57. ~Επαιξες μαζι μου~

134 20 0
                                    

Αχιλλεας Pov

Οι γιατροι μου ειπαν οτι θα πρεπει η Ιφιγενεια να μεινει λιγο ακομα μεσα στο νοσοκομειο για κατι εξετασεις.Στην αρχη ανησυχησα αλλα μου ειπαν οτι δεν πρεπει να αγχωνομαι.

Καθομαι εξω απο το δωματιο της και περιμενω ποτε θα ξυπνησει γιατι θελω να της μιλησω.

Βλεπω την Μελινα να μπαινει στο νοσοκομειο και να πλησιαζει προς το μερος μου .

"Μελινα τι κανεις εδω;Νομιζα πως θα ησουν με τον Φοιβο."

"Ο Φοιβος δεν μπορουσε τελικα γιατι πηγε στον ξαδερφο του.Πως και εχεις το θρασος και εμφανιζεσαι ακομα στο νοσοκομειο μετα απο αυτο που της εκανες"

"Μελινα τα εχουμε ξεκαθαρισει αυτα"

"Σταματα να λες μαλακιες Αχιλλεα.Ξερεις πως μπορω να παω και να της πω πολλα ακομα που δεν ξερει."

"Και γιατι δεν το κανεις;"την ρωταει και αυτη τον κοιταζει θυμωμενη.

"Αα συγγνωμη ξεχασα οτι φοβασαι μην πω αυτο που εσυ εχεις κανει ."

"Απορω πως τα εφτιαξα μαζι σου αληθεια μαλακα"

"Κοψε τις μαλακιες Μελινα εγω κανονικα ειμαι αυτος που επρεπε να μην σιυ μιλαω τωρα.Για θυμισου τι εκανες"

Flashback

Ετοιμαζομαι γιατι θα βγω με τη Μελινα .Η σχεση μας παει πολυ καλα αν και το κραταμε κρυφο απο τη Ιφιγενεια και αυτο με σκοτωνει.Αισθανομαι απαισια που το κανω αυτο αλλα η Μελινα δεν θελει να γινουν τα πραγματα αβολα.Μου ειπε πως θελει να μου μιλησει αλλα δεν ξερω τι θελει να μου πει.

Φτανω στην καφετερια που μου ειπε να συναντηθουμε και την βλεπω να καθεται σε ενα τραπεζι στη γωνια.

"Μωρο μου"της λεω και παω να την φιλησω αλλα παει προς τα πισω.

Κατι συμβαινει....

"Μελινα τι εχεις ;"

"Αχιλλεα θελω να σου μιλησω"

"Τι συμβαινει;"την ρωταω και πινει μια γουλια απο τον χυμο της.

"Θελω να χωρισουμε"λεει και με κοιταζει σαν να περιμενει να δει την αντιδραση μου.

"Γιατι;"την ρωταω και απλα δεν μου απανταει.

"Μπορω να μαθω τουλαχιστον τον λογο;"

"Ακου απλα νομιζω πως δεν αισθανομαι το ιδιο που αισθανομουν οταν τα φτιαξαμε."

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now