Part 21

6.6K 431 77
                                    

"Πρόσεχε Ιαν μη σου ξεφυγει κάτι" ακούστηκε χαμηλοφωνα η φωνη του Έβαν.

κοιταχτηκαμε με τη Μπλερ και μέναμε ακινητες χωρις να κατεβαίνουμε τη σκάλα.. μηπως ακουγαμε τίποτα..

"μην ανησυχεις ρε, πας καλά σιγα μη μιλουσα" είπε εκείνος

"ξερεις τι θα γίνει αν μάθει η Αμέλια ότι-"

"αψουυ" ακούστηκε η Μπλέρ και η ομιλια σταμάτησε, επρεπε να κατεβουμε κάτω..

εγω στο αθορυβο την εβριζα και εκείνη μου εκανε νοηματα πως δεν το εκανε επίτηδες 

"κοριτσια κατεβαινεται;" ρώτησε ο Εβαν

"ναι " είπα εγω και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε τη σκάλα.

"θα μας τις κλέψουν ρε" είπε ο Ίαν για κοπλιμέντο.

Απ το στόμα σου και στου θεού το αυτί ανθρωπε μου!! Αυτο περιμένουμε κι εμεις... εναν σουπερμαν να μας γλιτωσει αλλα με την τυχη που μας δερνει ουτε σε υπονομο να κρυφτουμε δεν θα μπορεσουμε!!!

"την πιο ομορφη γυναίκα στον κόσμο εχω" είπε ο Εβάν στο αυτί μου και μου αφησε ενα φιλί στο μάγουλο. εγω όμως ημουν αρκετα παγωμένη. είχα επηρρεαστει πολυ έντονα απο αυτή τη συζήτηση δεν ήξερα τι να κάνω.. 

Πως ακριβώς θα μάθαινα τι κρύβει πάντως την αλήθεια δεν μπορώ να τη μάθω...

Αν είμαι  πιο ψυχρή μαζί του θα καταλάβει οτι κάτι εχω ψιλιαστεί.

Αν είμαι πιο θερμη θα πάρει θάρρος και ποιος με σώζει και εκτος αυτού δεν θα μάθω..

Αν μείνω έτσι δεν κερδιζω κάτι ίσα ίσα... το αντίθετο για να εχουν γίνει όλα αυτά.

Κοιμάμαι δίπλα απο έναν ανθρωπο που δεν γνωρίζω!!

"Αμέλια σου μιλάω" φώναξε ο Έβαν.

"ε; τι φωνάζεις μωρε" είπα καθως με έβγαλε απο τις σκέψεις μου απότομα.. τι σκεφτομουν;;

"ρωτάμε αν έχεις κάποια προτίμηση σε εστιατόριο" είπε ο Εβαν

"όχι οτι θέλετε" είπα εγώ

"ωραία εμείς πάμε στο αμαξι να υποθεσω θα τις πάμε στο δικό μας!" είπε ο Ιαν 

"Ναι, πήγαιντε και σας ακολουθούμε!" είπε ο Έβαν και έπειτα πήρε το μπουφάν απο τα χερια μου για να μου το φορέσει..

"τι έπαθες μικρή" ρώτησε ο Έβαν καθώς μου έβαλε το μπουφάν μου.

"ξαφνική αδιαθεσία" είπα εγω, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν αυτό...

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now