"ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ".
Ολοι βγηκαν εξω απο τον χωρο που λαμβανε χωρα ο χορος με σκισμενα ρουχα οι περισσοτεροι βηχοντας και με καπνους τα προσωπα τους.
Ηταν ολοι σε κατασταση σοκ μα πιο πολυ ο Λουκας. Δεν το πιστευε αυτο που ειχε μολις συμβει.
5 Ωρες Πριν
"Μαμααααα"
"Τι εγινε παιδι μου γιατι φωναζεις?"
"Δεν ξερω τι παπουτσια να βαλω το βραδυ".
"Γιατι δεν βαζεις τα κοκκινα που σου ειχε κανει δωρο η Μελινα για τα γενεθλια σου?"
"Δεν πανε με το μπορντο. Εκεινα ειναι κοκκινα της φωτιας".
"Τοτε βαλε τα λευκα σανδαλια".
"Χειμωνιατικα? Τεκαν".
"Αχχ Ιφιγενεια μην με πριζεις αλλο φορα ο,τι θες!"
"Ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια μητερα" ειπε η Ιφιγενεια καθως η μητερα της εβγαινε απο το δωματιο για να συνεχισει τις δουλειες της.
Το τηλεφωνο της χτυπησε.
"Ελα Μελινα"
"Ελα Ιφι μου. Παμε στο καινουριο κομμωτηριο που ανοιξε για να κανουμε μαλλι?"
"Εχω σοβαροτερα προβληματα αυτη την στιγμη οπως το τι παπουτσια να βαλω γιατι ξυπολιτη δεν εχω σκοπο να ερθω".
"Θα σου δανισω τις μαυρες μου τις γοβες βρε χαζη".
"Αχχ με σωζεις σε ευχαριστω".
"Τιποταα. Πες ομως θα ρθεις?"
"Καλα να περασω να σε παρω σε κανα τεταρτο?"
"Ειμαι εξω απο την πορτα σου οποτε σου προτεινω να κατεβεις φιλιααα".
"Αυτη η κοπελα ειναι θεομουρλη" σκεφτηκε και κατεβηκε κατω.
Στην διαδρομη η Ιφιγενεια ενιωσε πως καποιος τους παρακολουθουσε. Δεν ειπε κατι στην Μελινα για να μην την αναστατωσει. Συνεχισαν να περπατανε.
Μπηκαν στο κομμωτηριο και η κομμωτρια τους ρωτησε τι χτενισμα θα θελαν να τους κανει. Η Μελινα προτιμησε ισια ενω η Ιφι κυμματιστα.
Καθως της εκανε το χτενισμα ειχε αυτην την αισθηση πως καποιος την παρακολουθουσε. Η φωνουλα μεσα της ελεγε πως ιδεα της θα ηταν. Ομως αυτο το ενστικτο δεν μπορουσε να φυγει. Μολις τελειωσαν πληρωσαν και κατευθυνθηκαν προς το σπιτι της Ιφιγενειας για να ετοιμαστουν. Αφου εφτασαν "σωες" καθως η Ιφι φοβοταν σε ολη τη διαδρομη ενιωσε ανακουφηση.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...