7. ~Τσακωμος~

224 27 0
                                    

Η Ιφιγενεια περπατουσε στο διαδρομο και πηγε προς το ντουλαπακι της να παρει το βιβλιο της ιστοριας που ειχε την δευτερη ωρα. Ανοιξε το ντουλαπι της και επεσαν ολα τα βιβλια κατω .

"Οχι ρε..ποσο αδεξια ειμαι."ειπε και πηρε μια βαθια ανασα.

"Ααα ειπα και εγω πως και δεν ηρθε το σπασικλακι σχολειο σημερα?"ακουστηκε η εκνευριστικη φωνη της Δαναης που την κοιτουσε καθως η Ιφιγενεια μαζευε τα βιβλια της.

"Δεν μας χεζεις ρε Δαναη πρωινιατικα.Δεν εχουμε ολη την ορεξη σου."ειπε και εβαλε τα βιβλια στο ντουλαπακι.

"Εε φυσικα που να εχει ορεξη ενα καθυστερημενο και ειδικα μετα απο το χθεσινο βραδυ."της ειπε φωναχτα και ολοι ειχαν σταματησει και τις κοιτουσαν και η Ιφιγενεια την κοιταζε απορημενη.Αναρωτιοταν απο που εμαθε η Δαναη για το τι συνεβη στο δειπνο με τον πατερα της.

"Δαναη σταματα δεν νομιζω να σε ενδιαφερει τι εκανα εγω χθες το βραδυ."ειπε και ενιωσε το βλεματα ολων και ιδιαιτερα του Τηλεμαχου και του Λουκα καρφωμενα πανω της.
Τοτε η Δαναη την εσπρωξε τοσο δυνατα που επεσε πισω .

"Ακου να σου πω φυτο δεν θα μου λες εμενα ποτε να σταματησω οκευ ?Και τωρα τραβα να διαβασεις κανα βιβλιο και μετα ελα να μου μιλησεις ."

Τα ματια της Ιφιγενειας βουρκωσαν αλλα δεν ηθελε να τα βαλει κατω .Ο Λουκας πηγε να την πλησιασει αλλα η Ιφι του εκανε νοημα να μην παρεμβει και ετσι την χαστουκισε αρκετα δυνατα με αποτελεσμα η Δαναη να βγαλει ενα επιφωνημα πονου.
Η Δαναη επεσε πανω της και πηγε να την χαστουκισει και αυτη ,ομως ενα χερι την επιασε απο το μπρατσο και την σταματησε.

"Δαναη μην τολμησεις θα στο κοψω ..."ειπε Ο Λουκας και την απομακρυνε απο την Ιφι.
"Εισαι καλα ?" Την ρωτησε ο Λουκας και εκεινη εγνεξε θετικα.

Τοτε ο Τηλεμαχος ο οποιος ηταν πολυ νευριασμενος τοσο με την Δαναη οσο και με το αγορι που βοηθησε την Ιφι την πλησιασε και πηγε να την αγκαλιασει ομως η Ιφιγενεια τον εσπρωξε πισω για να τον απομακρυνει.Ηταν πολυ νευριασμενη με την συμπεριφορα του Τηλεμαχου ο οποιος δεν φανηκε να ενδιαφερθηκε ιδιαιτερα οταν ειδε το σκηνικο.

"Παπαιωαννου και Αδαμαντιδου στο γραφειο τωρα."ειπε ο διευθυντης και εκεινες τον ακολουθησαν.

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now