38. ~Το μυστικο~

127 21 0
                                    

4 μηνες αργοτερα

"Ο Πετρος νομιζω με αποφευγει. Δεν το πιστευω αυτο που συμβαινει. Και συ δεν κανεις τιποτα!" Ειπε η Μαρινα θυμωμενη στην Δαναη και πηρε να αναψει ενα τσιγαρο.

"Μα τι να κανω μαμα?"

"Δεν ξερω! Κατι! Εσυ φταις που δεν ησουν η αγαπημενη του! Παντα η Ιφιγενεια. Τωρα τα λουζομαι εγω".

"Μα μαμα η Ιφιγενεια ειναι βιολογικο του παιδι".

"Και επειδη? Κατι επρεπε να κανεις. Τελος παντων. Αφου με ξαναπογοητευσες παω εξω. Εσυ μεινε εδω".

"Μαλιστα..."

ΔΑΝΑΗΣ POV

Παντα μου φερεται ετσι. Λες και ειναι ολα δικο μου λαθος. Δεν μπορω αλλο ετσι. Την αγαπω. Αλλα δεν μπορω να φερεται σε μενα ετσι και να εκμεταλλευεται και τους αλλους. Και αν της μιλησω θα με σκοτωσει. Τον αγαπω τον Πετρο σα πατερα μου. Και δεν μπορω να τον βλεπω ετσι. Αχ μονο και να ξερε. Αλλα και η Ιφι δεν φταιει σε κατι. Αλλα και να της πω δρν θα με πιστεψει.

Τελος pov

Η Δαναη ειδε το χαρτι πανω στο κομοδινο στο γραφειο του κ. Πετρου. Δσν ηξερε τι να κανει. Το αποφασισε. Το πηρε, ανοιξε την πορτα και εφυγε. Οι γειτονες την κοιτουσαν περιεργα. Της ειχαν κοπει τα ποδια. Ειχε ασπρισει ολοκληρη. Πηρε ενα ταξι και εφυγε.

Η Ιφιγενεια καθοταν στο δωματιο της και ακουγε μουσικη. Αγγλικη ποπ. Παντα της αρεζε αυτη η μουσικη. Ειδε στο γραφειο της καθως τραγουδουσε την φωτογραφια της με τον πατερα της και τον Αχιλλεα τον παιδικο της φιλο στα γενεθλια της οταν εκλεισε τα 10. Την επιασε μια νοσταλγια. Και τι δεν θα κανε για να γυριζε τον χρονο πισω. Αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι.

Το κουδουνι χτυπησε. Η κ. Δαφνη πηγε να ανοιξει.

"Ω..γεια σου Δαναη. Τι εγινε?"

"Γεια σας. Η Ιφιγενεια ειναι εδω?"

"Ναι επανω. Περασε".

"Σας ευχαριστω".

Η Δαναη ανεβηκε τα σκαλια του σπιτιου κι ανεβηκε στον πανω οροφο. Προχωρησε λιγο και διστακτικα χτυπησε την πορτα του δωματιου της Ιφιγενειας.

"Ανοιχτα ειναι".

"Γεια σου Ιφιγενεια.."

"Δαναη? Τι κανεις εσυ εδω?"ειπε η Ιφι και πεταχτηκε απο το κρεβατι της.

"Ξερω οτι δεν εχουμε και καλες σχεσεις μεταξυ μας αλλα ειναι κατι σημαντικο που πρεπει να σου πω".

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now