Part 38

3.6K 207 11
                                    

"Λέω να καλέσουμε για φαγητο τον Ιαν κι την Μπλερ" ανακοίνωσε ο Εβαν κι τον κοιταξα μελαγχολικα. Κάθισα στον ολοκαινουργιο καναπέ και δεν μιλησα..

"δεν θεωρείς πως είναι ώρα να μιλήσεις στην Μπλερ;" είπε εκείνος κι εγω κατενευσα, ηξερε πόσο δυσκολο μου είναι ...

"Αμέλεια.." είπε ο Εβαν ξαπλώνοντας δίπλα μου..

"τι ;" είπα προσπαθώντας να βολευτω κάνοντας το μπράτσο του μαξιλάρι..

"σε θέλω" είπε κανοντας το βλεμμα μου να συναντήσει το δικό του... 

"το ξέρω, και πολλες φορες αναρωτιεμαι που μπορεις να φτασεις για να με εχεις" απάντησα ειλικρινά.

"όπου χρειαστεί" ανταπέδωσε την ειλικρίνεια. Τον αγριοκοίταξα. 

"Πάντως δεν θα κρυβόμουν πίσω απο Εμαιλ. ξέρεις πολύ καλά ότι δρω φανερά" είπε κι εγώ άφησα ένα νεύμα ειρωνείας. Η Αμφισβήτηση ήταν όλη με το μέρος μου.

"Παίρνω τον Ιαν να έρθουν" ανακοίνωσε ο Εβαν. 

"Εβαν δεν θελω" ανακοίνωσα. 

"απλα δεν ξερεις πως να φερθείς, όχι οτι δεν θες" είπε επικριτικά. 

"έστω!" βυθιστηκα ξεφυσώντας στον καναπέ καθώς ο Εβαν είχε σηκωθεί και μιλούσε στο τηλεφωνο. Το μάτι μου έπεσε στους φακελους στο τραπεζάκι, ανάμεσα στα πόσα προσκλητήρια για διάφορες εκδηλώσεις κι δεξιώσεις βρισκόταν ένας λευκος φάκελο που έλεγε το όνομα μου.. 

  Πήγα στο σαλόνι και πάτησα το διακοπτη ωστε να κατέβουν τα πατζούρια.. ο Εβαν με κοιτούσε με απορία καθώς επέστρεψα στο σαλόνι με τα δερμάτινα γαντια μου, τα φόρεσα κι ανοιξα το φάκελο.. όπως το φανταζόμουν...

"ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΕΒΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ, ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΝΕ ΑΜΕΛΙΑ;; ΤΙ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ;;" 

Ο Εβαν είχε κλείσει το τηλέφωνο και διάβαζε μαζί μου το σημείωμα, έπειτα το τοποθετήσαμε σε ένα σακουλακι ώστε να το στείλουμε για ανάλυση αποτυπωμάτων.. 
Όμως το βλέμμα του Εβαν είχε αλλάξει...

"Εβαν, μηπως καταλαβες περι τινος προκειται; " τον ρώτησα καχύποτη..

"όχι, αλλα αναρωτιεμαι αν ακομα με εμπιστευεσαι"

"η εμπιστοσύνη χτιζεται δεν κερδιζεται κι μεταξυ μας εχω καθε λογο να μην σε εμπιστευομαι παρολα αυτα το προσπαθω γιατι σε"

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now