51. ~Σε θελω~

118 20 0
                                    

"Ιφιγενεια"προσπαθησε να πει μεσα στο φιλι τους.

"Ναι..."

"Θες να παμε καπου αλλου;"

"Ναι καλυτερα."

"Οκευυ"της ειπε και την φιλησε απαλα στο μαγουλο.

Φτασανε στο σπιτι της και σε ολη τη διαδρομη την κοιτουσε και ενιωθε χαρουμενος. Την αγαπουσε και ηθελε να την κρατησει κοντα του και να μην την αφησει....ΠΟΤΕ.

Ηταν σιγουρος για αυτο και δεν θα αφηνε κανεναν να την πληγωσει .

Μπηκανε στο σπιτι και η Ιφι πηγε να αφησει την ζακετα της και πριν προλαβει την ειχε τραβηξει κοντα του και ειχαν πεσει και οι δυο στον καναπε.

Ιφιγενειας pov

"Που πας;"

"Πουθενα"του απαντησα οσο βρισκοταν απο πανω μου.

Αρχισε να με φιλαει παθιασμενα και προσπαθησα να του βγαλω την μπλουζα .

Μου αφηνε υγρα φιλια στο λαιμο και ενας αναστεναγμος μου ξεφυγε και εκεινος χαμογελασε.

"Μην ντρεπεσαι τιγρακι"μου ψιθυρισε στο αυτι και ανατριχιασα ολοκληρη.

Πολυ ζεστη εχει εδω μεσα....

Ντρεπομουν πολυ και ειμαι σιγουρη πως ειχα γινει κοκκινη σαν ντοματα ....

"Ιφι "προσπαθησε να πει λαχανιασμενος.

"Εισαι σιγουρη;"

"Αμα δεν εισαι πες μου δεν θελω να κανω κατι που δεν θες τιγρακι."

"Οχι Αρη ειμαι ετοιμη"ειπα και με μια κινηση ανεβηκα απο πανω του.

Εκεινος χαμογελασε και αρχισα να τον φιλαω στο λαιμο και στο στερνο.
Μου εβγαλε αργα την μπλουζα και αρχισε να με φιλαει στη κοιλια. Ενιωθα τα κρυα δαχτυλα του να με χαιδευουν και ανατριχιαζα ολοκληρη....Βρισκομουν παλι απο κατω οταν μου εβγαλε το παντελονι που φορουσα με αργες κινησεις.Προσπαθησα να του του βγαλω τη ζωνη.

Χωρις να το καταλαβω βρισκομασταν και οι δυο μονο με τα εσωρουχα ....

"Ιφι σαγαπω"ειπε οσο με φιλουσε .

"Και εγω"προσπαθησα να πω αλλα με δυσκολια.

Βρισκομασταν και δυο γυμνοι και η καρδια μου χτυπουσε δυνατα. Νομιζα θα φυγει απο τη θεση της.

Ο Αρης μου σηκωσε το πιγουνι για να τον κοιταω στα ματια. Με κοιτουσε σαν να περιμενε επιβεβαιωση.

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now