60. ~Ονειρο ή εφιαλτης;~

114 17 0
                                    

"Μα...μα πως ειναι δυνατον..." ειπε η Ιφι εχοντας χασει τα λογια της.

"Κι ομως...απο τα ατομα που δεν το περιμενεις σου ερχεται συνηθως".

"Δεν το πιστευω... παντα ηξερα οτι δεν θα πειραζε ανθρωπο αν δεν υπηρχε σοβαρος λογος".

"Κι ομως... φαινεται ηταν τοσο αγριεμενος που δεν ειστε πλρον μαζι που ξεσπασε επανω μου λεγοντας μου πως εγω ευθυνομαι για ολα".

"Θα του πω να μην σε ξανα πλησιασει".

"Οχιοχι! Δεν χρειαζεται... εννοω μπορω να τα βγαλω και περα μονος μου. Μονο μια χαρη..."

"Ναι..πες μου".

"Μην του πεις οτι ηρθα σε σενα. Δεν θελω να με νομισει για κανα κλαψιαρη και μουνοδουλο".

"Δεν υπαρχει θεμα μεινε ησυχος".

"Ωραια...Ιφιγενεια.."

"Ναι?"

Ο Τηλεμαχος πλησιασε πολυ την Ιφιγενεια. Τολμησε να προσπαθησει να την φιλησει. Η Ιφιγενεια αρχικα θα το σκεφτοταν να ανταποδωσει ομως η εικονα του Αχιλλεα δεν εφευγε απο το μυαλο της.

"Τηλεμαχε...δεν μπορω. Δεν ειμαστε πλεον μαζι. Απλα δεν μπορω".

"Ναι..ενταξει..καταλαβαινω. Οταν θα εισαι ετοιμη και θα καταλαβεις οτι αυτος δεν ειναι για εσενα θα ειμαι εδω".

"Τηλεμαχε..." ειπε και ο Τηλεμαχος εκλεισε την πορτα απογοητευμενος.

Αχιλλεας Pov

Επρεπε να περασω απο το σπιτι Ιφις να τσεκαρω πως ειναι. Ξερω δεν θελει να μου μιλησει ομως δεν μπορω να κοιμηθω αν δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι ενταξει.
Ομως αυτο που αντικρισα μολις εφτασα με εφερε εξω φρενων.
Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ.
Τι κανει αυτος ο μαλακας παλι εκει.
Εχει γουστο να πηγε να της κλαφτει με αυτα τα χαλια που εχει. Αχ αυτο εκανε ειμαι σιγουρος.
Να παω τωρα να τον σπασω ή οχι? Αληθεια τωρα εγω θα φταιω αν παω?

Αποφασισα να της χτυπησω το κουδουνι.

Ανοιξε την πορτα, με κοιταξε, την κοιταξα, μου εκλεισε την πορτα.
Σχεδιο Α για να την πλησιασω ξανα στεφθηκε με πολυ μεγαλη επιτυχια!
Παμε παλι...

"Αχιλλεα τι θες? Βλεπεις οτι σου κλεινω την πορτα!" Ειπε και πηγε να μου ξανακλεισει την πορτα στα μουτρα ομως εβαλα το ποδι μου και την εμποδισα.

"Σε παρακαλω...να δω αν εισαι καλα ηθελα μονο".

"Με ειδες ειμαι μια χαρα. Για αλλον ισως θα επρεπε να σε καιει αλλα οχι".

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now