3. ~Σε ευχαριστω~

295 28 0
                                    

Η Ιφιγένεια άρχισε να κλαίει στην αγκαλιά του Τηλέμαχου χωρίς να μπορεί να σταματήσει .Ο Τηλέμαχος της φίλησε απαλά το μέτωπο για να την καθησυχάσει .Δεν άντεχε να την βλέπει να κλαίει .Του ράγισε την καρδιά όταν είδε τα πανέμορφα πράσινα ματάκια της να έχουν γίνει κόκκινα από το κλάμα και να τον κοιτάζουν τρομαγμένα.

"Πάνε κάτω έρχομαι "της ψιθύρισε στο αυτί . Η Ιφιγένεια όμως παρέμεινε εκεί .Φοβόταν πολύ την αντίδραση του Τηλέμαχου .

Σε κλάσματα δευτερολέπτου ο Τηλέμαχος έπεσε πάνω στον Στέλιο και άρχισε να τον βαράει.

"Σταματήστε!" Φώναξε η Ίφι αλλά εκεινοί ακάθεκτοι συνέχισαν να χτυπιούνται πιο δυνατά.

"Τηλέμαχε φτάνειι...Σε παρακαλώ θα τον σκοτώσεις"είπε και δάκρυα έτρεχαν απο τα μάτια της .

"Δεν τελειώσαμε μαλάκα "του είπε ο Τηλέμαχος και σταμάτησε να χτυπάει τον Στέλιο του οποίου το μάτι ήταν μαυρισμένο και από τη μύτη του έτρεχε αίμα .

Όλοι οι καλεσμένοι είχαν ανέβει πάνω όταν άκουσαν την φασαρία και τους κοιτούσαν έκπληκτοι.

"Τι κοιτάτε ;Σινεμά το περάσατε;...Διαλύστε το " φώναξε εκνευρισμένος ο Τηλέμαχος .

Την έπιασε από το μπράτσο και την τράβηξε με δύναμη .Έφυγαν από το σπίτι και κατευθύνθηκαν προς το αμάξι.

"Τηλέμαχε άσε με, με πονάς!"του είπε και εκείνος την άφησε."

Τηλέμαχος pov

"Συγνώμη ...Δεν το ήθελα γαμώτο"
Της είπα και την είδα να με κοιτάει στεναχωρημένη .Δεν αντέχω να την βλέπω έτσι ...Μου ραγίζει την καρδιά όταν την βλέπω να κλαίει.

"Σε άγγιξε ;" τη ρώτησα και έγνεψε καταφατικά.Αααα θα τον σαπίσω στο ξύλο τον παλιομαλάκα.

"Σε ευχαριστώ για όλα ..."είπε και με αγκάλιασε .

"Αν αργούσες λίγα λεπτά θα με βίαζε Τηλέμαχε .Σε ευχαριστώ"είπε και την έσφιξα στην αγκαλιά μου.

"Μην με ευχαριστείς για τίποτα μικρή.Σαγαπώ πολύ και το ξέρεις ότι θα είμαι πάντα εκεί όταν με χρειαστείς ".
Της είπα και εκείνη χαμογέλασε .

"Μπες στο αμάξι να σε πάω σπίτι είναι αργά φραουλίτσα."

Τέλος pov

Την επόμενη μέρα η Ιφιγένεια ξύπνησε με τρομερό πονοκέφαλο .Σηκώθηκε με χίλια ζόρια και πήγε να πλυθεί.Έβαλε ένα ψηλόμεσο μαύρο παντελόνι με ένα άσπρο τοπ και κατέβηκε κάτω .

"Καλημέρα μαμά "της είπε και κάθησε να φάει πρωινό.

"Καλημέρα " της είπε και την αγκάλιασε .

"Ιφιγένεια σήμερα είναι το δείπνο με τον πατέρα σου και πρέπει να πας .Έχει καιρό να σε δει και είμαι σίγουρη πως του έλειψες."

"Εεμμ..ναι αλλά μαμά είσαι σίγουρη ότι είσαι εντάξει με αυτό;"την ρώτησε διότι μετά τον χωρισμό των γονιών της η μητέρα της είχε πει διάφορα για τον μπαμπά της .Έλεγε πως δεν είναι άξιος να λέγεται πατέρας όταν έχει απομακρυνθεί τόσο από την κόρη του και δεν τους βοηθάει καθόλου οικονομικά.

"Κανένα πρόβλημα δεν έχω Ίφι θέλω πολύ να πας, είναι πατέρας σου εξάλλου" της είπε χαμογελαστή και η Ιφιγένεια άρχισε να αγχώνεται πολύ για το βράδυ.

Λοιπόν αυτό ήταν το κεφάλαιο.

Γλυκούλης ο Τηλέμαχος εε;

Και η καημένη η Ιφιγένεια αγχώνεται πολύ για το βράδυ .

Άραγε θα πάνε όλα καλά στο δείπνο ;

Θα μάθετε στο επόμενο κεφάλαιο .

Φιλάκια♡

BAD CHOICESDonde viven las historias. Descúbrelo ahora