Ένας χρόνος αργότερα.....
Πλέυρα Έβαν
"Έβαν θα πάμε Κλαμπακι το βράδυ θα έρθεις;" Ρώτησε ο Ίαν μπαίνοντας στο γραφειο μου, μόνο εκεί μπορούσε να με βρει εύκολα.
"Έχω δουλειά" ανακοίνωσα γεμίζοντας το ποτήρι μου με ουίσκι.
"Κάθεσαι κι την περιμένεις ενώ ξέρεις πως δεν θα ξανά γυρίσει. Πάρτο απόφαση κι προχωρά τη ζωή σου" ο Ίαν διεπρεπε στο να μου κοπαναει συνέχεια την απουσία της Αμέλιας. Το ότι έφυγε όπως έφυγε η Μπλερ αλλά ότι την άφησα.
Κι γενικά ότι δεν θα ξανά γυρίσει..Εμπιστευομουν την Αμέλια. Δεν ήξερα τι κάνει στη ζωή της είχαμε σύμφωνησει σε όλο αυτό. Ήθελα να είναι ευτυχισμένη. Αλλά μεταξύ μας... Μέσα μου πίστευα ότι ο Ίαν είχε δίκιο. Παρόλα αυτά δεν έκανα τίποτα.. την άφησα...
Περίμενα....
Πλευρά Αμέλιας
Είχαμε έξι μήνες που ειχαμε ξεκινήσει την εταιρεία που πάντα ονειρευόμουν. Η Μπλερ με το ταλέντο της στην προώθηση προϊόντων κατάφερε να αυξάνει τις παραγγελίες κι εγώ να συναντώ συνεργασίες με όλο κι περισσότερες εταιρείες...
Η επιχείρηση είχε τρελή άνοδο κι ήδη έδειχνε να έχει ανταπόκριση σε όλη την Ασία..
Ήμασταν έτοιμες για το επόμενο βήμα μας....
"Είσαι σίγουρη για αυτό;" Ρώτησε η Μπλερ.
"Θα δείξει.." είπα εγώ προσπαθώντας να χαμογελάσω... Ήμουν αρκετά αγχωμενη.
"Εσύ είσαι σίγουρη ότι δεν θες να γυρίσεις;" Ρώτησα εγώ.
"Αμέλια ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα ποτέ στη ζωή μου. Είχα τόσο στρωμένη ζωή κι το ότι την έφερα πάνω κάτω κατάλαβα πόσο ανάγκη είχα αυτή την αλλαγή. Τώρα έχουμε αυτή την εταιρεία κι κάνω πραγματικά αυτό που θέλω!!! Επίσης εδώ η ζωή μου αρέσει πολύ περισσότερο"
Η Μπλερ ήταν ειλικρινής, όμως ένιωθα περίεργα που την άφηνα πίσω.. αν κι δεν γνωριζαμε κι το ποσό θα διαρκούσε αυτό... Δεν ήξερα τι έκανε ο Έβαν δεν ήξερα αν είχε προχωρήσει τη ζωή του ειχαμε χάσει επαφή ώστε να είναι πιο εύκολο...
Πλευρά Έβαν
Άλλη μια μέρα που ξύπνησα χωρίς όρεξη πηγαίνοντας στη δουλειά. Πάρκαρα στη θέση μου κι για ακόμα μια φορά με περίμενε η Τζένη."Καλημέρα" είπε καθως έβγαινα από το αμάξι.
"Καλημέρα Τζένη" είπα εγώ χωρίς καν να τη κοιτάω.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...