32. ~Ξεκαθαρισμα~

127 20 0
                                    

Ιφιγενειας pov

Χθες το βραδυ μου στειλε μηνυμα ενας αγνωστος αριθμος και με απειλουσε. Πιο συγκεκριμενα, απειλουσε τη ζωη του Λουκα. Σιγουρα ειναι ο ιδιος τοτε στο εστιατοριο...στον χορο...ακομα και οταν μου επιτεθηκαν καθως πηγαινα στο σπιτι της Μελινας. Δεν ξερω γιατι να θελει να αποκληρωθω απο την εταιρια. Δεν ξερω καν αν ειναι μονος σε αυτο. Και δεν ξερω τι να κανω, αν πρεπει να μιλησω σε καποιον ή οχι. Και ο μπαμπας μου θα ξαναφυγει. Αχχ να ταν ο Αχιλλεας εδω...παντα ηξερε πως να με ηρεμει και να με κανει να σκεφτομαι λογικα. Αλλα δεν ειναι εδω, και δεν προκειται να ειναι. Ομως πρεπει σε καποιον να μιλησω.

Τελος pov

Η Ιφιγενεια πηγε ξανα στο νοσοκομειο για να δει πως ειναι ο Λουκας. Δεν κοιμηθηκε ολο το βραδυ. Το μυαλο της ηταν σε εκεινον. Και οτι εκεινη εφταιγε για αυτο που εγινε.

Χτυπησε την πορτα του δωματιου και περασε μεσα.

"Λουκα? Ξυπνησες?"

"Απο ο,τι φαινεται"

"Πως εισαι? Πονας?"

"Ειμαι καλυτερα σημερα. Σε ευχαριστω που ηρθες. Ηθελα να σε δω. Και μου εφτιαξες τη μερα".

"Αχχ βρε Λουκα.."

"Εγινε κατι? Φαινεσαι χλωμη. Κοιμηθηκες καθολου?"

"Εμμ ναι"

"Μην μου λες ψεματα το βλεπω οτι λες. Και καταλαβαινω παντα ποτε λες αληθεια ή ψεματα".

"Οχι δεν κοιμηθηκα".

"Γιατι βρε Ιφιγενεια.."

"Ε δεν μπορουσα. Τελος παντων. Σημασια εχει οτι εισαι εσυ καλα. Πρεπει να περασω απο το γραφειο του μπαμπα μου να του μιλησω για κατι και θα ξαναερθω. Θα εισαι ενταξει?"

"Ναι βρε πηγαινε. Σαγαπω" της ειπε και της εδωσε ενα φιλι.

"Και γω"

Η Ιφιγενεια βγηκε απο το νοσοκομειο και περιμενε να ρθει ενα ταξι.

6955***
Εχεις μεχρι τα μεσανυχτα να τον πεισεις. Δεν θα θελες να μαθεις τι θα συμβει αν δεν γινει. Ο χρονος κυλαει. Δεν πιστευω να θες να χαραμισεις λεπτο;)
Υ.Γ Α και δεν πιστευω να περασε απο το κουτο μυαλο σου να μιλησεις για τα μηνυματα σε καποιον. Γιατι αν το κανεις, ο φιλος σου θα εχει ακομα μερικα λεπτα. Στο Ιπποκρατειο δεν ειπαμε οτι ειναι? Α και θα μαθουν ολοι οτι ο παλιος σου φιλος πεθανε εξαιτιας σου. Δεν νομιζω να θες κατι τετοιο. Φιλια.

Ιφιγενειας pov

Μου ηρθε παλι μηνυμα. Ναι παλι. Και εχω μεχρι τα μεσανυχτα. Ενιωσα τα ποδια μου να κοβονται. Ο κοσμος χαθηκε γυρω μου. Ενιωσα το κεφαλι μου βαρυ και να μην μπορω να δω καλα. Ζαλιστηκα. Καταφερα ομως να βρω την ισορροπια μου. Ειδα ενα ταξι και μπηκα μεσα.

Τελος pov

Το ταξι σταματησε εξω απο το σπιτι του πατερα της. Η Ιφιγενεια κατεβηκε, πηρε μια βαθια ανασα και μπηκε μεσα.

"Καλημερα κ. Μαρινα"

"Καλημερα Ιφιγενεια"

"Ειναι ο μπαμπας μου εδω?"

"Ναι στο γραφειο του"

"Ωραια ευχαριστω"

Η Ιφιγενεια για αρκετα χρονια μισουσε την κ. Μαρινα. Την θεωρουσε υπευθυνη που χωρισαν οι γονεις της. Οτι εκεινη ξεμυαλισε τον πατερα της και τον χωρισε απο τη μητερα της. Τωρα απλα το εχει ξεπερασει αυτο και ξερει πως αργα ή γρηγορα θα παντρευτουν γιατι ο μπαμπας της την αγαπαει και ειναι ερωτευμενος μαζι της.

"Καλημερα μπαμπα" ειπε η Ιφιγενεια και περασε μεσα. Καθισε στην καρεκλα και αφησε το κινητο της στο γραφειο.

"Καλημερα παιδι μου. Πως και απο δω? Δεν πιστευω να ηρθες για να μου ζητησεις παλι αυτο που μου ειπες και εχθες".

"Για αυτο ακριβως ηρθα".

"Ιφιγενεια δεν ακουω κουβεντα. Αλλαγη συζητησης. Εχω να σου κατι πολυ σημαντικο και ευχαριστο".

"Τι εγινε..?"

"Σε λιγες μερες...παντρευομαι!"

"ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?!"

"Παντρευομαι. Δεν χαρηκες?"

"Πως..απλα δεν το περιμενα τοσο νωρις".

"Δεν ειναι νωρις. Τοσο καιρο ειμαστε μαζι και σκεφτηκαμε πως ειναι η καταλληλη στιγμη να επισημοποιησουμε τη σχεση μας".

"Πιο καταλληλη δεν γινοταν.."

"Τι εννοεις?"

"Τιποτα καλυτερα να φευγω. Σαγαπω"

"Και γω παιδι μου. Να προσεχεις.."

Η Ιφιγενεια βγηκε απο το γραφειο, χαιρετησε την κ. Μαρινα και εφυγε απο την επαυλη του Πετρου Παπαϊωαννου. Μπηκε σε ενα ταξ και γυρισε σπιτι της. Ηταν αρκετα εξαντλημενη και επρεπε να σκεφτει τι θα κανει μεχρι τα μεσανυχτα. Μπηκε για ενα ντουζ για να σκεφτει πιο ηρεμα.

"Ντρρρ....ντρρρ"
Κατι δονουνταν πανω στο γραφειο του κ. Πετρου και εκεινος πηγε να δει.

6955***
Θυμιζω...εχεις μεχρι τα μεσανυχτα. Αν δεν αποκληρωθεις, δεν θελω να σου θυμιζω τις συνεπειες.

Ο κ. Πετρος δεν μπορουσε να πιστεψει πως οντως καποιος απειλουσε την κορη του. Ανοιξε το κινητο της και ειδε ολα τα αλλα μηνυματα. Ηταν σοκαρισμενος. Καλεσε αμεσως τηλεφωνο.

"Ελα αγορι μου. Συγγνωμη για την ενοχληση. Εχουμε σοβαρο προβλημα. Χρειαζεται να ρθεις αμεσως απο εδω".

"Μαλιστα. Σε 10 λεπτα ειμαι εκει" ειπε το αγορι στην αλλη γραμμη και το εκλεισε.

BAD CHOICESDonde viven las historias. Descúbrelo ahora