Η Ιφιγενεια κατεβηκε κατω που γινοταν το παρτυ .Ο Τηλεμαχος την τραβηξε να χορεψουν ενα αργο μπλουζ.
"Εισαι καλα ;"την ρωτησε την ωρα που χορευανε.
"Εμμ οχι ακριβως αλλα ενταξει."
"Οποτε θες μπορεις να μου πεις τα παντα."της ειπε και τη φιλησε απαλα στο μαγουλο.
Η Ιφιγενεια ηξερε πως αυτο που γινοταν με τον Λουκα επρεπε να σταματησει και οτι δεν ηταν σωστο απλα ηταν μια αδυναμη στιγμη.
Το παρτυ τελειωσε και η Ιφι με τον Τηλεμαχο και τον Φοιβο βοηθησαν την Μελινα να μαζεψει.
"Ευχαριστω για σημερα παιδια ηταν πολυ ωραια"ειπε η Ιφι προσπαθωντας να χαμογελασει.
"Τιποτα Ιφι παντα θα ειμαστε εδω για σενα"ειπε η Μελινα .
Η Ιφι μολις τελειωσανε με το συμμαζεμα εφυγε και την γυρισε στο σπιτι της ο Τηλεμαχος .Δεν μιλησαν καθολου στην διαδρομη αν και ο Τηλεμαχος καταλαβε οτι κατι την προβληματιζε αρκετα , δεν ηθελε να την ρωτησει και να την κανει χειροτερα.
"Ευχαριστω που με εφερες σπιτι "ειπε και εβγαλε την ζωνη της.
"Ιφι σαγαπω θελω να το ξερεις."
"Και εγω σαγαπω Τηλεμαχε "ειπε και δεν τον κοιταξε στα ματια.
Η Ιφιγενεια το επομενο πρωι αποφασισε να μιλησει στον Τηλεμαχο για αυτο που εγινε και να του ζητησει συγνωμη και το κυριοτερο να βαλει ενα τελος με τον Λουκα.
Προς Τηλεμαχο
Θελω να σε δω ...Να μιλησουμε.Απο Τηλεμαχος
Και εγω θελω να σου μιλησω εχει γινει κατι σημαντικο.Προς Τηλεμαχο
Σε μιση ωρα στο παρκο τοτε.Η Ιφιγενεια εβαλε μια ολοσωμη μαυρη στενη φορμα και επιασε τα μαλλια της μια αλογοουρα .
Μετα απο λιγο εφτασε στο παρκο και ειδε τον Τηλεμαχο να την περιμενει .
"Γεια Τηλεμαχε"ειπε και τον αγκαλιασε σφιχτα ,γιατι φοβοταν οτι αμα του ελεγε τι συνεβη μαλλον δεν θα το επαιρνε και πολυ χαλαρα .Καθολου χαλαρα ."Μαλλον ο Λουκας θα μεινει χωρις ματι ,χερι ή ποδι "σκεφτηκε και αμεσως καταλαβε οτι ουτε ο Τηλεμαχος ηταν καλα.
"Τι εγινε Τηλεμαχε γιατι εισαι ετσι;"
"Εε πρεπει να σου πω κατι πολυ σημαντικο."
"Τι εγινε με αγχωνεις"
"Ιφιγενεια συγνωμη που δεν στο ειπα νωριτερα αλλα δεν ηταν κατι σιγουρο και προσπαθουσα να κανω τα παντα για να το αλλαξω"ειπε και πηρε μια βαθια ανασα."Ο πατερας μου βρηκε δουλεια στη Γερμανια και επειδη τα οικονομικα μας δεν ειναι πολυ καλα αποφασισε να δεχτει αλλα θα πρεπει να φυγουμε ολοι μαζι και να μετακομισουμε στη Γερμανια."συνεχισε και η Ιφι εμεινε να τον κοιταει σοκαρισμενη .
"Συγνωμη .."ειπε και αρχισαν να κυλουν δακρυα απο τα ματια του .Πρωτη φορα τον εβλεπε να κλαιει ..Η Ιφιγενεια αμεσως ενωσε τα χειλη της με τα δικα του για να τον ηρεμησει.
Μετα απομακρυνθηκε και τον αγκαλιασε σφιχτα .Ο Τηλεμαχος αρχισε να κλαιει και η Ιφιγενεια αισθανοταν οτι εχανε καποιον σημαντικο απο τη ζωη της .
Αν και αισθανοταν πραγματα για τον Λουκα ο Τηλεμαχος ηταν και θα ειναι παντα η πρωτη της αγαπη και ενας απο τους πιο σημαντικους ανθρωπους στη ζωη της.
"Ποτε φευγεις;"τον ρωτησε αφου ειχαν ηρεμησει και οι δυο.
"Αυριο το πρωι"
"Τηλεμαχε σαγαπω και θελω να μεινουμε φιλοι γιατι δεν ξερω αμα μπορουμε να εχουμε σχεση εξαποστασεως"
"Ιφι αν και δεν θελω να σε χασω ποτε δεν θα σε πιεζα ποτε να τα εχεις μαζι μου και δεν θελω ουτε εγω να εχουμε σχεση εξαποστασεως γιατι θα ειναι δυσκολο και για τους δυο αλλα θα μεινουμε φιλοι σωστα;"την ρωτησε χαμογελαστος.
"Σωστα "ειπε και του χαμογελασε .
Εφυγαν απο το παρκο και περπατησαν μεχρι το σπιτι της Ιφι.
"Ιφι τι ηθελες να μου πεις;"
"Δεν εχει σημασια πλεον "ειπε και τον αγκαλιασε.
"Σε ευχαριστω και συγνωμη"
"Για ποιο πραγμα μου ζητας συγνωμη."
" Αα εμμ ααμ τιποτα .Καλο ταξιδι θα μιλησουμε "
"Ναι θα τα πουμε συντομα "ειπε και την χαιρετησε.
Αυτο ηταν το κεφαλαιο !
Ελπιζουμε να σας αρεσε♡
Αλλα κεφαλαια συντομα.
YOU ARE READING
BAD CHOICES
Teen FictionΜετά τον χωρισμό των γονιών της η Ιφιγένεια (16) περνάει πολλά από την θετή αδερφή της. Η στεναχώρια της επιδεινώνεται όταν μαθαίνει για τον νέο γάμο του πατέρα της. Το αγόρι της, ο Τηλέμαχος τής κρατά ένα μυστικό το οποίο όμως θα αναγκαστεί να αποκ...