part 44

2.9K 178 7
                                    

Από μαγαζί σε μαγαζί περίπου 3 ώρες. Θέλαμε να είμαστε όσο πιο πειστικές γίνεται.

Φτάσαμε επιτέλους στο πολυπόθητο μαγαζί. Στη τσάντα της η Μπλερ είχε τα απαραίτητα, περούκα που καταφέραμε να αγοράσουμε κρυφά, οι πωλητριες ήταν πολύ βοηθητικές οι περισσότερες ανταλλαγές έγιναν στα δοκιμαστηρια...

Είχαμε προσέξει κάθε λεπτομέρεια. Εκτός από εκείνη...

Σκέφτηκα όταν είδα τον Ιαν κι τον Εβαν να μιλάνε με τον οδηγό που βρισκόταν παντού μαζί μας στην είσοδο του μαγαζιού.

"Μπλερ ήρθαν βιασου" είπα εγώ κι εκείνη φρικαρε.

"Αμέλια τι λες δεν μπορώ να φύγω χωρίς εσένα" είπε εκείνη.

" Θα γίνω αντιπερισπασμός απλά πρέπει κάτι να σκεφτώ φύγε τώρα " της είπα κι για καλή μου τύχη πήρε τηλέφωνο η "μητερα" μου το γνωστό τηλέφωνο της βδομάδας. Το είχα ξεχάσει. Πρώτη φορά φάνηκε χρήσιμη.

Το σήκωσα όταν ήμουν στο οπτικό πεδίο του εβαν κατευθυνόμενη με νευρικό βήμα προς την έξοδο.

Ο Εβαν με κοίταζε εξετάζοντας με κι είχα την προσοχή όλων. Καθώς έβγαινα από το μαγαζί απομακρύνοντας τον εαυτό Μ από τον κόσμο.

"Θα σε έπαιρνα κι εγώ" είπα νευριασμένη

"Άρα καλά έκανα κι σε πήρα" είπε εκείνη

"Ναι μήπως να κανονίσεις κι κάνα ριγιουνιον με τον αδερφό που ποτέ δεν γνώρισα;;;" Είπα χωρίς να σκέφτομαι τίποτα πλέον όλα είχαν φτάσει στα άκρα.

"Ποιος σου το είπε;" Ρώτησε εκείνη σοβαρά.

"Έχω κι εγώ τις πηγές μου! Δεν είμαι υποχρεωμένη να πω σε κανέναν σας με έχετε φλομωσει στο ψέμα δεν έφτανε που μου κατεστρεψες εσύ τη ζωή μια φορά δημιούργησες κι ολόκληρο σχέδιο να παγθδευτω σε μια κατάσταση που ούτε ήθελα χωρίς να σε νοιάζει!!! Κι καλά μαντέψες Δεν το έμαθα από τον Εβαν είναι αρκετά έξυπνος να ξερει ότι άλλο ένα μυστικό να μάθαινα θα τα άφηνα όλα  " είπα εγώ

"Το σχέδιο έχει ολοκληρωθεί έτσι κι αλλιώς. Δεν φταίω εγώ που ο Εβαν είναι ερωτευμένος μαζί σου και σε κρατάει" είπε εκείνη.

"Δεν θέλω να σε ξανά ακούσω ποτέ" της είπα κι έκλεισα το κινητό μου.

Ο Εβαν βρίσκονταν ακριβώς πίσω μου κοιτάζοντας με μια περίεργη έκφραση.

"Πώς το έμαθες;" Ρώτησε εκείνος.

"Έχει σημασία;"

Στο κεφάλι μου εκείνη τη στιγμή το μόνο που γυρνούσε ήταν η Μπλερ. Εύχομαι να κερδίσε αρκετό χρόνο...

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now