Ιφιγενειας Pov
Ζητησα απο τον Αρη να μεινει μαζι μου χθες βραδυ αλλα μετα θυμηθηκα οτι αυριο εχουμε σχολειο. Δεν βαριεσαι, τελευταια χρονια ειναι και μετα...ΞΑΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙ. Νομιζω οτι ενθουσιαζομαι αρκετα. Υπερβολικα θα ελεγα. Ναι. Τελος παντων. Παρσκευη σημερα. Αυτες τις μερες δεν τολμησα να μιλησω καθολου στον Τηλεμαχο. Πρεπει ομως. Ηρθε τωρα ο Αρης και με πηρε να παμε μαζι σχολειο.
"Καλημεραα ηλιαχτιδαα" μου ειπε και μου εδωσε ενα γλυκο φιλι στο στομα.
"Καλημερα...φως της ζωης μου?" Ειπα μη ξεροντας τι να πω.
"Απο παντα το χες με τα γλυκολογα..." ειπε και γελασε.
"Και που το ξερεις εσυ μιστερ περφεκτ?" Του απαντησα.
"Επειδη ακριβως ειμαι ο μιστερ περφεκτ" ειπε και μου εριξε ενα χαμογελο νικητη.
"Αντε θα ανεβεις ή θα φυγω μονος?" Μου ειπε και ανεβηκα στη μηχανη.
Σε ολη τη διαδρομη για το σχολειο τον κρατουσα σφιχτα απο τη μεση. Δεν ξερω γιατι αλλα ενιωθα πως κατι κακο θα συμβει και θα φυγει αργα ή γρηγορα. Ειδα και εφιαλτη... αν και δεν πιστευω σε αυτα θελω να το κραταω σφιχτα καλου κακου. Οχι πως αν τον κρατησω τωρα στη μηχανη δεν θα φυγει αλλα...
"Μικρη εισαι καλα?" Με ρωτησε, εχοντας παντα το κεφαλι του μπροστα προσεχοντας τον δρομο.
"Ναι μια χαρα. Προσεχεις παρα πολυ στον δρομο".
"Κακο ειναι αυτο?"
"Οχι φφυσικα. Απλα πιστευω εισαι ο μονος που γνωριζω που προσεχει τοσο".
"Δεν θελω να χτυπησω κανεναν και να το χω κριμα στον λαιμο μου, οπως και δεν θελω να με ξαναχτυπησουν".
"Ξανατι?" Ειπα αρκετα αναστατωμενη.
"Να με χτυπησουν ειπα".
"Οχι ειπες ξανα.."
"Οππ φτασαμεε. Θα τα πουμε στο διαλλειμα" ειπε αρκετα βιαστικος και μου δωσε ενα γρηγορο φιλι.
Καθως προχωρουσα στους διαδρομους ειδα τον τηλεμαχο να στεκεται διπλα στο ντουλαπακι του. Αποφασισα να του μικησω.
"Γεια σου Τηλεμαχε.."
"Γεια σου Ιφιγενεια".
"Θελω να σου πω...συγγνωμη για οτι ειδες χθες...δεν ηθελα να το μαθεις ετσι..."
"Δεν πειραζει Ιφιγενεια αληθεια. Εγω δεν σου σηκωνα τα τηλεφωνα και σε αφησα να νομιζεις οτι βρηκα αλλη. Λογικο να πας σε αλλον".
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...