"Ναι Αμέλια ξέχνα συμβόλαια ξέχνα τα πάντα... Σου είπα ότι θελήσεις θα είμαι ο πρώτος που θ στο δώσω.. κι ναι ακόμα κι αν είναι κοντρα των συμφερόντων μου... Λοιπόν αποφάσισε..τι θέλεις;;; " Της είπα αν και ήξερα ότι αυτό που θέλει είναι να φύγει..
Όμως αν δεν της εδινα την επιλογή δεν θα την είχα ποτέ..
Δεν ξέρω αν θα την έχω ποτέ..
Το θέμα είναι να το θέλει η ίδια.. να θέλει η ίδια να είναι εδώ..
Ρισκάρω τα πάντα όμως αν δεν ρισκάρω τώρα δεν θα μάθω ποτέ πως πρέπει να δράσω...
Εκείνη με κοιταζε με τα μελαγχολικά της μάτια..
"Οι σκέψεις μου δεν είναι σε τάξη για να αποφασίσω" είπε με ειλικρίνεια.. αυτό ήταν ένα καλό σημάδι.. ίσως ήθελε πραγματικά να μείνει... Η ίσως απλά συνηθησε σε όλο αυτό...
Εν μέρει κι αυτό με συμφέρει όμως αν δεν επιλέξει μόνη της να μείνει κάποτε θα φύγει...
Για να έχεις κάποιον πραγματικά πρέπει να τον αφήνεις ελεύθερο.. ελεύθερο να κάνει ότι θέλει να είναι ότι θέλει οπως θέλει.. έτσι μόνο ξέρεις αν θες αυτον τον άνθρωπο κι αν πραγματικά σε θέλει..
Έτσι πρέπει κι εγώ να κάνω..παρά το γεγονός ότι δεν έχω εμπειρία από σχέσεις γνωρίζω πως πρέπει να είναι τα πράγματα...
"Οπότε είναι.. απλά αποφάσισε" της είπα αν κι δεν είχα υπομονή να περιμένω..
"Ίσως χρειάζομαι λίγο χρόνο μόνη μου.. λίγο χρόνο μακριά από όλα να καταλάβω τι θέλω "είπε κι μου ακουγόταν απόλυτα λογικό..
"Μπορώ να επιλέξω εγώ αυτό το μακριά;" Τη ρώτησα κι εκείνη ανασηκώσε τους ώμους της..
"Σκεφτόμουν ένα ταξίδι με τη Μπλερ.." ειπε κι δεν μου ακουγόταν κακή ιδέα..
"Θα σου ετοιμάσω ότι θες για ν φύγεις αρκεί ότι αποφασισεις να μου το πεις από κοντά κι ν μην μάθει κανείς τι συζητάμε μέχρι ν αποφασίσουμε" της ειπα κι έδειχνε να καταλαβαίνει..
"Γιατί το κάνεις αυτό;"με ρώτησε, καχύποπτη όπως πάντα..
"Γιατί αν δεν σε έχω με δική σου επιλογή Αμέλια δεν θα σε έχω ποτέ, αξίζει να ρισκάρω.. κι ας ξέρω ότι θα χασω" είπα και εκείνη άνοιξε διάπλατα τα μάτια της.. τώρα δεν ξέρω αν απλά της έκανε εντύπωση η αν ήταν αυτό που ήθελε να ακούσει..
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...