61. ~Ειρωνεια~

130 18 0
                                    

Ιφιγενειας pov

Ειμαι στο δωματιο μου και ετοιμαζω τα πραγματα μου .Προσπαθω να μην βαλω τα κλαματα αλλα τα δακρυα μου ειναι ανεξελεγκτα .

Δεν ξερω πως μπορεσε η Μαρινα να κανει κατι τετοιο. Κατεστρεψε τις ζωες ολων μας ...

Ελπιζω η αποφαση μου να ειναι σωστη .Ειναι η μονη λυση για να γινω καλα. Ξερω πως θα τους πληγωσω ολους αλλα ξερω πως ολοι θελουν το καλο μου...

Η μονη που το ξερει ειναι η μαμα μου. Μιλησα μαζι της και μου ειπε πως θα βρει οσο πιο γρηγορα εισητηρια για την Ελβετια. Ετσι θα φυγουμε σημερα το απογευμα. Η αληθεια ειναι πως δεν την ενδιαφερει ιδιαιτερα για την εταιρεια .Πιο πολυ χαρηκε που θα γινω καλα και εκνευριστηκε για την Μαρινα.

Βαζω μεσα στη βαλιτσα τα ρουχα μου και τα ματια μου πεφτουν πανω στην φωτογραφια του μπαμπα μου. Την παιρνω και την κραταω σφιχτα .

"Ευχαριστω μπαμπα μου .... και συγγνωμη."ψιθυριζω και την βαζω μεσα στη βαλιτσα.

Η πορτα ανοιγει και η μαμα μου μπαινει μεσα στο δωματιο.

"Ολα καλα;"με ρωταει με ενα χαμογελο ζωγραφισμενο στα χειλη.

"Εμμ ...ναι "της απανταω και κλεινω την βαλιτσα.

"Εχει ερθει η Μελινα ."

"Οκευυ πες της να ανεβει πανω"

Νομιζω πως ηρθε η ωρα να το μαθει.

Περιμενω να ανεβει και καποια στιγμη ανοιγει την πορτα και μπαινει μεσα η Μελινα τρεχοντας.

"Κοριτσακι μου πως εισαι ;"με ρωταει και με αγκαλιαζει.

"Καλα Μελινα....Μπορεις να κατσεις να σου πω κατι που θελω"

"Ναι φυσικα τι εγινε;"

"Κοιτα αυτο που θα σου πω απο την μια ειναι καλο αλλα απο την αλλη οχι και τοσο"

"Ιφι με αγχωνεις "με κοιταει φοβισμενη και μου κραταει το χερι.

"Θα χρειαστει να φυγω"

"Να πας που;"

"Στην Ελβετια"

"Ο λογος ;"

"Ο μπαμπας μου βρηκε τη συνταγη και θα φυγω στην Ελβετια να κανω τις θεραπειες"δεν προλαβαινω να παρω ανασα και αρχιζει να κλαιει.

Με πηρε αγκαλια και μου χαιδευε απαλα τα μαλλια .

"Για ποσο καιρο;"

"Οσο χρειαστει"

"Ειμαι τοσο χαρουμενη "λεει και σκουπιζει τα δακρυα της.

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now