"Έλα ζορζ μου, ναι το παμε αυριο.. χαχα ενταξει!! φιλιά, ναι και εγω σε λατρεύω τα λεμεε" είπα και το έκλεισα, όμως το βλεμμα του Εβαν ειχε σκοτεινιάσει..
"ποιος ήταν;" είπε και ηρθε μπροστα μου εγκλοβιζοντας με καθως πίσω μου ήταν το γραφείο..
"Εβαν ηρέμισε!" είπα εγώ..
"νομίζω ήμουν ξεκάθαρος τη προηγούμενη φορά.." είπε και με το χέρι του τράβηξε το πρόσωπο μου αρχίζοντας να με φιλάει με ενα άγριο επιτακτικό ύφος..
"Εβαν περίμενε" είπα ενθυμούμενη πολυ καλά την προειδοποίηση του..
Τον ένιωθα να τρέμει απ τα νεύρα του αλλά εγω παρέμενα ψύχραιμη.είχα ακουμπήσει το χέρι μου στο στέρνο του για αντίσταση και τον κοίταγα με ηρεμία..
"σε ακούω" είπε εκείνος απότομα
"Ο Ζορζ είναι ο στυλίστας μου, τον έχεις γνωρίσει,Μαβεν, το Ζορζ ειναι το μικρό του.."είπα εγώ και εκείνος χαλάρωσε..
εγώ κοιταξα για λίγο το πάτωμα δυο χνουδάκια παρα πέρα..
"Μαλιστα" είπε Τελικά και χαλάρωσε.
"σχετικά με τα νευρα σου πρέπει να το συζητησουμε, εγω είμαι υπερ της συζητησης" του είπα και με κοίταξε λοξα
"εδω παιζονται τα κεφαλια μας και εσυ μου λες να το συζητησω κιολας" είπε πάλι περιπλέκοντας τα πράγματα.
"Τι εννοείς παίζονται τα κεφάλια μας;" τον ρώτησα και εκείνος περπάτησε προς τη βιβλιοθήκη να δει κάτι φακέλους.
"Ο Τύπος ψάχνει τα πάντα Αμέλια" είπε αλλά ήταν η πρώτη φορά που δεν τον πίστεψα..
1 μήνας αργότερα
Τα πάντα όλα όσα ήθελα τα πήρα και τα μετέφερα στο νεο σπίτι. Ο Εβαν είχε μεριμνήσει για τα πάντα, δωμάτιο που να εχει προσβαση σε δευτερο δωματιο και καλα για όταν καναμε παιδι εμεις ξέραμε οτι θα κοιμόμασταν ξεχωριστά. Όμως εκεί υπήρχε το πρόβλημα.. ότι οι οικονόμοι του σπιτιού θα καταλάβαιναν οπότε ο Εβαν είχε προσλάβει πολύ εμπιστες οικονομους που ειχαν υπογραψει συμβολαιο σιωπης για ότι ακουν και βλεπουν μεσα στο σπίτι.
Σήμερα εκτος απ την εγκατασταση μας στο καινούργιο σπίτι ήταν και ο γαμος, πολιτικός φυσικά. μονο εγω ο Εβαν η Μπλερ και ο κολλητος του Εβαν, Ιαν. Μετά όμως ήταν το πάρτυ που εκεί ήταν η Σαρα και η Μάρα προσκεκλυμένη. Το πάρτυ θα λαμβανε χωρα στο νεο μας σπίτι οπότε προσπαθούσα να το δώ ως εγκαίνια. ωχ θεε μου.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...