παρτ 24

4.5K 290 14
                                    

Πλευρά Έβαν
"Και πόσο καιρό δηλαδή θα πρέπει να την αφήσω ακόμα να συμπεριφέρεται έτσι;;" Ρώτησα τον γιατρό που καλώς είχα προβλέψει οτι χρειαζόταν να προσλάβω..
Ειδικά όταν είναι φίλος και γνωρίζει πόσο λεπτό είναι το ζήτημα..
' Αν βεβαιώνεσαι ότι δεν παίρνει υπνωτικά κατά τ αλλά μην ανησυχείς απλά θα χρειαστεί τον χρόνο της.. "
"Το ξέρω.. αργά ή γρήγορα θα γίνει καλά.." είπα και κοίταζα τη θάλασσα.. Η Αμέλια κοιμόταν πάντα αυτό έκανε όταν ήταν στεναχωρημένη...
Καμία φορά όμως χρειάζεται να σφίγγεις τα δόντια κι να αντιμετωπίζεις τη πραγματικότητα μόνο έτσι έχεις τον έλεγχο της ζωης σου μόνο έτσι νιώθεις δύναμη...
"Κύριε Ντουράντ ξύπνησε" είπε η Λεν διακόπτοντας τις σκέψεις μου..

Κατευθείαν πήγα στο δωμάτιο περιμένοντας τη να βγει από το μπάνιο.. όταν βγήκε είδα τα μάτια της πρησμένα.. με το που ξύπναγε έκλαιγε.. είχα τόσες μέρες να τη δω να χαμογελάει..

"Έβαν.." είπε με αδύναμη φωνή..
"Εδώ είμαι" απάντησα κάνοντας της νόημα να έρθει κοντά μου..

"Πάμε να φας κάτι;" Τη ρώτησα αν κι η ήξερα την απάντηση ήδη..

"Όχι θέλω να ξαπλώσω" είπε όπως πάντα..

"Σήμερα θα βγεις έξω να δεις λίγο ήλιο" ανακοίνωσα δεν γίνεται να τη βλέπω κάθε μέρα ν μαραζώνει...

"Δεν θέλω" είπε
"Το ξέρω δεν ρώτησα αν θες ομως,στο ανακοίνωσα.. σηκω" είπα κι εκείνη με κοίταξε με ένα ικετευτικο βλέμμα ώστε να τη αφήσω να ξαπλώσει..

Τη τράβηξα από το χέρι περπατώντας προς τα έξω..

"Που βρισκόμαστε?" Ρωτησε κι τοτε γέλασα..

"Χθες σταματήσαμε στην Ιταλία" της είπα κι εκείνη με κοιταξε γουρλωνοντας τα μάτια της..

"Θα γυρισουμε;" Με ρώτησε...

"Μόνο όταν θελήσεις" είπα εγώ
"Γιατί το κάνεις αυτό;;" Με ρώτησε χωρίς να καταλαβαίνω τι εννοεί..

"Ποιο;" Τη ρώτησα
"Μένεις πίσω από τις δουλειές σου εξαιτίας μου.. γενικά ότι έχεις κάνει ποιο είναι το συμφερον σου;;" Ρώτησε κι μέσα στην ακαταλαβιστικη σύνταξη του είρμου λόγω της σύγχυσης της κατάφερα να καταλάβω τι ήθελε να πει....

"Αμέλια δεν κάνω πάντα κάτι από συμφέρον κάποια πράγματα απλά θέλω να τα κάνω.. αλλά γενικά το συμφέρον μου είσαι εσύ" είπα κι εκείνη με κοίταζε ανέκφραστη..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now