1. ~Πρωτη μερα σχολειου~

663 28 5
                                    

"Ιφιγένεια σήκωω!Θα αργήσεις στο σχολείο!"
Ακούστηκε η φωνή της μαμάς της, που ως συνήθως αγχώνεται.
Ντύθηκε γρήγορα και κατέβηκε κάτω.

"Καλημέρα γλυκιά μου" της είπε και τη φίλησε στο μάγουλο

"Μέραα... "είπε κάπως νυσταγμένα και κάθησε να φάει πρωινό

"Θα αργήσω σήμερα γιατί θα έχω πολύ δουλειά.Έχω μαγειρέψει για να φας όταν έρθεις."είπε αφού τη
φίλησε στο μέτωπο και έφυγε .

Η Ιφιγένεια είναι 16 χρονών και ζει με την μητέρα της .Είναι μόνες εδώ και δύο χρονια, από τότε δηλαδή που οι γονείς της αποφάσισαν να πάρουν διαζύγιο ,γιατί δεν μπορούσαν να ζήσουν άλλο μαζί.
Βέβαια, ο κύριος λόγος είναι επειδή
ο μπαμπάς της ερωτεύτηκε μία Ηλίθια με όλη την έννοια της λέξης και αρραβωνιάστηκαν .

Η Ιφιγένεια μπήκε στην αυλή του καινούριου της σχολείου και η
κολλητή της η Μελίνα έτρεξε κατα πάνω της για να την αγκαλιάσει.

"Καλημέρα αγαπάκι μου έλειψες πολυυυυ ."είπε η Μελίνα και συνέχισε να την αγκαλιάζει σφιχτά μέχρι που δεν μπορούσε να πάρει αέρα .

"Και μένα μου έλειψες βλήμα έχω να σε δω από χθες" είπε κάπως ειρωνικά και εκεινή την άφησε.

Τότε πήγε κοντά τους και ο Φοίβος .(Ο κολλητός της Ιφιγένειας και το αγόρι της Μελίνας.)

"Καλημέρα στα όμορφα κορίτσια μου" είπε και έδωσε ένα φιλί στην Μελίνα.

"Σεμνάα πάντε να βρείτε κανά δωμάτιο" είπε και τότε την κοίταξαν απειλητικά.

Τους αγαπάει και τους δύο πολύ και είναι κολλητοί εδώ και τέσσερα χρόνια αλλά από τότε που άρχισαν να βγαίνουν και να είναι ζευγάρι πολλές φορές η Ιφιγένεια αισθάνεται σαν να τους κρατάει το φανάρι.

Τότε μπήκε στην αυλή ο Τηλέμαχος με την παρέα του και όλα τα κορίτσια έμειναν να τον κοιτάνε και να τους τρέχουν τα σάλια .Η Ιφιγένεια ζήλεψε λίγο στην αρχή αλλά είχε συνηθίσει να τον κοιτάνε έτσι .
Φορούσε ένα μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι και ένα τζιν παντελόνι με σκίσιμο στο γόνατο. Του πήγαιναν πολύ.

Τους πλησίασε και η Ιφιγένεια ένιωσε τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια της.
Τον αγαπάει πολύ και της είχε λείψει .Είχαν να βρεθούν δύο μήνες, γιατί ο Τηλέμαχος θα πήγαινε διακοπές με τους γονείς του.

"Καλημέρα παιδιά "είπε και την αγκάλιασε .

"Μου έλειψες πολύυ μωρό μουυ" είπε και τα μαγουλά της κοκκίνησαν.

BAD CHOICESDonde viven las historias. Descúbrelo ahora