56. ~Ολα αλλαζουν~

113 18 2
                                    

15 Ωρες Πριν

Αχιλλεας Pov

Ηταν καιρος να της το πω. Επρεπε να ξερει. Δεν γινοταν να μεινει αλλο στην αγνοια. Ουτε εγω το αντεχα να παριστανω καποιον αλλον. Ετσι πηρα το θαρρος. Ομως αυτο που προεκυψε ηταν κατι που η αληθεια ειναι οτι το περιμενα. Εκεινοι που μου εκλεψαν το πορτοφολι... εκεινοι της το πηγαν. Δεν ξερω τι ηθελαν να καταφερουν με αυτο. Παντως σιγουρα ηθελαν να με μισησει... Οταν ειδε και καταλαβε ποιος πραγματικα ειμαι κοκαλωσε. Δεν ηξερα τι επρεπε να κανω, τι επρεπε να πω. Την κοιτουσα σα δειλος. Οσο την κοιτουσα δηλαδη γιατι δεν ειχα ουτε το θαρρος να την κοιταξω στα ματια. Και μολις σηκωσα το βλεμμα μου...λιποθυμησε. Σηκωθηκα αμεσως και ετρεξα κοντα της.

"Ιφι, Ιφι! Σε παρακαλω μιλησε μου...μην μου το κανεις αυτο ξυπνα!" Ειπα και καλεσα αμεσως ασθενοφορο.

"Συγγνωμη...συγγνωμη για ολα. Σε αγαπω Ιφιγενεια. Σαγαπω".

Το ασθενοφορο ηρθε σχεδον αμεσως και εγω ετρεξα να ανοιξω την πορτα. Την πηραν και την εβαλαν σε ενα κρεβατι και εφυγαν. Πηγα να μπω στο αυτοκινητο μου για να παω κι εγω, ωσπου χτυπησε το τηλεφωνο.

"Την εχασες για παντα. Επρεπε να το 'χες καταλαβει οτι δεν θα ηταν για πολυ δικια σου".

"Δεν το πιστευω. Εσυ. Γιατι να της το κανεις αυτο? Ε? Ειδες που κατεληξε".

"Καπως επρεπε να σε σιχαθει. Και στο κατω κατω αληθεια πιστευες οτι αργα ή γρηγορα δεν θα γυρνουσε στην πρωτη της αγαπη?"

"Η Ιφιγενεια δεν ειναι τετοια Τηλεμαχε..."

"Οταν ξυπνησει θα χαρω πολυ να ακουσω τι εχει να πει"

Το εκλεισα. Δεν αντεχα να ακουω αλλο αυτον τον πουστη...

Τελος Pov

Η Μελινα εφτασε απο βραδυς στο νοσοκομειο για να δει την Ιφι. Ειχε παει σπιτι της που ειχαν κανονισει αλλα δεν βρηκε κανεναν. Ετσι πηρε τον Αχιλλεα τηλεφωνο.

"Ιφιι μουυ αγαπη μου ψυχη μου φως μου ζωη μου αδερφουλαααα μου πωςεισαιτιεγινετιεπαθες???"

"Θελω να ηρεμησεις λιγο αρχικα".

"Πως να ηρεμησω με δουλευεις?!?! Εφτασα χθες στο σπιτι σου και κανεις δεν ανοιγε. Εσυ δεν σηκωνες τα τηλεφωνα και ετσι πηρα τον Αρη μηοως ξερει που εισαι αν επαθες κατι".

"Εμ ναι...σχετικα με αυ.."

"Θα μου πεις τι εγινεε???"

"Ναι..."

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now