Αχιλλεας pov
Την εφερα κατευθειαν στο νοσοκομειο.Δεν ξερω πως φτασαμε σε αυτο το σημειο...Ημουν ετοιμος να της πω ολη την αληθεια και εγινε αυτο...Δεν ξερω πως θα αντιδρασει αλλα φοβαμαι οτι δεν θα με συγχωρεσει ποτε.Δεν θελω να την χασω.Και θα κανω τα παντα για να την κρατησω κοντα μου.Ποτε δεν ηθελα να κανω κατι για να την πληγωσω αλλα τελικα τα καταφερα και τωρα βρισκεται στο νοσοκομειο εξαιτιας μου...
Ειμαι διπλα απο το κρεβατι της....Της κραταω το χερι γιατι φοβαμαι οτι θα μου φυγει.
Οι γιατροι ειπαν οτι ειναι καλα απλα της εκαναν μια ηρεμιστικη ενεση και τωρα κοιμαται .
Την παρατηρω και καποια στιγμη αρχιζει να κουνιεται και να ανοιγει σιγα σιγα τα ματια της.
Τελος pov
Πετρος παπαιωαννου pov
Τις τελευταιες μερες πηγαινοερχομαι στο γραφειο μου. Ειμαι πολυ κοντα στο να βρω το φαρμακο αλλα κατι μου το χαλαει. Δεν ξερω τι...αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα τα καταφερω.
Την Μαρινα την βλεπω πολυ λιγο γιατι οταν γυρναω κοιμαται και την Δαναη τις τελευταιες μερες δεν την εχω δει καθολου γιατι πηγε να μεινει με τον πατερα της για μια εβδομαδα και οσο για την Ιφιγενεια μιλησαμε στο τηλεφωνο αλλα ξερω πως ειναι σε καλα χερια γιατι με ενημερωσε ο Αχιλλεας...
Ειμαι στο αμαξι και κοντευω να φτασω σπιτι .Ειναι αργα και μαλλον η Μαρινα θα κοιμαται.
Ανοιγω την πορτα και μπαινω μεσα.Τα φωτα ειναι ολα ανοιχτα και δεν ειναι κανενας μεσα.
"Μα καλα ειναι ξυπνια τετοια ωρα;"
Ανεβαινω τι σκαλες και πεφτω πανω στον Νικητα.
"Νικητα τι κανεις εδω;"τον ρωταω και με κοιταει περιεργα.
"Ηρθα να σου πω για τα απειλητικα μηνυματα που λεγαμε αλλα δεν ησουν εδω και ειπα να φυγω"
"Τετοια ωρα ηρθες να μου πεις αυτο;"
"Μα φυσικα Πετρο .Ξερω ποσο σημαντικο ειναι για σενα να μαθεις ποιος τα εστελνε και ειπα να ερθω να σε ενημερωσω οσο πιο συντομα μπορω"
"Μαλιστα αλλα μου ειχες πει οτι μαλλον προκειται για φαρσα και δεν βρηκες ποιος τα εστειλε."
"Ναι τελος παντων μηπως θα ηθελες να ερθεις αυριο απο το γραφειο να σου τα εξηγησω γιατι τωρα βιαζομαι;"
Φευγει χωρις να απαντησω και κοιταω την Μαρινα η οποια τοση ωρα μας κοιτουσε.
"Καληνυχτα αγαπη μου"λεει και με φιλαει .
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...