15. ~Κρυφα συναισθηματα~

195 21 0
                                    

Μετα απο λιγο το φιλι τους σταματησε και ο Λουκας χαιδεψε απαλα το μαγουλο της και της χαμογελασε.

"Αυτο το περιμενα πολυ καιρο ..."ειπε και η Ιφι χαμογελασε.

"Ξερεις σε εβλεπα στο σχολειο πολυ πριν με γνωρισεις και οταν αρχισαμε να μιλαμε και να σε γνωριζω καλυτερα αγαπησα περισσοτερο αυτο που εισαι,γιατι εισαι πολυ διαφορετικη απο τα υπολοιπα κοριτσια ...Πολλες φορες σκεφτομουν πως θα ηταν να ημασταν ζευγαρι για να ειμαι παντα εκει να σε κανω να χαμογελας οταν δεν θα εισαι καλα."ειπε και κοιταξε τα πανεμορφα πρασινα ματια της.

"Λουκα δεν περιμενα οταν σε γνωρισα οτι θα μπορουσα να νιωσω κατι για σενα ...και πολλες φορες πιανω τον εαυτο μου να ζηλευει οταν σε βλεπω με την Δαναη .Ξερω οτι αυτο ειναι εγωιστικο και πρεπει να χαιρομαι αφου εισαι καλα αλλα μου ειναι αδυνατο .Συγνωμη"

"Μην ζητας συγνωμη ...Δεν μπορεις να φανταστεις πως νιωθω οταν σε φιλαει ο Τηλεμαχος μπροστα σε ολους και σε αγκαλιαζει αλλα δεν θα μπορουσα ποτε να σε πιεσω να με αγαπησεις ή να σε παρω μακρια του γιατι ξερω οτι εισαι χαρουμενη μαζι του και θελω να σε βλεπω ευτυχισμενη."της ειπε και την φιλησε απαλα στο χερι .Το προσωπο του ηταν πολυ κοντα στο δικο της ....

"Λουκα μουυ που εισαι ;"ακουστηκε η φωνη της Δαναης που ανοιξε γρηγορα την πορτα και η Ιφιγενεια απομακρυνθηκε γρηγορα απο τον Λουκα.

"Αα εδω εισαι και ειναι εδω και αυτη"ειπε και την κοιταξε απειλητικα.

"Εγω καλυτερα να πηγαινω με συγχωρειτε να μην ενοχλω."

"Ναι καλη μου καλυτερα να πηγαινεις γιατι θελω να μεινω μονη λιγο με το αγορι μου"

"Εμμ ναι..Εγω φευγω περαστικα και παλι Λουκα .Καλο βραδυ."

"Καληνυχτα Ιφι θα τα πουμε αυριο"ειπε ο Λουκας και την κοιταξε στεναχωρημενος αφου καταλαβε οτι η Ιφι ενιωσε αβολα .

Η Ιφι βγηκε απο το δωματιο και σταθηκε λιγο εξω απο την πορτα.

"Λουκα μου εισαι καλα?Ανησυχησα πολυ οταν ειδα τον Τηλεμαχο να σε βαραει."

"Ειμαι μια χαρα ευχαριστω Δαναη."
Ειπε και εκεινη πηγε να τον φιλησει αλλα εκεινος τραβηχτηκε.

Τοτε το τηλεφωνο της Ιφι αρχισε να χτυπαει και το εβγαλε απο την τσαντα της.
Ηταν ο πατερας της αλλα η ιδια δεν ηθελε να το σηκωσει .Συνεχισε να χτυπαει και αποφασισε να απαντησει.

"Παρακαλω ..."

"Ιφιγενεια ο μπαμπας ειμαι."ακουστηκε η φωνη του απο το τηλεφωνο και η Ιφιγενεια παγωσε.

"Εμμ ..ναι μπαμπα σε ακουω τι θελεις?"

"Ιφιγενεια θελω να μιλησουμε .Θα ηθελες να ερθεις αυριο το βραδυ στο σπιτι μου να φαμε και να τα πουμε ?"

"Δεν θελω αλλα πρεπει .Πρεπει να σε κλεισω τωρα εχω διαβασμα."ειπε και το εκλεισε βιαστικα.

"Με συγχωρειτε δεσποινις μηπως μπορειτε να κανετε λιγο στην ακρη?"ακουστηκε η φωνη μιας νοσοκομας που ηθελε να μπει στο δωματιο του Λουκα.

"Ναι συγνωμη."

Κατεβηκε γρηγορα τις σκαλες και βγηκε απο το νοσοκομειο γαι να παει στο σπιτι της.

Αλλα κεφαλαια συντομα♡

BAD CHOICESOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz