Η Ιφιγένεια συνέχισε να τρέχει καθώς έτρεχαν δάκρυα από τα μάτια της .Ήθελε να ξεχάσει τελείως το σημερινό δείπνο με τον πατέρα της και ήταν πολύ εκνευρισμένη με την συμπεριφορά του.
Έφτασε σε μία μεγάλη πλατεία και αποφάσισε να μπει σε ένα μπαρ.Ήταν ο μόνος τρόπος να ξεχαστεί .Μπήκε στο μπαρ που είχε πολύ κόσμο και όλοι ήταν παιδιά στην ηλικία της και λίγο μεγαλύτερα.Οι περισσότεροι χόρευαν στο ρυθμό και οι υπόλοιποι έπιναν και κάπνιζαν.Πλησίασε στο μπαρ για να παραγγείλει.
"Γεια σου κούκλα .Τι θα πάρεις;"τη ρώτησε το αγόρι στο μπαρ που ήταν πολύ ωραίος .Ένας ψηλός μελαχρινός με καστανά μάτια και τατουάζ.
"Μια βότκα θα ήθελα." Είπε και σκούπισε τα δάκρυα της.
Τότε ένα αγόρι κοντά στην ηλικία της ήρθε δίπλα της στο μπαρ.
"Ένα ουίσκι φίλε."είπε και κοίταξε φευγαλέα την Ιφιγένεια.
"Είσαι καλά;"την ρώτησε και την ακούμπησε απαλά στον ώμο.
"Εμμ... ναι ευχαριστώ ." Είπε και ένα ακόμα δάκρυ κύλισε από τα μάτια της .
"Εμένα δεν μου φαίνεσαι πολύ καλά μικρή....Λουκάς"είπε και της έδωσε το χέρι του.
"Εμμ ...Ιφιγένεια"του είπε ντροπαλά αποφεύγοντας να τον κοιτάξει και εκείνος γέλασε.
"Λοιπόν είμαι στη διάθεση σου.Πες γιατί είσαι έτσι."της είπε και εκείνη ήπιε μονορούφι και το δεύτερο ποτό.
"Εεε σιγά ..όπως το πας έτσι σε λίγο θα μεθύσεις"είπε και εκείνη χαμογέλασε .
"Οκευυ ... θα σου πω ." είπε και ήπιε λίγο ακόμα από το ποτό της.
Η Ιφιγένεια του είπε τι συνέβη με τον πατέρα της και της φαινόταν περίεργο που τον εμπιστευόταν ενώ δεν τον ήξερε καν.Ήπιε αρκετά μέχρι που άρχισε να πονάει το κεφάλι της.
"Σταμάτα θα μεθύσεις δεν χρειάζεται να πιεις άλλο."είπε και της πήρε το ποτό από τα χέρια .
"Αα μπα ...και γιατί σε νοιάζει τόσο με ξέρεις και από χθες;"τον ρώτησε γελώντας αφού είχε πιει τόσο πολύ που δεν μπορούσε να ελέγξει τον εαυτό της .
Σηκώθηκε από τη θέση της και πήγε στην πίστα να χορέψει .Ο Λουκάς την κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια χωρίς να ξέρει τι να κάνει .Η Ιφιγένεια χόρευε με την ψυχή της χωρίς να την ενδιαφέρει ο κόσμος που υπήρχε γύρω της .Ο Λουκάς την κοιτούσε χαμογελαστός και θαύμαζε το γεγονός ότι χόρευε τόσο ωραία ,όχι για να την κοιτάνε και να την παρατηρούνε αλλά επειδή το ήθελε.Όλοι την κοιτούσαν αλλά την Ιφιγένεια δεν την ένοιαζε και ιδιαίτερα.Ο Λουκάς την πλησίασε.
"Ιφιγένεια έλα πρέπει να φύγεις έχεις μεθύσει πολύ και είναι αργά ."της είπε και προσπάθησε να την κατεβάσει από το τραπέζι .
"Μα δεν θέλω ακόμα είναι νωρίς και διασκεδάζω."του είπε γλυκά και συνέχισε να χορεύει.
"Φτάνει για σήμερα μικρή."της είπε και την κατέβασε.
Αυτή παραπάτησε και την πήρε αγκαλιά σε στυλ νύφης .
Την έβαλε στο αμάξι και έφτασε σπίτι της .Ήξερε που έμενε αφού αυτός έμενε λίγο πιο κάτω και την είχε δει πολλές φορές όταν πήγαινε στο σχολείο."Ξύπνα φτάσαμε."
"Μα ζεν τέλω μαμά να πάω σχολείο."είπε σαν τρίχρονο .
Την σήκωσε και μετά απο πολλές προσπάθειες κατάφερε να την ξυπνήσει και να την βάλει στο σπίτι της.Λοιπόν η Ιφιγένεια στεναχωρήθηκε τελικά αρκετά με αυτό που έγινε και ένα νέο πρόσωπο εμφανίστηκε.
Πως σας φάνηκε ο Λουκάς ;
Πάντως κατάφερε να κάνει την Ίφι να του πει τι έχει😏
Αντίο τα λέμε στο επόμενο♡
ESTÁS LEYENDO
BAD CHOICES
Novela JuvenilΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...