Part 13

6.1K 400 48
                                    

Όταν φτάσαμε σπίτι πήγα αμέσως να ετοιμαστώ για υπνο, το επομενο πρωι θα εφτιαχνα βαλιτσες οπότε θα τον απεφευγα τέλεια..

Ήδη είχα ετοιμαστει για υπνο και εκείνος δεν είχε ανέβει καν στο δωμάτιο, ε δεν θα τον περίμενα κιόλας...

Έπεσα κάτω απ τα σκεπάσματα κλείνοντας τα μάτια μου.. σε μια στιγμή ένιωσα ένα βάρος, προσπάθησα να ξυπνησω τον εγκέφαλό μου να καταλάβω τι ήταν.. Ο Έβαν είχε τυλίξει το χέρι του γύρω απ τη μέση μου , κι όλη η πλάτη μου ακουμπούσε πάνω του..

"ποσο όμορφη" τον άκουσα να σιγοψυθιρίζει

όχι Αμελια μη κουνηθείς μη καταλάβει οτι σε ξυπνησε μη...

μετρα μέχρι το 10

1 2 3 4 5 6 7 8-

Στο 8 λοιπόν ένιωσα την ανάσα του στο αυτί μου.. ήταν αναμενόμενο ότι θα ανατριχιάσω οποτε έπρπε να κανω ότι ξυπνησα πριν με καταλάβει..

"Εβαν τι έγινε;" είπα με νυσταγμενη φωνη όχι ότι ήταν ψευτική κοιμομουν πιο πριν..

"Τίποτα κοιμησου" είπε χωρίς να αλλάζει θέση..

"εισαι καλα;" τον ρωτησα και άλλαξα πλευρο.. για να βρώ μια απόσταση απο εκείνον

"απλα σε κοιταω" είπε χαιδευοντας τα μαλλια μου.

ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ;

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ;

ΑΚΥΡΟ..

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΟΜΩς!!

"γιατί;" είπα και άνοιξα τα μάτια μου, τόση ωρα του μιλουσα με κλειστα ματια.. πειστικοτητα !!

"2 εβδομάδες θα κάνω να σε δω να μη σε κοιτάω;" είπε εκείνος

"μεθυσμένος είσαι;" είπα και εκείνος γέλασε.

"μάλλον καψουρεμένος" είπε εκείνος

"Τι λες;" είπα πάλι ..

ε ενταξει είναι μεθυσμένος δεν γινεται αλλιως..

"είναι κακό να καψουρευτώ τη γυναίκα μου;" είπε εκείνος και αυτο με εκανε να ανατριχιασω μαζι με ενα σφυξιμο στο στομάχι.,.. αυτο το υποκοριστικό δεν μου ήταν κι πολυ ελαφρυ..

δοκιμαστε να φατε αρακα με αυγολεμονο και θα με θυμηθείτε.. τόσο βαρυ μου πεφτει..

"Εβαν έπινες κάτω;" τον ρώτησα και ξανα έκλεισα τα μάτια μου.. εκείνος με τράβηξε ωστε να ξαπλώσω στο στερνο του κρατώντας το χέρι μου ακουμπησμένο στο στομαχι του λιγο δηλαδη πιο κατω απο εκει που ηταν το κεφάλι μου... δεν με πειραζε απλα μπερδευομουν.. πως γινοταν να είναι τοσο εκδηλωτικός απ τη μια μερα στην αλλη...

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now