10 μερες αργοτερα
Ιφιγενειας pov
Αισθανομαι κουρασμενη.Δεν εχω τη δυναμη να ανοιξω τα ματια και το κεφαλι μου βουιζει .Ειναι ετοιμο να σπασει.Αναπνεω γρηγορα .Ακουω φωνες αλλα οχι πολυ καθαρα.Δεν μπορω να ελεγξω το σωμα μου.
Μετα απο λιγο καταλαβαινω οτι καποιος ειναι πανω απο το κεφαλι μου .Η ανασα του ζεσταινει το προσωπο μου.Ανοιγω σιγα σιγα τα ματια μου...Ενας αντρας φοραει λευκα και στεκεται μπροστα μου χαμογελαστος.
Προσπαθω να μιλησω αλλα δεν εχω την δυναμη.Κοιταω γυρω μου και βλεπω οτι βρισκομαι σε ενα δωματιο.Φοραω πιτζαμες και το μονο που υπαρχει στο δωματιο ειναι το κρεβατι μια καρεκλα και ενα τρεπεζι και ο κυριουλης με τα ασπρα που χαμογελαει σαν τον τζοκερ.
Αα καταλαβα που ειμαι...Σε νοσοκομειο ...Ναι σιγουρα ειμαι σε νοσοκομειο.Εχω κατι στο χερι μου και μια γαζα στο ποδι μου.
Αυτος πρεπει να ειναι ο γιατρος .Με πλησιαζει για να μου φτιαξει το μαξιλαρι.Αυτο ειναι αβολο.Ας τον παρει καποιος απο εδω.
Μα καλα πως βρεθηκα εδω?Και που ειναι ο μπαμπας μου και η μαμα μου?
"Χαιρομαι πολυ που ξυπνησες.Θα ειδοποιησω αμεσως τους γονεις σου."ειπε ο γιατρος και εγνεψα καταφατικα.
"Μην φοβασαι εισαι καλα .Ειχες ενα ατυχημα."
"Ατυ ...ατυχημα;"προσπαθησα να πω αλλα μου ηταν δυσκολο.
"Ναι μην κουραζεσαι ...Πρεπει να ξεκουραστεις.Ολα ειναι καλα"
Τελος pov
Ο γιατρος εφυγε απο το δωματιο και πηγε κατευθειαν να ενημερωσει τους γονεις της πως ειναι καλα.
"Λοιπον...κ.Παπαιωαννου η κορη σας ξυπνησε .Μπορειτε να πατε να την δειτε."
"Αληθεια ??"ειπαν ταυτοχρονα ο κ.Πετρος και η κ.Δαφνη και αγκαλιαστηκαν απο τη χαρα τους.Μολις καταλαβαν τι εκαναν απομακρυνθηκαν και ενιωσαν αμηχανα.
"Ναι απλα μην την ταραξετε .Δεν κανει στην κατασταση που ειναι."
"Ναι μη ανησυχειτε"ειπε η κ.Δαφνη και μπηκε μαζι με τον πρωην αντρα της στο δωματιο της Ιφιγενειας.
"Κοριτσακι μου "ειπε και η κ.Δαφνη και επεσε αν την αγκαλιασει συγκινημενη.
"Χαιρομαι που εισαι καλα αγαπη μου"ειπε ο κ.Πετρος και η Ιφιγενεια μολις τον ειδε χαμογελασε ανακουφισμενη πως ηταν καλα .
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...