"Τι θελεις?" Του απαντησε με σκληρο υφος.
"Εμ απλα ηθελα να σου πω και προσωπικα χρονια πολλα και να δω αν εισαι καλα γιατι φανηκες αναστατωμενη κατω".
"Δεν φανηκα. Ειμαι".
"Θελεις να το συζητησεις?"
"Οχι μαζι σου".
"Μαλιστα..γιατι ετσι?"
"Εχεις το θρασος να ρωτας κιολας? Δεν θα δωσω σε σενα λογαριασμο. Τη μια αγαπες και φιλια και την αλλη φιλιεσαι με την Δαναη σα να μην εγινε ποτε τιποτα".
"Πιστεψε με δεν εχω καμια ορεξη να φιλαω εκεινη. Απλα η μαμα μου ειναι σε δυσκολη κατασταση στο νοσοκομειο και χρηματα για να γινει καλα δεν υπαρχουν... μονο ο πατερας της μπορει να βοηθησει..βασικα πατερας σου..ναι καταλαβες... Συγγνωμη για αυτο και ξερω οτι σε πληγωνω οταν με βλεπεις με αυτην αλλα δεν εχω αλλη επιλογη. Θελω οσο τιποτα τη μητερα μου σπιτι και ειναι η μονη λυση. Σαγαπω...αληθεια".
Η Ιφιγενεια εμεινε να τον κοιτα σαστισμενη για λιγο γιατι δεν της ειχε αναφερει ποτε την κατασταση της μητερας του. Χωρις να πει τιποτα χωθηκε στην αγκαλια του. Εκεινος εκπληκτος την αγκαλιασε απαλα και της χαϊδεψε τα μαλλια. Ενιωθε την μπλουζα του βρεγμενη και καταλαβε πως προκειται για δακρυα. Καταλαβε οτι κατι συνεβη αλλα δεν ηθελε να πιεσει την Ιφιγενεια να μιλησει. Σηκωσε με το χερι του το προσωπο της και την φιλησε στο στομα ψιθυριζοντας της: " Ειμαι εδω για σενα ο,τι κι αν συμβει. Να το θυμασαι".
Η Ιφιγενεια χωρις δευτερη σκεψη ορμησε πανω στον Λουκα και αρχισε να τον φιλα με παθος. Εκεινος ξαφνιαστηκε αλλα του αρεσε. Μετακινηθηκε προς τα πισω και κλειδωσε την πορτα χωρις ομως να παρει τα χειλη του απο τα δικα της. Με το ενα χερι του χαϊδευε το σωμα της ενω το αλλο το ειχε στο μαγουλο της. Εκεινη πηδηξε επανω του και εβαλε τα ποδια της γυρω απο τη μεση του. Του εβγαλε την μπλουζα και αρχισε να τον φιλα στον λαιμο. Ο Λουκας δεν μπορουσε να συγκρατηθει απο τα απαλα της χειλη και την μυρωδια της και εμοιαζε σα μαγεμενος απο την επιρροη που ειχε πανω του. Εχοντας την ακομα πανω του την κολλησε στον τοιχο και της εβγαλε το ασπρο τοπ που φορουσε. Αρχισε να φιλα τον λαιμο της και στη συνεχεια να κατεβαινει προς το στηθος της.
"Ιφιγενεια εισαι καλα?" Ακουστηκε η φωνη του Τηλεμαχου απεξω.
Ντυθηκαν γρηγορα και η Ιφιγενεια ανοιξε την πορτα.
"Αντε βρε αγαπη μου και ανησ... Τι θελει αυτος εδω?!?!"
"Ηρθε να δει αν ειμαι καλα".
"Ωραια το ειδε, το καταλαβε, η πορτα εδω ειναι, αντιο και χαρηκαμε που σας ειδαμε".
"Εμμ εγω καλυτερα να φευγω...θα τα πουμε αργοτερα Ιφι". Ειπε ο Λουκας με σκυμενο το κεφαλι καθως εφευγε.
"Αντε παμε και μεις κατω στο παρτυ? Δεν γινεται παρτυ χωρις την εορταζουσα!" Της ειπε ο Τηλεμαχος και την τραβηξε απο το χερι.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ POV
"Δεν καταλαβα πως εγινε αυτο. Ο τυπος φορουσε μαυρα και αφου τον σαπισα χωρις να το καταλαβω μου εφερε ενα σιδερο στο κεφαλι καθως παλευαμε και ετρεξε να σωθει. Η Ιφι ομως ειναι καλα".
"Σε ευχαριστω πολυ παιδι μου. Δεν θα μπορουσα να φανταστω τι θα εκανα αν μου παθαινε κατι". Του απαντησα.
"Μην με ευχαριστειτε. Το ωφελος μου εκανα. Βασικα... ηθελα και το εκανα. Θα μαι παντα εδω να την προστατευω παρολο που ακομα δεν θα πρεπει να μαθει ποιος ειμαι".
"Γιατι οχι? Δεν πιστευεις πως πρεπει? Θα ναι καλο για αυτην πιστεψε με".
"Το ξερω οτι θα ειναι αλλα απο ο,τι βλεπω η καθημερινη ζωη της δεν ειναι απλη. Θα κλονιστει κι αλλο. Σας υποσχομαι πως οταν ηρεμησουν τα πραγματα θα της πω ολη την αληθεια. Απλα περιμενω την καταλληλη στιγμη γιατι δεν μπορω ετσι απροσμενα να εισελθω στη ζωη της. Μεχρι τοτε ομως θα μαι παντα διπλα της και θα την προστατευω...οπως της αρμοζει..".
"Αχχ να ταν τα πραγματα διαφορετικα και πιο απλα... τελος παντων. Ειναι αργα τωρα. Πηγαινε ξεκουρασου και θα επικοινωνησουμε αυριο. Καλο βραδυ".
"Καλο σας βραδυ".
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...