Part 15

6K 374 23
                                    

"μια χαρα ωραίος είσαι! κοπανας τη πορτα εκνευριζεις τον άλλο και μετά καθεσε αμέριμνος να βλεπεις ποδοσφαιρο τελεια" είπα εγώ και εκείνος γελασε ειρωνικα... με τραβηξε με δυναμη που σχεδον εκανα κολοτουμπα πεφτωντας στον καναπε πάνω του.

"εισαι τρελος γαμωτο θα μπορουσα να είχα χτυπήσει" του είπα

"γκρινια γκρινια γκρινια" είπε και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου.

"κοίτα Εβάν, μπορείς να κάνεις ότι θες με όποια θες απλά μπορείς σε παρακαλώ να μη τις φέρνεις εδω μέσα; ζω και εγώ εδώ ξέρεις και θέλω να νιώθω σαν το σπίτι μου όχι σαν φυλακισμένη" είπα εγώ

"όποια θέλω;" είπε εκείνος χαιδεύοντας το πόδι μου, κοιτα εκεί

"μιλάω Εβαν" είπα και σηκώθηκα από την αγκαλιά του και πλέον καθόμουν δίπλα του.. αυτός ήταν όπως πριν, απλωμένα τα πόδια στον καναπε αλλα ο κορμος του στηριζόταν στην γωνία του καναπέ..

"σε ακούω" είπε εκείνος χαμηλώνοντας τη τηλεόραση..

"ναι τι άκουσες" είπα υποτιμητικά

"είναι το σπίτι σου Αμέλια, και όπως σου είπα δεν τη φώναξα για αυτό που νομίζεις άσχετως αν εκείνη δεν ελεγε να το καταλάβει" είπε εκείνος και εγώ τον κοίταζα με μια γκριματσα ειρωνίας να το πω δυσπιστιας να το πω.. νομιζω με καταλαβαινετε

"Τι με κοιτάς ετσι; ίσα ίσα ήθελα να το σταματήσω" είπε εκείνος και κερδισε αλλη μια γκριματσα.

"δεν θελω να ξερω τι κανεις στη προσωπική σου ζωή σου ζητησα απλά κατι" είπα εγώ, αυτός βαριεται τόσο ευκολα τις γκόμενες που μου φαίνεται απόλυτα λογικό..

"α δεν θες να ξέρεις τι κάνω;" είπε και με τράβηξε πάλι ωστε να ξαπλώνω δίπλα του.

"ρε Εβαν γαμώτο κοφτο" του είπα..

"Τι προσπαθώ να σου δείξω τι κάνω στη προσωπική μου ζωή" είπε εκείνος με ενα αυτάρεσκο χαμόγελο.

"Ιου αηδεία δεν θέλω να ξέρω τι κάνεις με τις γκόμενες σου" είπα εγώ

"ω ρε κόλλημα ρε Αμέλια δεν εννοούσα αυτό" είπε εκείνος..

"Κοιτα εκεί μπήκε γκολ και το έχασα!!! " είπε πάλι και εγω του έχωσα μια αγκωνιά στο στομαχι..

"αουτσ πας καλα;" μου είπε και κράτησε τα χέρια μου μπροστά μου.. πλέον ήμασταν ξαπλωμένη στον καναπε, η πλάτη μου κολλημένη στο στέρνο του και εγώ νανουριζομουν απο το να βλέπω μια μπαλα να πηγαινει πέρα δωθε περα δωθε περα δωθε..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now