Μολις επεσε, η κοπελα αρχισε να φωναζει για βοηθεια. Ηρθαν αμεσως και τον σηκωσαν και τον εβαλαν στο κρεβατι.
Η Ιφιγενεια ετρεχε και αρχισε παλι να κλαιει. Καποια στιγμη τα δακρυα της στεγνωσαν. Δεν ειχε αλλα. Εμαθε πως ο πατερας της πεθαινε και ο Λουκας μολις την απατησε. Δεν αντεχε αλλο. Αρχισε να βρεχει. Καθισε σε ενα παγκακι που βρηκε. Ειχε γινει μουσκεμα. Κοιταξε τον ουρανο. Τα αστερια ελαμπαν. Το προσωπο της ειχε γινει σα ραγισμενη πορσελανη. Το κινητο της χτυπουσε συνεχεια. Ηταν ο Λουκας. Την ειχε παρει τουλαχιστον 10 φορες.
ΛΟΥΚΑΣ POV
Τι εκανα ο μαλακας. Αφησα την Δαναη να με φιλησει. Και το χειροτερο? Μας ειδε η Ιφιγενεια. Δεν σημαινε ομως τιποτα αυτο το φιλι. Ηταν αντιδραση της στιγμης. Εγω την Ιφιγενεια αγαπω. Αυτην θελω κοντα μου. Αλλα δεν προκειται να μου ξαναμιλησει. Και με το δικιο της. Θα πεθανω αν την χασω. Αληθεια. Ελπιζω μονο να μην επαθε κατι. Βρεχει πολυ εξω.
Ψαχνω παντου αλλα δεν ειναι πουθενα. Δεν γινεται να την καταπιε η γη. Αχ ας ειναι καλα.
Τελος pov
Η Ιφιγενεια σηκωθηκε απο το παγκακι και αρχισε να περπαταει ξανα. Καποια στιγμη μπηκε σε ενα μπαρακι.
"Μια βοτκα παρακαλω" ειπε η Ιφι εξαντλημενη.
"Εισαι σιγουρη δεσποινις? Δεν φαινεσαι πολυ καλα" της ειπε ο μπαρμαν.
"Ναι ειμαι πανω απο σιγουρη. Ειμαι τοοοσοο σιγουρη" ειπε η Ιφι και ανοιξε τα χερια της για να του δειξει ποσο.
"Θα σου προτεινα κατι πιο ελαφρυ..."
"Εγω ειπα οτι θελω βοτκα" ειπε η Ιφι και χτυπησε το χερι της πανω στο μπαρ.
"Ενταξει ντε μην βαρας" ειπε ο μπαρμαν με ενα γελακι και της εδωσε το ποτηρι με τη βοτκα.
"Φχαριστω" ειπε η Ιφι και το κατεβασε μονομιας.
"Σιγα κοπελια. Απο ο,τι καταλαβα περασες αρκετα σημερα".
"Αντε γιατι το λες αυτο" ειπε η Ιφι με ενα ειρωνικο και αδιαφορο συγχρωνως βλεμμα.
"Αν θελησεις να μιλησεις σε καποιον, ειμαι στη διαθεση σου. Αλεξ" ειπε και της εδωσε το χερι.
"Ιφιγενεια" ειπε και εδωσε και αυτη το χερι της.
"Μπορεις να μου βαλεις αλλη μια?"
"Θα σερνεσαι αν σου βαλω αλλη μια".
"Μα τι ψυχη εχει αλλη μια?" Ειπε με ναζιαρικο και παιδικο υφος.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...