Ιφιγενειας Pov
Σε μιση ωρα πρεπει να ειμαι στην αποθηκη. Με εχει πιασει ταχυκαρδια και τρεμουλο. Η καρδια μου θα σπασει. Φοβαμαι για το τι προκειται να κανει. Ειναι ικανη για τα παντα. Ειναι η πρωτη φορα που αισθανομαι μονη και χωρις κανεναν να με σωσει. Χωρις τον φυλακα αγγελο μου. Μακαρι να ηταν εδω... Μακαρι να εβλεπα τα γαλαζια ματια του και να μπορουσα να κρυφτω στην αγκαλια του. Εκει δεν θα ειχα τιποτα να φοβηθω.
Τελος Pov
Η ωρα περναει... η Μαρινα εχει ηδη φτασει. Η Ιφιγενεια στεκεται εξω απο την πορτα. Κανει την κινηση να την ανοιξει αλλα σταματαει. Σαν κατι να την εμποδιζει. Σαν να ξερει πως αυτη θα ειναι η τελευταια της μερα. Παιρνει μια βαθια ανασα και σπρωχνει αλλη μια φορα ....
Η αποθηκη ειναι σκοτεινη αλλα ξερει πως η Μαρινα ειναι μεσα .Νιωθει τα ματια της να την καρφωνουν και το σωμα της γινεται ξαφνικα πολυ αδυναμο.....
15 λεπτα πριν
Ο Αχιλλεας ακολουθησε την Μαρινα ...Την εβλεπε που περπατουσε γρηγορα και κοιτουσε συνεχεια το κινητο της .Σαν κατι να την προβληματιζε .Συνεχισε να περπαταει και καποια στιγμη την ειδε να στριβει σε ενα στενο.Ειχε τα ματια του καρφωμενα πανω της αλλα καποια στιγμη την εχασε ...
Αχιλλεας pov
Που στο διαολο πηγε?Κοιταξα δεξια και αριστερα .Τιποτα ...Ανοιξε η γη και την καταπιε ?Εκτος αμα μπηκε σε καποιο μαγαζι...Μπηκα σε μια ταβερνα και κοιταξα λαχανιασμενος μεσα .
"Συγγνωμη κυριε θελετε κατι;"με ρωτησε ο ηλικιωμενος αντρας .
"Μηπως ειδατε μια γυναικα να μπαινει στο μαγαζι ;"
"Οχι αγορι μου μονο εγω και η γυν..."
Πριν προλαβει να ολοκληρωσει την φραση του εφυγα τρεχοντας και τωρα βρισκομουν παλι στο ιδιο σημειο .Μεχρι που την ξαναειδα ..Ηταν αυτη η κοπελα που της μοιαζει ..Σταματησε να περπαταει και προσπαθησε να σπρωξει την πορτα αλλα δεν τα τα καταφερε . Εκανα ενα βημα αλλα δεν προλαβα να αντιδρασω οταν εσπρωξε ξανα και μπηκε μεσα . Πλησιασα την πορτα και ειδα πως ηταν αποθηκη .Ακουσα μια γυναικεια φωνη πολυ γνωριμη αλλα δεν ακουγοταν καλα .
Τελος povΙφιγενειας pov
"Μα -μαρινα εισαι εδω;"ρωτησα τραυλιζοντας απο τον φοβο μου.
"Πιστευες οτι θα την γλιτωσεις απο μενα ;"φωναξε και γυρισα να την κοιταξω.
Δεν φαινοταν καλα καθως το φως μεσα στην αποθηκη ηταν ελαχιστο αλλα δεν δυσκολευτηκα να την αναγνωρισω .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD CHOICES
Genç KurguΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...