Ιφιγενειας Pov
Απο Τηλεμαχο
Πως εισαι Ιφι? Δεν σε πηρα τηλεφωνο γιατι δεν ηθελα να ενοχλησω αλλα αμα μπορεσεις στειλε μου εστω ενα μηνυμα να μην ανησυχω.Ο Τηλεμαχος. Αχ Τηλεμαχε. Παντα ησουν εδω για μενα. Με φροντιζες με αγαπουσες οσο τιποτα. Ακομα δηλαδη. Μετα απο οσα σου εκανα. Και σε εδωσα για ατομα που αποδειχτηκαν ψευτικα. Το αγορι που αγαπω και η κολλητη μου. Δεν το χωραει ο νους μου, οχι.
Προς Τηλεμαχο
Ναι ειμαι καλα. Ευχαριστω που ρωτησες.Ο γιατρος μου ειπε πως δεν μπορω να παρω εξητηριο ακομη. Δεν καταλαβαινω ομως γιατι ενω ηταν μια απλη λιποθυμια. Ο μπαμπας μου εχει πολυ ωρα να ρθει να με δει. Αναρωτιεμαι τι εγινε. Η μητερα μου παλι ειναι σκυθροπη σα να συμβαινει κατι και να μην θελει να το δειξει.
Δεν μου εφταναν αυτα, εχω και εκατο μηνυματα απο την Μελινα και τον Αχιλλεα.
Απο Μελινα
Ιφι σε παρακαλω μιλησε μου 10:34✔Σε ικετευω τουλαχιστον ασε με να σου εξηγησω 10:41✔
Ιφι εισαι η αδερφη μου. Σαγαπω. Σε παρακαλω. Στειλε μου ενα μηνυμα. Τουλαχιστον να δω αν εισαι καλα 10:55✔
Απο Αχιλλεα
Τιγρακι μου... σαγαπω. Δεν εγινε αυτο που νομιζεις 09:56 ✔Θελω να ερθω να σε δω. Σε παρακαλω. 10:00✔
Δεν μπορω αλλο. Τους αγαπω ακομη ναι... αλλα αυτα που μου εκαναν ηταν πολυ βαρυα. Και δεν ειχαν και σκοπο να μου το πουνε. Υποτιθεται δεν κρατουσαμε μυστικα κανεις μεταξυ μας. Τι αλλαξε τωρα??
Τελος Pov
Η Ιφιγενεια σηκωθηκε απο το κρεβατι. Ανοιξε την πορτα και προχωρησε προς τον διαδρομο μεχρι να βρει μια νοσοκομα.
"Καλησπερα, μηπως εχετε δει τον πατερα κου τον κ. Πετρο Παπαϊωαννου?"
"Δεν τα μαθατε δεσποινις?"
"Οχι, τι να μαθω?"
"Εμ..λιποθυμησε πριν καμια ωρα και τον εχουν στην εντατικη" της ειπε η νοσοκομα και το προσωπο της χλωμιασε.
"Τ-τι εννοειται? Και μενα γιατι δεν με ενημερωσε κανεις?"
"Δεν ξερω κατι παραπανω λυπαμαι...παντως η εντατικη ειναι στον πανω οροφο. Πηγαινετε και θα σας πουν"
Η Ιφιγενεια ετρεξε στον πανω οροφο χωρις να δωσει σημασια στους ανθρωπους που περνουσαν, σκουντωντας τους.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...