Η Ιφιγενεια εφτασε στο σπιτι της Μελινας και αφου πηρε μια βαθια ανασα για να ηρεμησει χτυπησε γρηγορα το κουδουνι .
Η πορτα ανοιξε και η Ιφι μπηκε στο σπιτι.
"Μελιν..."
"Να ζησεις Ιφι και χρονια πολλα..."η Ιφι δεν προλαβε να τελειωσει και ολα τα παιδια που ηταν εκει αρχισαν να τραγουδανε .Η Μελινα στεκοταν μπροστα της κρατωντας την τουρτα και λιγο πιο διπλα ηταν ο Τηλεμαχος,ο Φοιβος και πολλα ακομα παιδια απο το σχολειο .
Η Ιφι σοκαρισμενη μολις τελειωσε το τραγουδι πηγε να φυσιξει το κερι .
"Περιμενε πρωτα κανε ευχη"της ειπε η Μελινα και χωρις να το σκεφτει, η Ιφι εκανε μια ευχη που ηταν αδυνατη να συμβει.
Εσβησε τα κερακια και αφου τους ευχαριστησε ετρεξε πανω στο δωματιο της Μελινας γεγονος που εκανε ολους να απορρησουν.
Αφου μπηκε στο δωματιο αρχισαν δακρυα να κυλουν απο τα ματια της.
"Ιφι εισαι καλα;"τη ρωτησε η Μελινα και σκουπισε γρηγορα τα δακρυα της.
"Μελινα!Γιατι το εκανες ολο αυτο αφου ξερεις πως δεν θελω να γιορταζω τα γενεθλια μου.
Η Μελινα την πλησιασε για να την ηρεμησει ξεροντας οτι η Ιφι ακομα δεν ειχε ξεπερασει το τραυμα της.
"Ιφι καποια στιγμη πρεπει να προχωρησεις στη ζωη σου και να το ξεπερασεις. Δεν γινεται να μην ξαναγιορτασεις τα γενεθλια σου. Ξερω πως ουτε ο Αχιλλεας θα το ηθελε αυτο."
"Μελινα δεν νομιζω οτι μπορω να ξεχασω αυτο που εγινε. Εγω φταιω "
"Οχι δεν φταις εσυ "
"Μελινα σε ευχαριστω που εισαι παντα διπλα μου αλλα μπορεις να με αφησεις λιγο μονη;"
"Ναι.."
Αρχισαν δακρυα να κυλουν απο τα ματια της Ιφιγενειας.
Flashback
Το κουδουνι χτυπησε και η Ιφι ετρεξε να ανοιξει την πορτα ."Αχιλλεα ηρθες "ειπε και αγκαλιασε σφιχτα τον κολλητο της.
"Φυσικα και ηρθα .Ειναι τα γενεθλια σου σημερα"ειπε και της τσιμπησε το μαγουλο.
"Λοιπον πως θες να περασουμε το τοσο ομορφο απογευμα της Παρασκευης;"τη ρωτησε ειρωνικα γιατι ο καιρος εξω ηταν χαλια και εβρεχε απο το πρωι.
"Λοιπον θα δουμε ταινια"
"Οχχ τι ταινια;"ρωτησε ξεροντας πως η Ιφι θα εβαζε καμια δραματικη και θα αρχιζε να κλαιει χωρις να μπορει να σταματησει.
"Θριλερ"ειπε και αρπαξε ενα μαξιλαρι και καθησε διπλα του.
"Ωραια επιτελους θα διαλεξω εγω ταινια."
"Ομως δεν εχουμε ποπ κορν"ειπε θλιμμενα η Ιφι.
"Οκευ θα παω να παρω απο το περιπτερο απεναντι."
"Οχι θα παω εγω "ειπε η Ιφι και πηρε το μπουφαν και βγηκε εξω απο το σπιτι.
Η βροχη ειχε δυναμωσει και χωρις να κοιταξει το δρομο πηγε να περασει απεναντι.
Ομως ενα αμαξι ερχοταν κατα πανω της και ο Αχιλλεας βγηκε τοτε απο το σπιτι για να της φωναξει να παρει και κοκα κολα.
Το αμαξι πλησιαζε ολο και περισσοτερο την Ιφι και μολις το ειδε ο Αχιλλεας μπηκε μπροστα και εσπρωξε την Ιφι για να την απομακρυνει.
Ετσι το αμαξι χτυπησε τον Αχιλλεα και οχι την Ιφι.
Το αμαξι ετρεχε πολυ γρηγορα και χτυπησε τον Αχιλλεα τοσο δυνατα με αποτελεσμα να μην τα καταφερει .
Μετα απο το θανατο του Αχιλλεα η Ιφι θεωρησε πως αυτη εφταιγε και δεν συγχωρεσε ποτε τον εαυτο της. Δεν ηθελε να ξανα γιορτασει τα γενεθλια της και το μονο που ηθελε ηταν να μπορουσε να γυρισει το χρονο πισω .
Τελος flashback
Η πορτα χτυπησε και η Ιφι σκουπισε γρηγορα τα δακρυα της και ηλπιζε η ευχη που εκανε σημερα να γινοταν πραγματικοτητα που δεν ηταν αλλη απο το να γυριζε ξανα πισω ο κολλητος της.
"Ιφι σε εψαχνα"ειπε ο Λουκας και την πλησιασε.
ESTÁS LEYENDO
BAD CHOICES
Novela JuvenilΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...