Part 3

7.1K 442 29
                                    

"δεν θες να στεναχωρηθει ο πατερας σου;" είπε

"απ τη μια θα ηθελα τοσο πολυ να δει τη σατανικη γυναικα εχει διπλα του απ την αλλη όμως δεν θέλω να δωσω τη χαρα στη Ρίτα ότι μου τσάκισε τη ζωη.." είπα εγω

"κι ας το εκανε ετσι;" είπε αυτός

εγω κατενευσα

"αν δοκιμάσεις το κρεβάτι πάντως θα δεις πως σε εστειλε στον παραδεισσο" είπε αυτος ψυθιρίζοντας στο αυτί μου..

"ξεχνα το" είπα εγώ..

"επίσης θα βρούμε δικό μας σπίτι δεν πρέπει να καταλάβει κανείς τίποτα" είπε αυτος

"θα συμφωνήσω" είπα

"να ξέρεις μου χρωστάς χάρη άνετα θα μπορούσα να σε εκμεταλλευτώ" είπε εκείνος πάλι αισθησιακά στο αυτί μου.. 

"ενταξει ενταξει σου χρωσταω χάρη κάνε πιο κει τώρα εχουμε να συμφωνήσουμε πολλά.." είπα εγώ..

"τι αλλο θες;" είπε εκείνος

"ξερεις οτι δεν γινεται να κοιμομαστε στο ιδιο δωματιο ετσι;" του είπα εγω και εκεινος γελασε

"γιατι οχι;" είπε κλεινοντας μου το μάτι.

"θεε μου θα βάλω τα κλαμματα" είπα και εκείνος σοβαρευτηκε..

"εντάξει ελα ηρεμησε αλλες θα παρακαλαγανε να εχουν την τυχη σου" είπε αυτος και εγω κρατουσα με τα χερια μου το πρόσωπο μου.. 

"υπάρχει κάτι αλλο που πρέπει να ξερω;" του είπα και εκείνος αρνήθηκε αλλα μετα κατι σκέφτηκε..

"δεν το εχω εξακριβώσει αλλά νομιζω οτι χθες πρόσθεσαν εναν όρο στο συμβολαιο, ότι θα πρεπει να υπογραψουμε προγαμιαίο συμβολαιο πάνω σε αυτο που σου είπα οτι αν χωρισουμε δεν σου ανηκει τίποτα.. 

"αν όμως εσυ σπάσεις το γαμο;"

"τοτε ανηκουν ολα σε σενα" είπε εκείνος 

"μαλιστα" είπα εγω 

"απλά κοίτα να δειξεις σημερα οτι σε ελκύω.. μην της δωσεις την ευχαριστηση.." είπε εκεινος κι εγω εγνεψα καταφατικά.. 

Το βράδυ ετοιμαζόμουν για το δειπνο τα πάντα γυρω μου με πιεζαν ενιωθα πως εχανα τον αερα που αναπνέω..

"Αμέλια ώρα να κατέβεις" ακουστηκε αυτη η σπαστικια φωνή..

"Αμέλια ώρα να κατέβεις" ακουστηκε αυτη η σπαστικια φωνή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now