23. ~Παντα στο μυαλο μου~

152 24 0
                                    

Ειχε περασει ηδη ενας μηνας απο τοτε που εφυγε ο Τηλεμαχος και η Ιφιγενεια δεν μπορουσε να συνειδητοποιησει ακομη οτι εφυγε.Δεν χασανε επαφη καθως μιλουσανε οσο πιο πολυ μπορουσαν επειδη ειχανε υποχρεωσεις.
Βεβαια η Ιφι ειπε οτι θα τον περιμενει και ανυπομονουσε ποτε θα περασουν οι μηνες να τον ξαναδει.

Η Ιφι ειχε απομακρυνθει απο τον Λουκα.Ειχαν να μιλησουν απο τα γενεθλια της και η Ιφι αν και υποσχεθηκε στον εαυτο της οτι θα τελειωσει ολο αυτο με τον Λουκα τον σκεφτοταν συνεχως .Πλησιαζαν οι δακοπες τον Χριστουγεννων και ενιωθε περιεργα καθως ηταν παντα η αγαπημενη της στιγμη του χρονου .Βεβαια φετος δεν ενιωθε την ιδια λαχταρα αλλα και παλι θα χαλαρωνε απο το μαθηματα.

Ξυπνησε και εβαλε ενα τζιν ψηλομεσο παντελονι και μια φουτερ γκρι μπλουζα και το μπουφαν και κατεβηκε κατω.

Η μαμα της ελειπε επειδη ηταν στη δουλεια και εφυγε απο το σπιτι.

"Μα καλα τωρα βρηκε να βρεξει "σκεφτηκε και εβαλε την κουκουλα της αλλα η βροχη δυναμωνε ολο και περισσοτερο.

"Μπες μεσα "της ειπε το αγορι που ηταν μεσα σε μαυρο αυτοκινητο.

"Εμμ οχι ευχαριστω θα περπατησω"ειπε και συνεχισε να προχωραει.

"Ειπα μπες θα αρρωστησεις αμα πας με τα ποδια."

"Και εγω σου ειπα δεν θελω"ειπε νευριασμενη και τοτε το αγορι βγηκε απο το αυτοκινητο και την πηρα αγκαλια και την εβαλε στο αμαξι.

"Λουκααα"φωναξε νευριασμενη και εκεινος εβαλε μπρος.

"Τι??"ρωτησε χωρις να την κοιταξει και εσκασε στα γελια.

"Γιατι γελας τοσο αστεια σου φαινομαι;"

"Οχι καθε αλλο εισαι πολυ ομορφη με βρεγμενα μαλλια ..απλα εισαι πολυ πεισματαρα και ξεροκεφαλη."

"Δεν ειμαι"ειπε και τον κοιταξε απειλητικα.

"Καλα ισως λιγο."ειπε η Ιφι και χαμογελασε.

"Πως εισαι; Εννοω μετα απο οταν εφυγε ο Τηλεμαχος "

"Εμμ καλα "

"Ει-ειστε ακομα μαζι ;"

"Ειπαμε να μεινουμε φιλοι αλλα οταν γυρισει μπορει να ξανα ειμαστε μαζι."

"Μαλισταα"ειπε και συνεχισε να οδηγει.

"Ιφιγενεια ξερω πως ισως δεν ειναι η καταλληλη στιγμη για να μιλησουμε αλλα δεν ειπες τιποτα μετα απο αυτο που εγινε ..."ειπε και την κοιταξε.

"Ξερεις ποιο εννοω σωστα;"τη ρωτησε και εκεινη απλα γυρισε να τον κοιταξει.

"Κοιτα Λουκα εχεις κοπελα και δεν μπαινω αναμεσα σε ζευγαρια αλλα και να μην ειχες δεν ξερω αν θα μπορουσαμε να ειμαστε μαζι."ειπε και ανοιξε την πορτα να φυγει.

"Ιφιγενεια περιμενε"ειπε και ετρεξε για να την προλαβει.

"Ξερω πως σου φερομαι σκατα.Ξερω πως σε πληγωνω και δεν θελω να σε στεναχωρω."ειπε και την ειχε πλησιασει πολυ .Η βροχη ειχε δυναμωσει και τους ειχε κανει μουσκεμα.Τοτε το κουδουνι χτυπησε.

"Συγνωμη αλλα πρεπει να παω στο μαθημα."ειπε και εφυγε.

Ετρεξε κατευθειαν στην αιθουσα και καθησε διπλα στη Μελινα .

"Τι εγινε γιατι αργησες ;"τη ρωτησε.

"Εμμ τιποτα ..."ειπε και προσπαθησε να ηρεμησει απο αυτο που μολις εγινε.






BAD CHOICESWhere stories live. Discover now