Οι διακοπες των Χριστουγεννων περνουσαν ευχαριστα αλλα πολυ κουραστικα για την Ιφι .Δουλευε σκληρα στην εταιρεια του πατερα της και οταν ειχε χρονο συναντουσε τον Λουκα. Πλεον το ειχε παραδεχτει οτι της αρεσε. Και πολυ μαλιστα... Ασθαινοταν πολυ ωραια που επιτελους ηταν ζευγαρι. Ο Λουκας ειναι διαφορετικος απο τα ολα αγορια.
Ειναι μυστηριος και προστατευτικος.Το κουδουνι χτυπησε και η Ιφι πηγε να ανοιξει την πορτα.
"Γεια σου Ιφι"
"Γεια Λουκα"ειπε και τον αγκαλιασε σφιχτα.Τυλιξε τα ποδια της γυρω απο τη μεση του και αυτος αρχισε να της αφηνει υγρα φιλια στο λαιμο της.
"Μου ελειψες"
"Και μενα"ειπε και του χαιδεψε το μαγουλο γιατι της φαινοταν οτι δεν ηταν καλα.
"Λουκα εισαι καλα;"
"Ναι μια χαρα μην ανησυχεις."
"Εμενα δεν μου φαινεσαι καλα.Λουκα....κατι εχεις το καταλαβαινω."
"Καλα ....ναι δεν ειμαι πολυ καλα "
"Τι συμβαινει"
"Η μητερα μου ....εχει αυτη την καινουρια ασθενεια και δεν ειναι πολυ καλα ....βασικα καθολου καλα.Προσπαθει να μου δειξει πως ειναι καλα αλλα ξερω πως δεν ειναι.Λειπει απο το πρωι στη δουλεια και ερχεται το βραδυ και δεν ξεκουραζεται καθολου ."ειπε και ενα δακρυ κυλισε απο τα ματια του.
"Ξερω πως προσπαθει να μου δειξει πως ειναι καλα αλλα εγω ανησυχω και καθε μερα ειναι ολο και χειροτερα."αρχισε να κλαιει και η Ιφι μη ξεροντας τι να κανει εβαλε τα χερια της γυρω απο το λαιμο του και τον αγκαλιασε .Αυτος συνεχισε να κλαιει και η Ιφι περασε τα χερια της μεσα απο τα μαλλια του και αρχισε να τα χαιδευει για να τον ηρεμησει.
Αυτο που της αρεσε στο Λουκα ηταν αυτο το μυστηριο που ειχε παντα και οτι ενω εδειχνε τοσο σκληρος μεσα του βασανιζοταν.
"Ιφι εισαι τι μοναδικο κοριτσι που με κανει να αισθανομαι ετσι.Με κανεις να νοιωθω οτι επιτελους εχω καποιον που νοιαζεται."
"Λουκα νοιαζομαι για σενα ...θελω να το ξερεις."ειπε και την φιλησε παθιασμενα κανοντας την να αφησει εναν αναστεναγμο και αυτος να χαμογελασει.
Μετα απο καμια ωρα ο Λουκας ειχε φυγει και η Ιφι ηταν μονη της στο σπιτι.
Αποφασισε να παρει ενα τηλεφωνο τον πατερα της γιατι ειχε καιρο να μαθει νεα του .
"Παρακαλω"ακουστηκε μια αντρικη φωνη που δεν ηταν του πατερα της αλλα της ηταν πολυ γνωστη.
"Γεια σας.Ποιος ειναι; Μηπως ειναι εκει ο μπαμπας μου ειμαι η Ιφιγενεια"
"Εμμ ....ο κυριος Πετρος δεν ειναι εδω αυτη τη στιγμη αλλα θα τον ενημερωσω οτι πηρατε τηλεφωνο και θα του πω να σας παρει"ειπε γρηγορα το αγορι και το εκλεισε κατευθειαν.
Ιφις pov
Περιεργο ....Μα απο ποτε ο μπαμπας μου εχει βοηθο και γιατι μου φανηκε γνωριμη η φωνη του?Μαλλον θα ειχε πολυ δουλεια με το να βρει το φαρμακο για την καινουρια ασθενεια την οποια εχει και η μαμα του Λουκα.Πφφ...
Τελος povΤελευταια γινονταν πολυ περιεργα πραγματα και η Ιφι αισθανοταν οτι παντα καποιος την παρακολουθουσε .Ενιωθε σαν να ειχε εναν φυλακα αγγελο που την προστατευει και ακομα δεν μπορουσε να ξεχασει τα γαλανα ματια του.Βεβαια ανησυχουσε και για τον πατερα της γιατι ειχε εξαφανιστει και δεν ειχαν μιλησει καθολου .
Πετρος Παπαιωαννου pov
"Ποιος ηταν στο τηλεφωνο"τον ρωτησα
"Η Ιφιγενεια "
"Και τι σου ειπε σε καταλαβε;"
"Οχι δεν με καταλαβε νομιζω αλλα ηταν καπως ανησυχη .Μαλλον πρεπει να την παρεις τηλεφωνο να δεις αμα ειναι καλα"
"Ναι πρεπει αλλα δεν εχω τα θαρρος να της μιλησω οταν της λεω τοσα ψεμματα"
Τελος pov
Η Ιφι βγηκε απο το σπιτι και πηρε ενα ταξι για να παει στο εμπορικο .Ηθελε να αγορασει κατι ομορφο γιατι σε δυο μερες ηταν τα Χριστουγεννα .
Τελικα τα Χριστουγεννα θα τα περνουσε πολυ διαφορετικα .
Flashback
Η Ιφι κατεβηκε τις σκαλες και ακουσε την μητερα της να μιλαει στο τηλεφωνο.
"Πετρο δεν ξερω αμα θα θελει να ερθει αλλα εγω δεν εχω προβλημα."
"Ακου Πετρο θα της μιλησω αμα συμφωνησει καλως αλλιως θα δουμε τι θα κανουμε τα Χριστουγεννα ."ειπε και εκλεισε το τηλεφωνο.
"Μαμα ποιος ηταν;"
"Ο πατερας σου."
"Και τι σου ειπε;"ρωτησε χαμογελαστη ελπιζοντας οτι θα γυρισει.
"Ειπε οτι θα ειναι εδω για τις γιορτες των Χριστουγεννων και μας καλεσε να παμε να γιορτασουμε με αυτον ,την Μαρινα και την Δαναη."
"Εμμ ....ναι θα ηθελα πολυ να παω αλλα μαμα εσυ δεν εχεις προβλημα;"
"Οχι κοριτσι μου με τον μπαμπα σου ημουν καποτε ερωτευμενη και δεν μου ειναι ευκολο να μισησω εναν ανθρωπο που καποτε αγαπησα και φυσικα οταν μου εκανε το μεγαλυτερο δωρο. Εσενα" ειπε και την αγκαλιασε.
Τελος flashbackΠοιος να το φανταζοταν οτι θα ελεγε ναι σε κατι τετοιο αλλα θα το εκανε μονο και μονο για τον μπαμπα της που της ελειψε πολυ.
Εφτασε στο εμπορικο και αρχισε να ψαχνει τι θα βαλει.
ESTÁS LEYENDO
BAD CHOICES
Novela JuvenilΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...