παρτ 29

3.8K 258 18
                                    

"Απλά γτ ν πιστεύεις ότι Μ την πέφτει ο Κάιλ;"

"Απλά αυτό θεώρησα"είπε κι πάλι ήμουν σίγουρη ότι δεν έλεγε την αλήθεια..

"Δεν πείθονται αλλά ειλικρινά κουράστηκα ν υπάρχουν τόσα μυστικά μεταξύ μας κι τόσες κρυφοπλεκτανες οπότε θ κάνω σαν ν μη ρώτησα ποτέ..".
"Τι έτσι θ αντιδρας τώρα; Δεν θ δίνεις σημασία;" Ρώτησε

"Γιατί ν δώσω, έχω πει ότι θ σου δώσω ευκαιρία αυτά μας απομακρύνουν κι τι ξέρεις. "

"Αμέλια.. είμαι σίγουρος ότι ξέρεις..."

Είπε καθώς χάιδεψε το μάγουλο μου.

"Τι να ξέρω;"  Απόρησα

"Καταβαθος ξέρεις ότι δεν θα έκανα τίποτα εισβαρος σου, είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις αυτό.." είπε εκείνος κι δεν ήθελα να του απαντήσω. Φυσικά κι πίστευα ότι τα πάντα ήταν εισβαρος μου.. τουλάχιστον έτσι πιστεύω.

Η αλήθεια είναι ότι ο Εβαν έχει δίκιο, εγώ δεν έχω παλέψει για να είμαι χαρούμενη.. παρά το πώς τον βλέπω ο Εβαν είναι αυτό που έψαχνα αυτό το ξέρω..

"Θ κερδίσω την εμπιστοσύνη σου κάποτε.. μέχρι τότε θ κάνω απλά υπομονή" είπε μελαγχολικά.

"Το ξέρω.." απαντησα κι σηκώθηκα από την πολυθρόνα..

"Σε πειράζει να κοιμηθώ λιγο μέχρι να έρθουν; είμαι πολύ κουρασμένη"

Με κοίταξε καχύποπτα..

"Δεν πιστεύω να ξανααρχισες τις βλακείες σου" είπε εκείνος με αυστηρό τόνο.

"Εβαν είμαι από ταξίδι κι άυπνη τελείως κι το ξερεις" ανακοίνωσα κι εκείνος μου χαμογέλασε.

"Εντάξει πήγαινε θα σε ξυπνήσω εγώ όταν είναι να ετοιμαστείς, τώρα για το πώς θα σε ξυπνήσω δεν υπόσχομαι τίποτα" είπε εκείνος κι του εκανα μια γκριμάτσα κι έπειτα έφυγα...

Πλευρά Εβαν

  Τελείωσα τις αναφορές που ετοίμαζα τόσες ώρες, πήρα το κινητό στα χέρια μου κι πριν κάνω το τηλεφώνημα μου αθόρυβα πήγα να βεβαιωθω ότι η Αμέλια κοιμόταν..
  Τσέκαρα το δωμάτιο κι όντως κοιμόταν πολύ βαθιά. Οπότε ήταν ευκαιρία..

"Καλώς τον έχουμε νέα" η φωνή της Έλσας στο τηλέφωνο...
"Μέτρια, η Αμέλια είναι περίεργη, δεν φαίνεται τόσο διστακτική μαζί μου αλλά Κοπανάει συνέχεια ότι της κρύβω πράγματα" απάντησα εγώ ξεφυσωντας..
"Με όλα αυτά που πιστεύει είναι λογικό, δεν πρέπει να μάθει όμως πρέπει να τις διώχνεις τις απορίες κι ας χρειαστεί ν πεις ψέματα"

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now