53. ~Το ευχομαι~

107 19 0
                                    

Η Ιφιγενεια κατεβηκε τις σκαλες και χαθηκε μεσα στο πληθος. Ηθελε να ανοιξει η γη να την καταπιει.

Ιφιγενειας pov
Εχω αγχωθει και δεν ξερω το γιατι .Δεν περιμενα να ερθει και ποσο μαλλον την ημερα των γενεθλιων μου. Θελω να εξαφανιστω αλλα δεν μπορω. Πρεπει να ξεκαθαρισω μερικα πραγματα με τον Τηλεμαχο ......

Αλλα τι να του πω??

Νομιζε πως θα τον περιμενα οπως η Πηνελοπη τον Οδυσσεα. Μονο που στη δικη μου ιστορια η Πηνελοπη μονο πιστη δεν εμεινε....

Θα παω να του μιλησω πριν το μαθει αλλιως, γιατι τοτε δεν ξερω τι θα γινει.

Τοτε ειδα τον Αρη να ερχεται κατα πανω μου .

"Τιγρακι τι εγινε γιατι τρομαξες;"

"Τιποτα ολα καλα "

"Εμενα δεν μου φαινονται ολα καλα"

"Αρη ;"

"Τι τιγρακι;"

"Μου υποσχεσαι πως οτι και να γινει θα εισαι διπλα μου;"

"Ναι εννοειται"ειπε και με φιλησε στο λαιμο.

"Ιφιγενεια"ειπε και γυρισα να δω ποιος ειναι...

Δεν ελεγα καλυτερα να τυχω το τζοκερ....

"Τηλεμαχε"ειπα και απομακρυνθηκα λιγο απο τον Αρη.

"Απο εδω ο Αρης "του ειπα και εκεινος του εδωσε το χερι του.

"Ο Αρης ειναι ο ..;;"με ρωτησε και φανηκε πως ηταν ετοιμος να εκραγει.

"Φιλος "ειπα και ο Αρης με κοιταξε απορημενος.

"Και εσυ τους φιλους σου Ιφι τους κρατας απο το χερι τοση ωρα;"ρωτησε ειρωνικα και συνειδητοποιησα οτι κρατουσα το χερι του Αρη ....

"Τηλεμαχε πρεπει να μιλησουμε"ειπα και πριν προλαβω να πω κατι αλλο τα φωτα εκλεισαν και ολοι αρχισαν να τραγουδανε το happy birthday.

ΤΕΛΕΙΑΑΑ

Νομιζω πως αυτα ειναι τα πιο αβολα γενεθλια της ζωης μου.
Ολοι τραγουδανε χαρουμενοι και με κοιτανε .Θεωρω πως η πιο αβολη στιγμη ολων μας ειναι οταν ολοι τραγουδανε το "Χρονια πολλα"και εσυ απλα περιμενεις να τελειωσει αυτο το μαρτυριο γιατι καθεσαι χωρις να κανεις τιποτα και κουνιεσαι σαν τον πιγκουινο για να μην καθεσαι σαν αγαλμα. Εγω απο την αλλη προσπαθω να χαμογελασω αλλα δεν ειναι ιδιαιτερα ευκολο γιατι απο τη μια πλευρα ειναι ο Τηλεμαχος που με κοιταει επιμονα και μπορω να πω οχι ιδιαιτερα χαρουμενα .Και απο την αλλη ο Αρης ο οποιος φαινεται απογοητευμενος...Ειμαι ηλιθια το ξερω και δεν επρεπε να κανω κατι τετοιο στον Τηλεμαχο αλλα ο Αρης....ειναι Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ.

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now