Η Ιφι σοκαρισμενη απο αυτο που συναιβει στην εκκλησια πηρε τον μπαμπα της τηλεφωνο πολλες φορες αλλα εκεινος δεν απαντουσε.
Καποια στιγμη αποφασισε να παει σπιτι της και ο Λουκας της υποσχεθηκε να την γυρισει αυτος.
"Ιφι εισαι καλα;"την ρωτησε εκεινος και εβαλε μια τουφα απο τα μαλλια της πισω απο το αυτι της.
"Εε οχι .Ανησυχω Λουκα...Τον παιρνω τηλεφωνο και δεν απανταει και εφυγε απο την εκκλησια κλαιγοντας ...Φοβαμαι μην παθει κατι."
"Μην αγχωνεσαι ολα καλα θα ειναι .Απλα ηθελε να μεινει λιγο μονος του να σκεφτει και να ηρεμησει .Δεν ειναι ευκολο αυτο που περασε σημερα."ειπε και την εβαλε στην αγκαλια του.
"Ναι μαλλον εχεις δικιο.Σαγαπω Λουκα"
"Και εγω μικρη "ειπε και την φιλησε.
Το φιλι τους ομως διεκοψε το κινητο της Ιφιγενειας που αρχισε να δονειται.
"Μισο πρεπει να δω μηπως ειναι ο μπαμπας μου"ειπε και απομακρυνθηκε απο αυτον.
6955******
Λοιπον κοριτσακι σου ελειψα?
Εχεις μια ωρα να πας να βρεις τον μπαμπα σου και να του πεις να επιστρεψει στο σπιτι του.Αμα δεν τον βρεις τοτε ......θα τον δεις μια και καλη στην κηδεια του.Η Ιφι παγωσε βλεποντας το μηνυμα και εβαλε γρηγορα το μπουφαν της και τα παπουτσια της.
"Τι εγινε Ιφι ;"ειπε ο Λουκας και την πλησιασε .
"Τιποτα δεν εγινε.Λουκα φυγε σε παρακαλω πρεπει να παω καπου."
"Που θα πας και μηπως θες να σε παω εγω;"
"Οχι δεν θελω να με πας και πρεπει να φυγω για αυτο κανε γρηγορα."ειπε και εφυγε τρεχοντας απο το σπιτι.
Ο Λουκας καταλαβε πως κατι συμβαινει αλλα δεν ηθελε να την πιεσει.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ POV
Περπαταω εδω και ωρα και ακομα δεν εχω ηρεμησει τελιως. Ξερω πως ανησυχουν ολοι αλλα δεν με ενδιαφερει.
Το μονο που θελω ειναι να ηρεμησω. Ειμαι πολυ μπερδεμενος και δεν ξερω ποιον να πιστεψω ....την γυναικα που ημουν ετοιμος να παντρευτω και την αγαπαω πολυ ή εναν ανδρα που τον βλεπω πρωτη φορα στη ζωη μου.Το λογικο ειναι να πιστεψω την Μαρινα αλλα δεν ξερω εχω κακο προαισθημα. Καποια στιγμη ακουστηκε ενας θορυβος πισω μου και γυρισε να δω ποιος ειναι αλλα δεν υπηρχε κανενας ....Μαλλον η ιδεα μου θα ηταν.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...