Η Ιφιγενεια συνεχισε να κλαιει χωρις να μπορει να σταματησει.
"Μα... μα φυγε σε παρακαλω"ειπε καθως εκλαιγε και η κ. Δαφνη μη ξεροντας πως να αντιδρασει πηρε τον φακελο και εφυγε απο το δωματιο. Τον ανοιξε και μολις το ειδε εμεινε παγωμενη στη θεση της.....Δεν ηξερε τι να κανει ....Ηθελε απλα να σταματησει η κορη της να κλαιει. Εβαλε το χαρτι στον φακελο και με βουρκωμενα ματια κατεβηκε κατω.
Η Ιφιγενεια ενιωθε κενη ...Δεν ενιωθε τιποτα. Ηθελε να παγωσει το χρονο και ο μπαμπας της να ηταν εκει μαζι της να την εχει στην αγκαλια του. Δεν ηξερε γιατι της το ειπε η Δαναη. Αυτη παντα της εκανε τη ζωη κολαση και τωρα της λεει την αληθεια γιατι θεωρει πως ειναι το σωστο η Ιφιγενεια να ξερει τι συμβαινει.
Η κ. Δαφνη μπηκε στο δωματιο της κορης της που ειχε σταματησει να κλαιει αλλα κοιτουσε τον τοιχο παγωμενη.
"Γιατιι ;Γιατι τον μπαμπα;Γιατι αυτον;"ειπε και αρχισε αν κλαιει και παλι.
"Δεν ξερω αγαπη μου "της ειπε και την αγκαλιασε."Γιατι να μου παιρνουν αυτους που αγαπω ;Μια τον Αχιλλεα και τωρα τον μπαμπα;"
Η κ. Δαφνη εμεινε εκει προσπαθωντας να την ηρεμησει χαιδευοντας της τα μαλλια.
Πετρος Παπαιωαννου pov
Μπηκα στο γραφειο μου να παρω το φακελο γιατι θα πηγαινα στο νοσοκομειο για εξετασεις και δεν τον βρηκα. Αρχισα να ψαχνω παντου αλλα ηταν αφαντος.
Τοτε μπηκε η Μαρινα στο γραφειο.
"Αγαπη μου εκανα παστιτσιο θα ερθεις να φαμε;"ειπε γλυκα και με πλησιασε."Οχι δεν πειναω "
Η αποτομη απαντηση μου την εκανε απομακρυνθει ξανα.
"Μαρινα εχεις δει εναν φακελο που ειχα στο γραφειο μου;"
"Εμμ οχι γιατι"
"Γιατι τον ειχα στο γραφειο μου και τωρα δεν τον βρισκω"."Οχι αγαπη μου δεν τον εχω δει"
"Γιατι μου λες ψεμματα;"
"Μα δεν σου λεω ψεμματα "ειπε και αμεσως καταλαβα οτι κατι μου κρυβει.
"Τι ειχε ο φακελος και ηταν τοσο σημαντικο;"
"Μην κανεις πως δεν ξερεις"
"Τι ειναι αυτα που λες Πετρο μου;"
"Μην νομιζεις πως δεν ξερω οτι μπαινεις κρυφα στο γραφειο μου και οτι δεν εχεις ανοιξει το φακελο"
"Εε...εγω"
"Αστο ξερω μην προσπαθησεις να απολογηθεις."ειπα και εφυγα απο το γραφειο αλλα και απο το σπιτι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD CHOICES
Genç KurguΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...