35. ~Ο γαμος μερος Α~

130 20 0
                                    

Η μεγαλη μερα εφτασε .Η κ.Μαρινα εκανε σαν υστερικη απο το πρωι και το σπιτι του κ.Πετρου ηταν γεματο απο κοσμο.Κομμωτριες ,μακιγιερ και φωτογραφοι αλλα και πολλες φιλες της μελλουσας γυναικας του.Ο ιδιος ειχε παει να ετοιμαστει για το γαμο σε ενα ξενοδοχειο για να αφησει την Μαρινα να ετοιμαστει με την ησυχια της στο σπιτι και επειδη επεμενε οτι ηταν γρουσουζια να δουν ο ενας τον αλλον πριν τον γαμο.

"Οχι δεν μαρεσουν ετσι τα μαλλια μου θα τα ξανακανουμε"ειπε η Μαρινα στη νεαρη κοπελα που της εκανε τα μαλλια.

"Μαλιστα"απαντησε η κομμωτρια.

"Μαμα πως σου φαινομαι ειναι ωραιο το φορεμα;"ρωτησε η Δαναη την μητερα της .

"Εε καλο ειναι .Τωρα ασε με Δαναη πρεπει να ετοιμαστω"ειπε η Μαρινα και την αγνοησε .

Η Δαναη ειχε συνηθισει την αδιαφορια της και δεν προσπαθησε να μην δωσει σημασια αλλα η αληθεια ειναι πως στεναχωρηθηκε.Πηγε στο δωματιο της και αλλαξε .Εβαλε ενα γαλαζιο στραπλες φορεμα που εφτανε μεχρι το γονατο και τα μαλλια της τα ειχε εναν ψηλο κοτσο .

Η Ιφιγενεια δεν ειχε δωσει σημασια στο τελευταιο μηνυμα που της ειχε στειλει ο αγνωστος αριθμος αν και δεν ηξερε αμα ειχε τελειωσει αυτο το θεμα.

Εβαλε το φορεμα που της εδωσε η Μελινα και τα μαλλια της τα ειχε κανει αναλαφρες μπουκλες και ειχε βαφτει απαλα.

Κατεβηκε κατω και ειδε τη μαμα της να βαζει κατι ψηλες μαυρες γοβες.

"Μαμα νομιζα πως δεν θα ερχοσουν"

"Ναι ξερεις σκεφτηκα να ερθω τελικα"

"Αα ωραια χαιρομαι.Θα ερθεις μαζι με εμενα και την Μελινα;"

"Οχι δεν χρειαζεται παντε εσεις και θα ερθω μετα."

"Οκευ θα τα πουμε εκει."

Μετα απο λιγο η Ιφιγενεια και η Μελινα εφτασαν στην εκκλησια .Ειχε παρα πολυ κοσμο .Τους περισοτερους δεν τους ηξερε παρα μονο κατι συναδελφους του πατερα της που τους ειχε γνωρισει οσο δουλευε στην εταιρεια και τους συγγενεις του πατερα της.

"Απ'οτι φαινεται η Ξινη καλεσε πολυ κοσμο"ειπε η Μελινα και εσκασαν στα γελια.

"Ναι αλλα εχει κανει πολυ καλη δουλεια με την διακοσμηση"ειπε η Ιφι και παρατηρησε το στολισμο που ηταν σε αποχρωσεις του μπεζ και του χρυσου οταν τα ματια της επεσαν πανω στον πατερα της.Ηταν πολυ κομψος και κρατουσε μια ανθοδεσμη και γαρυφαλλα.
Τα αγαπημενα λουλουδια της μητερας της....Την επιασε μια νοσταλγια απο τοτε που οι γονεις της ηταν μαζι και ηταν μια αγαπημενη οικογενεια.

Πλησιασε τον πατερα της και τον αγκαλιασε σφιχτα.

"Μα ποσο ομορφη κορη εχω"ειπε και την φιλησε στο μαγουλο.

"Εχω παρει απο σενα"του ειπε και του εφτιαξε την γραβατα.

"Εισαι αγχωμενος;"

"Οχι ετσι και αλλιως δεν ειναι η πρωτη φορα που παντρευομαι"απαντησε και του ξεφυγε ενα γελακι.

"Ναι σωστα "ειπε η Ιφι και κατεβασε τα ματια της.

"Γεια σας κυριε Πετρο αλλα μπορω να σας την παρω για λιγο;"ειπε μια αντρικη φωνη και η Ιφι γυρισε να δει ποιος ειναι.

"Φυσικα"απαντησε ο κ.Πετρος

"Λουκαα"φωναξε χαρουμενη η Ιφι ακι τον αγκαλιασε.

"Πως και ηρθες ;Εννοω ποιος σου ειπε για τον γαμο;"

"Η μαμα σου μου το ειπε και μιλησε με τον πατερα σου και συμφωνησαν οτι θα ηταν καλο να ειμαι εδω μαζι σου."

"Ναι δικιο ειχαν"ειπε και τον φιλησε.

Μετα απο λιγο ηρθε η κ.Μαρινα.Φορουσε ενα λευκο νυφικο με πολυ μακρια ουρα και χαμογελουσε μεχρι τα αυτια.Φαινοταν ευτυχισμενη.
Λιγο πιο πισω στεκοταν η Δαναη .

Η τελετη αρχισε και ολοι εκαναν ησυχια.Η Ιφι ειδε την μητερα της που στεκοταν στο πλαι και πραγματικα ελαμπε .

"Μα καλα πως αφησε ο μπαμπας μια γυναικα σαν τη μαμα μου για αυτην"σκεφτηκε.

Η αληθεια ηταν πως η μητερα της ηταν πολυ ομορφη.Ηταν ψιλη με ξανθα μαλλια μεχρι τους ωμους και μεγαλα πρασινα ματια.Ηταν αδυνατη αλλα γυμνασμενη και σιγουρα τραβουσε τα βλεμματα πολλων ανδρων .

"Εχει κανεις καμια αντιρηση; "ρωτησε ο παπας.

"Εγω"ακουστηκε μια φωνη απο το βαθος και γυρισαν ολοι να τον κοιταξουν.Ενας ψηλος μελαχρινος ,ανδρας στεκοταν ορθιος .

"Χρηστο...."ειπε η Μαρινα σοκαρισμενη και κοιταξε τον ανδρα που στεκοταν μπροστα της.

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now