"Θέλω απλά να γυρίσεις πίσω! Όπως εσύ υπερασπίζεσαι τα θέλω σου υπερασπιζoμαι κι εγώ τα δικά μου!!! " Ανακοίνωσε τυλίγοντας τα χέρια του σφιχτά γύρω από τη μέση και τη πλάτη μου.
"Άλλο σπίτι και άλλη περιοχή.. κι μετά έλα να με πάρεις από την Οξφόρδη.. "
"Η μπορείς να έρθεις από τώρα να κλείσω σε ξενοδοχείο κι να διαλέξεις μόνη σου το σπίτι κι την περιοχή"
"Δεν ξέρω.. " ανακοίνωσα..
"Έχεις χρόνο να το σκεφτείς..."
Κι οι δυο μας ξέραμε ότι δεν είχα χρόνο....
Με δημοκρατικες διαδικασίες μείναμε στο πάρισι. Καθόμουν στο περβάζι του παραθύρου περιμένοντας να ξημερώσει, τουλάχιστον απολάμβανα την θέα. Ο πύργος του Άιφελ είναι τόσο μαγευτικός, καθόμουν και τον χάζευα για ώρες μέχρι που ο Εβάν διέκοψε τις σκέψεις μου."πες μου οτι δεν κοιμήθηκες καθόλου" είπε εκείνος και γύρισα αντανακλαστικά να τον κοιτάξω.
"Με τρόμαξες!!" ανακοίνωσα
"γιατι δεν κοιμάσαι;" είπε τραβώντας το ακουστικό του τηλεφώνου του δωματιου ωστε να καλέσει την ρεσεψιον για πρωινό.
"ξεχάστηκα" ανακοίνωσα.
"ακούω" είπε"σου είπα"
"Αμέλια.. ακουω τι σκεφτόσουν" αυτος ο τυπος τρυπωνει στο μυαλο μου...
"αποφάσισα οτι δεν θέλω να γυρίσω με τίποτα πίσω, μπορώ να αναλάβω τη δουλειά και τα γραφεία σε οποιαδήποτε χώρα στο εξωτερικό αρκει να μην γυρίσω πίσω" ανακοίνωσα.
"Κάποτε πρέπει να μαθεις να αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα" είπε εκείνος και έπιασα στα χέρια μου το κινητό μου που ηχούσε επίμονα. Το σηκωσα δείχνοντας του το."δεν έλεγες τίποτα αλλο;" είπα ειρωνικά και έπειτα σήκωσα το τηλέφωνο.
"παρακαλώ; γεια σου μαμα, έχει καλό σήμα στον παράδεισσο; η μήπως είσαι στη κόλαση γιατί η έλλειψη εμπιστοσύνης προς την κόρη σου είναι αμάρτημα κι δεν συγχωρείται " φλυαρούσα στο τηλέφωνο αλλά ο Εβαν έδειχνε να το απολαμβάνει.
"τελείωσε το παραλήρημα;" ρώτησε η μαμα μου απο το τηλέφωνο.
"για την ωρα υποθετω"
"ωραια!! καλημέρα Αμέλια έμαθα είσαι στο παρίσι"
"ρανταρ εχεις; α όχι ξέχασα οι σουπερ σχεσεις με τον σουπερ γαμπρο σου, ξερνάω""μονο μη μου πεις οτι εγινα γιαγια τοσο νεα"
"αν είναι κατι που σε ενοχλεί να βαλω μπρος απο τωρα!" είπα εγω κι έβλεπα τον εβαν να γιουχαρει κι να συμφωνει με αυτο που είπα.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...