"Που ησουν δεσποινις? Ξερεις τι ωρα ειναι? 2 παρα τεταρτο! Εαν νομιζεις οτι σε ανεθρεψα για να εχεις το ελευθερο να γυρνας οτι ωρα θες εισαι πολυ γελασμενη! Γιατι δεν νομιζω ο χορος να τελειωσε τωρα! Και το κινητο σου γιατι δεν το σηκωνεις? Εχω χασει και το κινητο της Μελινας και δεν μπορουσα με τιποτα να επικοινωνησω μαζι σου! Θες να παθω κατι? Γιατι με ανησυχησεις τοσο?"
Τα λογια της της μητερας της Ιφιγενειας ηταν σαν μια μυγα να τριγυρνα γυρω απο το αυτι της. Δεν ειχε αντοχες να της μιλησει. Δεν μπορουσε να της πει τι συνεβη γιατι θα αρχιζε τις ερωτησεις και αμα η κ. Δαφνη αρχισει τις ερωτησεις...δεν θα τελειωναν ουτε μεθαυριο.
"Μαμα ειμαι καλα οπως βλεπεις. Ενας φιλος μου πηγε στο νοσοκομειο και επρεπε οπωσδηποτε να παω να τον δω. Ο χορος διακοπηκε για αυτο. Σε παρακαλω μην κανεις αλλες ερωτησεις. Ειμαι αρκετα κουρασμενη και περασα αρκετα σημερα" ειπε και εφυγε πριν καν αφησει τη μητερα της να απαντησει.
Το αλλο πρωι ηξερε πως θα ηταν μαρτυρικο για την ιδια αφου θα επρεπε να δωσει καποιες εξηγησεις. Με το που καταλαβε οτι η μητερα της ανεβαινε τις σκαλες για να μπει στο δωματιο της εκλεισε τα ματια της και εκανε πως κοιμαται. Η μητερα της ανοιξε την πορτα με αγωνια για να δει μηπως ξυπνησε και ετσι θα μπορουσε να την ρωτησει. Ειδε πως κοιμαται και απογοητευμενη ξανακλεισε την πορτα.
Αμεσως η Ιφιγενεια σηκωθηκε εβαλε γρηγορα ενα τζιν μποιφρεντ και μια απλη ασπρη μπλουζα καθως και τα αθλητικα της.Δεν ηθελε να δωσει εξηγησεις για το χθεσινο βραδυ και ετσι ανοιξε το παραθυρο και πηδηξε στους θαμνους. Δεν ηταν πολυ ψηλα ετσι κι αλλιως. Της το χε μαθει ο μπαμπας της. Οταν την μαλωνε η μητερα της και την εβαζε τιμωρια επειδη ο πατερας της την αγαπουσε πολυ και δεν μπορουσε να την βλεπει στεναχωρημενη της εμαθε πως να πηδαει απο το παραθυρο και ετσι να ξεφευγει χωρις να την παρατηρει.
Ετρεξε γρηγορα και πηγε σχολειο. Ολα κυλησαν ομαλα χωρις ομως ο Λουκας να ειχε παει σχολειο. Σε κανεναν δεν μιλησαν για το φιλι τους. Μονο η Μελινα το ηξερε που ηταν η πιο πιστη της φιλη και ηξερε οτι δεν θα το μαρτυρουσε.
Περασαν περιπου 12 μερες και ακομα ο Λουκας δεν ειχε εμφανιστει. Ηθελε να παει να τον επισκεφτει αλλα εμαθε απο τον κολλητο του τον Χρηστο οτι την επομενη μερα θα ερχοταν σχολειο. Η Ιφιγενεια ανακουφιστηκε τοσο πολυ.
Ειχε ομως και αλλες εκκρεμοτητες που επρεπε να καλυψει. Απο τη μια, ηξερε πως δεν θα γινοταν κατι μεταξυ τους εφοσον εχει την Δαναη και εκεινη ηταν με τον Τηλεμαχο...απο την αλλη, ειχε και και τον πατερα της που την ειχε τρελανει στα τηλεφωνα. Δεν ηξερε αν επρεπε να το σηκωσει."Εδω εισαιι! Σε εψαχνα παντου!" ακουστηκε η φωνη της Μελινας.
"Εμ δεν ειναι και κανα παλατι το σχολειο για να με χασεις".
"Ιφιγενεια γιατι εισαι τοσο αποτομη? Εγω απλα σε εψαχνα γιατι ηθελα να σου κανω μια προταση με τον Φοιβο.
"Αχχ συγγνωμη ρε συ..απλα ρ
εχω πολλα στο κεφαλι μου τον τελευταιο καιρο και αντιδρω λιγο αποτομα. Δεν εγιναν και λιγα..""Δεν πειραζει βρε. Για αυτο ακριβως ηθελα να σου μιλησω. Μεθαυριο ειναι τα γενεθλια σου και.."
"Δεν εχει 'και' Μελινα. Ειναι τα γενεθλια μου οκευ. Δεν θελω να τα γιορτασω και το ξερεις. Θα σε παρακαλουσα να κανουμε σαν να ειναι μια συνηθισμενη μερα".
"Ακομα δεν το χεις ξεπερασει ετσι..?"
"Γιατι μιλαμε ακομα για αυτο? Τελειωνει το θεμα".
"Οπως επιθυμεις..." της ειπε η Μελινα δειχνοντας πως συμφωνουσε με την αποφαση της. Ειχε σκοπο ομως αυτην την χρονια να ειναι διαφορετικη. Να την κανει να το ξεπερασει το τραυμα που παλευει τοσο καιρο..
BẠN ĐANG ĐỌC
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...