Η Ιφιγενεια ξυπνησε απο τον ενοχλητικο θορυβο που εκανε το κινητο της αφου η Μελινα την ειχε τρελανει στα μηνυματα.
Η Ιφι την αγνοησε και χωρις να διαβασει τα μηνυματα σηκωθηκε απο το κρεβατι της να ετοιμαστει .Εβαλε ενα μαυρο κολαν με μια μπορντο μπλουζα και εβαλε τα μαυρα αθλητικα παπουτσια της .Κατεβηκε κατω και ειδε την μαμα της να μιλαει στο τηλεφωνο .
"Ναι ενταξει Πετρο θα της μιλησω μην αγχωνεσαι."η Ιφιγενεια ξεροκαταπιε οταν καταλαβε οτι η μητερα της μιλουσε με τον μπαμπα της.
Αφου εκλεισε το τηλεφωνο κοιταξε την Ιφι.
"Λοιπον εχεις να μου πεις κατι μικρη;"την ρωτησε θυμωμενη ."Δεν καταλαβα για ποιο πραγμα μιλας ...μιλουσες με τον μπαμπα;"
"Ναι και μαλιστα μου ειπε οτι χθες μαλωσες με την Δαναη στον διαδρομο του σχολειου μπροστα σε ολους και οτι εφαγες και τιμωρια."
"Μαμα συγνωμη που δεν σου ειπα τιποτα αλλα δεν το θεωρησα πολυ σημαντικο."
"Φυσικα και ηταν σημαντικο Ιφιγενεια .Μαλωσες με την θετη αδερφη σου μπροστα σε ολους και δεν ειναι σημαντικο;"την ρωτησε και εκεινη κατεβασε το κεφαλι της .
"Λοιπον ο πατερας σου θελει να του εξηγησεις το χθεσινο συμβαν και θα ηταν καλο να του μιλησεις ή εστω να τον παρεις ενα τηλεφωνο."
"Αυτο αποκλειεται !Να το ξεχασεις ...Δεν θελω να τον δω μπροστα μου ."ειπε και εφυγε τρεχοντας απο το σπιτι.
Εφτασε στο σχολειο και πηγε αμεσως να βρει την Μελινα .
"Καλημερα πως και μας θυμηθηκες ?"την ρωτησε η Μελινα .
"Συγνωμη που δεν απαντησα στα μηνυματα αλλα ημουν κουρασμενη χθες και κοιμηθηκα νωρις."
"Συγχωρεμενη "ειπε και την αγκαλιασε .
"Λοιπον τι με ηθελες ;"την ρωτησε η Ιφι
"Ηθελα να σου πω για σημερα."
"Τι λετε θα παμε σημερα στο χορο του σχολειου;"εμφανιστηκε και ο Φοιβος ο οποιος ηταν πολυ χαρουμενος.
"Σε ποιον;"ρωτησε η Ιφι αφου προφανως με ολα αυτα που συνεβαιναν το ειχε ξεχασει τελειως.
"Στον χορο σημερα ειναι το ξεχασες;"
"Αα ναι σορρυ παιδια .Απ' οτι φαινεται νυσταζω ακομα... Και φυσικα θα παμε ."
Χτυπησε το κουδουνι και ολοι πηγαν στην ταξη τους .
Οταν τελειωσε και η πεμπτη ωρα η Ιφι πηγε στην τουαλετα να πλυνει τα χερια της αφου ειχε γινει χαλια απο τις μπογιες την ωρα των εικαστικων.
Τοτε μεσα στις τουαλετες των κοριτσιων ακουσε δυο ατομα να μαλωνουν.Και απο περιεργεια καθισε να ακουσει τι ελεγαν.
"Σε παρακαλω Λουκα μου υποσχεθηκες πως θα ερθεις ."ειπε η κοπελα που δεν ηταν αλλη απο την Δαναη.
"Σου ειπα δεν γουσταρω να ειμαι σε σχολικα παρτυ."
"Ελα σε παρακαλω εισαι το αγορι μου .Το αγορι της Δαναη Αδαμαντιδου και θα αφησεις το κοριτσι σου να παει ασυνοδευτο?"
"Πωω Δαναη καλα θα ερθω"ειπε και φιληθηκαν .
Η Ιφιγενεια επιασε τον εαυτο της να ζηλευει χωρις να ξερει τον λογο .Της φαινοταν περιεργο που ενα αγορι σαν τον Λουκα τα ειχε με την Δαναη.
Ανυπομονουσε τοσο πολυ για το αποψινο παρτυ.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...