Η Ιφιγενεια μετα απο λιγες μερες βγηκε απο το νοσοκομειο. Τα Χριστουγεννα εφτασαν και η Ιφιγενεια ειχε ηδη πιασει δουλεια στην εταιρια του πατερα της. Δουλευε μερα νυχτα ωστε να κανει τον πατερα της περηφανο πραγμα που ανησυχουσε αρκετα την κ. Δαφνη που την εβλεπε στις διακοπες της να δουλευει τοσο σκληρα για χαρη του πατερα της.
Συχνα εβλεπε εφιαλτες με τερατα που προσπαθουσαν να την σκοτωσουν. Ηταν πολυ επιφυλακτικη εκεινες τις μερες καθως φοβοταν αρκετα. Ηξερε ομως οτι παραδοξως, ειχε εναν φυλακα αγγελο στο πλευρο της που δεν ηξερε καν ποιος ειναι.
Flashback
"Δαναη, ο Λουκας ειμαι. Πρεπει να μιλησουμε"."Ναι να ρθω απο το σπιτι σου σε 20 λεπτα?"
"Ελα στο παρκο καλυτερα".
"Οκ σε 20' θα μαι εκει".
Περασαν τα 20 λεπτα και η Δαναη δεν ειχε εμφανιστει.
"Μπουυ" ειπε η Δαναη και τρομαξε τον Λουκα.
"Δαναη με τρομαξες!"
"Καλα βρε μωρο μου πως κανεις ετσιι".
"Τελος παντων. Πρεπει να σου πω".
"Ναι πες μου γιατι με αγχωνεις".
"Τον τελευταιο καιρο κανεις πραγματα στην Ιφιγενεια και της συμπεριφερεσαι πολυ ασχημα και αυτο δεν μαρεσει".
"Με συγχωρεις?! Και τι σε νοιαζει εσενα η Ιφιγενεια?"
"Απλα δεν μπορω να καταλαβω τι σου εκανε και της συμπεριφερεσαι ετσι".
"Ειναι κακομαθημενη, εγωιστρια και ξεροκεφαλη και απλα μου την σπαει. Δεν ειναι δικη σου δουλεια. Αν μου ειπες να βρεθουμε μονο για μια ασημαντη καλυτερα να φυγω".
"Ξερεις τι βλεπω Δαναη? Οτι εσυ εισαι η κακομαθημενη εδω περα που νομιζει οτι ειναι η ντραμα κουιν. Και δεν νοιαζεσαι καν για μενα. Τα χεις μαζι μου μονο και μονο επειδη θες να τραβηξεις ολη την προσοχη πανω σου".
"Δεν το πιστευω αυτο. Αληθεια με απογοητευεις. Βαζεις ΑΥΤΗΝ πανω απο ΕΜΕΝΑ".
"Εσυ με εφερες ως εδω με αυτα που της κανεις".
"Ωω αληθεια? Ε τοτε γιατι δεν με χωριζεις?"
"Αυτο σκοπευω να κανω. Χωριζουμε".
"Οριστεε?? Μμμ ξες κατι? Δεν με χωριζεις εσυ, ΕΓΩ σε χωριζω!"
"Ο,τι πεις Δαναη".
"Σε διαγραφω απο τα παντα! Απο ολα τα σοσιαλ μιντια, το τηλεφωνο σου και απο τη ζωη μου!"
"Αχαα".
"Αχα?? Αντιο Λουκα. Να ξερεις πως με πληγωσες. Πανε σε αυτην. Αλλα οταν καταλαβεις οτι εγω ειμαι για σενα θα ναι αργα".
"Σιγουραα αντιο" ειπε ο Λουκας γυριζονταε της την πλατη αφηνοντας την με το στομα ανοιχτο.
Τελος flashback
Το κουδουνι του σπιτιου της Ιφιγενειας χτυπησε και εκεινη κατεβηκε να ανοιξει.
"Γεια σου Ιφιγενεια".
"Ω..γεια σου Λουκα...δεν σε περιμενα".
"Το ξερω απλα ειχα καιτο να σε δω απο τοτε στο νοσοκομειο και ηθελα να δω αν εισαι καλα".
"Ναι περνα μεσα".
Ανεβηκαν και οι δυο στο δωματιο της Ιφιγενειας. Ηταν και οι δυο αμηχανοι απο εκεινη τη μερα που φιληθηκαν και δεν ηξεραν πως να αντιδρασουν.
"Λοιπον πως τα πας?"
"Ε καλα..δουλευω στην εταιρια του πατερα μου μιας που μου το ζητησε γιατι ειχε ενα σημαντικο ταξιδι".
"Αα ωραια. Μην κουραζεσαι πολυ ομως. Διακοπες εχουμε αλλωστε".
"Ναι ξερω..."
"Ξερεις... δεν μπορω να σε ξεχασω.."
"Τι εννοεις..?"
"Εννοω οτι δεν μπορω να ξεχασω αυτα τα πρασινα ματια σου, τα σαρκωδη χειλη σου που με κανουν να θεκω να τα γευτω και να ακουμπαω καθε μερος του κορμιου σου" ειπε και αρχισε να κατευθυνεται ολο και πιο κοντα της κολλωντας την στον τοιχο.
"Μα.. η Δαναη?"
"Εχουμε χωρισει εδω και καιρο Ιφι".
"Τι? Ποτε? Γιατι?"
"Θες αληθεια να το συζητησουμε τωρα αυτο?"
"Οχι.."
"Ωραια"
Χωρις δευτερη σκεψη αρχισε να την φιλα σαν να ηταν το μονο πραγμα που σκεφτοταν απο την ωρα που μπηκε στο σπιτι της. Αρχισε να την φιλα στο λαιμο. Σταματησε και της εβγαλε την μπλουζα. Μετα απο λιγο εκανε και εκεινη το ιδιο.
"Λουκα..δεν ξερω αν ειμαι ετοιμη να προχωρησω".
"Δεν πειραζει. Εσυ με νοιαζεις. Δεν θεκω να σε πιεσω. Δεν θα προχωρησουμε παρακατω".
"Αχχ...Σαγαπω"
"Κι εγω"
Ο Λουκας συνεχισε να την φιλαει παντου. Το απολαμβαναν και οι δυο.
"Θελω να σε ρωτησω κατι" της ειπε ο Λουκας με δισταγμο.
"Ναι πες μου".
"Θα θελες...να γινεις το κοριτσι μου?"
"Φυσικα και θελω"
Τα χαμογελα και των δυο τους ηταν τεραστια και η Ιφιγενεια χωθηκε στην αγκαλια του.
BẠN ĐANG ĐỌC
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...