43. ~Πεφτω πανω σε ολους~

112 20 4
                                    

Η Ιφιγενεια κατευθυνθηκε προς την τραπεζαρια και η Μελινα ετρεξε προς το μερος της .

"Ιφιιι"φωναξε η Μελινα τρομοκρατημενη.

"Τι εγινε ;"

"Λοιπον πως εξηγεις οταν ενα αγορι του αρεσει να βαφει νυχια;"ρωτησε και η Ιφι αρχισε να γελαει.

"Γιατι ρωτας;Ο Φοιβος εβαψε τα νυχια του ;"

"Οχι ρε Ιφιιι ...Τα δικα μου εβαψε."ειπε η Μελινα αγανακτισμενη και εδειξε τα νυχια της και η Ιφι αρχισε να γελαει με την φατσα της.

"Αα ειπα μηπως."ειπε η Ιφι προσπαθωντας να συγκρατησει τα γελια της.

"Βλακα εκει που καθομασταν αγκαλια...."

"Κατω απο το ηλιοβασιλεμα"την διακοπτει η Ιφι.

"Σταματα να κοροιδευεις.Εκει που καθομασταν αγκαλια πηρε το χερι μου το κοιταξε και μου λεει οτι τα νυχια μου ειναι χαλια και με ρωταει γιατι δεν τα βαφω.Τον κοιταω απορημενη και πριν προλαβω να απαντησω μου λεει να του φερω μια οζα να μου τα βαψει εκεινος."

"Ναι και που το κακο ρε Μελινα;Ειδε οτι τα νυχια σου ηταν αθλια και ειπε να σε βοηθησει.Εγω το βρισκω ρομαντικο παντως."

"Αχχχ Χριστε μου τι ακουω....Και το περιεργο ειναι οτι μου τα εβαψε τελεια .Εγω αμα παρω οζα στα χερια μου θα σου βαψω οχι το νυχι αλλα ολο το χερι."

"Εε ειδες καλα που εχεις και αυτον .Συμπληρωνεται ο ενας τον αλλον.Αμα αρχισει να βαφει και τα δικα του νομιζω πρεπει να ανησυχεις"

"Ασχολιαστο...Χριστε μουυ τι ζω.Δηλαδη σε λιγο καιρο θα μου ζηταει να μου κανει και αποτριχωση"

"Αα δεν νομιζω "λεει η Ιφι με σοβαρο υφος και η Μελινα θελει να την χτυπησει.

"Τι λες να κανω;"

"Να τον ρωτησεις"

"Πας καλα παιδακι μου;Τι θα του πω....Αα Φοιβο τον τελευταιο καιρο συμπεριφερεσαι λιγο περιεργα και αναρωτιομουν μηπως εισαι γκευ και θελεις εκεινον τον τυπο απο το σουπερμαρκετ που ειναι διπλα στο σπιτι μου και εμενα με εχεις για καλυψη."

"Ακριβως...Οπα περιμενε την πεφτει στο τυπο απο τον σουπερμαρκετ;"

"Εε δεν ξερω ...Εκτος αν βρισκεις φυσιολογικο το οτι μολις τον ειδε αρχισε να με ρωταει διαφορα για το ονομα του ,την ηλικια του και αμα ειναι ελευθερος...Ααα..και οταν πηγαμε στο ταμειο του επιασε συζητηση και στο τελος του εδωσε το κινητο του για να πανε καποια στιγμη στο γηπεδο μαζι αφου ειναι και ιδια ομαδα.."

BAD CHOICESDonde viven las historias. Descúbrelo ahora