31

156 15 0
                                    

,,Valerie o čem to mluvíš? Jakou magii?" zeptal se a posadil mě na židli. 

,,Já... Občas z nenadání se mi na pravé ruce objeví tetování. A cítím temnou magii."

,,A dle toho soudíš, že máš silnou moc?"

,,Jak jinak bys to vysvětlil? Neovládám to. Netuším co to je."

,,Já tuším. Jak to tetování vypadá?"

,,Inkoustové, tmavě modré, spirálovité tetování od konečků prstů až po ramene. Tam se jakoby rozpíjí." Aego se zamyslel a nakrabatil čelo. ,,Asi... takové?" zeptal se a přistrčil ke mně otevřenou knihu. ,,Ano. Přesně takové." Na stránce byl vyobrazen muž v černém plášti, kápě kryla jeho tvář, ale jediné co bylo vidět bylo tetování na jeho rukách. ,,Kdo je to?" zeptala jsem se. 

,,Takové tetování pochází z Nočního dvora." pokračoval Aego, jako by mě ignoroval.

,,Co to má znamenat? Kdo je to, Aego? Odpověz."

,,Je jasné, že to tetování reaguje na určité magické vlny. Kdo byl s tebou, když se to tetování objevilo?" Nechápavě jsem pozvedla obočí. ,,Xaver a Auridon s Eduardem."

,,A předtím?"

,,Nikdo... asi. Nepamatuji si, že by se mi objevilo, když u toho někdo byl. Kromě Xavera."

,,Ale Xaver není z Nočního dvora. Mám pocit... Mám pocit, že se objeví vždy, když jsi v blízkosti někoho z Nočního dvora." Opřela jsem se rukama o stůl. ,,Ale objevilo se, i když jsem s nikým z Nočního dvora nebyla." obhajovala jsem se. ,,Ach tak... Takže se to tetování musí objevit jen když jsi ve styku s magií z Nočního dvora. Auridon, Eduard, Fernys... Mohli to vyvolat, ani o tom nemuseli vědět." Vstala jsem a otočila knihu. ,,S Fenrysem jsem taky byla ve styku, ale tetování se neobjevilo." Aego se pousmál. ,,Opravdu? Nebo sis toho jen nevšimla?" Pokynul hlavou k mému tetování, které se mi objevilo na ruce. Otočila jsem se a shlédla na Fenryse, který se opíral o zavřené dveře a mračil se. Polkla jsem a opřela se o stůl. Nelíbil se mi ten jeho pohled.

Jako by mě chtěl snad zabít. ,,Jako bych tu nebyl." řekl Fenrys a mávl rukou. 

Tetování na mé ruce ztmavlo ještě víc. ,,Vůbec se ke mně nepřibližuj." zavrčela jsem na něj a otočila se zpět k Aegovi. ,,Kdo je to na tom obrázku." vybídla jsem Aego a přiložila prst na tetování na mužově ruce. ,,Myslím, že na to ti odpoví Fenrys." řekl Aego a vybídl Fenryse.

Fenrys se jen pousmál a naštvaný výraz byl ten tam. Došel ke stolu a položil mi ruku na rameno.

Podívala jsem se na své tetování, které bylo úplně tmavé. Ale nádherné.

,,Tohle, drahá Valerie, jsem já." řekl a zavřel knihu. ,,Jak jsi vůbec přišel k té knize?" zeptal se Fenrys a vzal knihu. Potěžkal ji, prolistoval a potom vhodil do stínů. Dvě ruce ve stínech ji zachytily a zmizely. I s knihou. ,,Dostal jsem ji." vymluvil se Aego. ,,Ale nepovídej. Je to kniha o Nočním dvoře. A jsem v ní já. Kdes k ní přišel?" Aego se zavrtěl a posadil se na pohovku u krbu.

,,Dala mi ji stará známá." řekl a pozvedl prsty. Zablesklo se bílé světlo a nad jeho prsty se vyobrazila silueta nějaké ženy. ,,Keara? No to si děláš srandu..." zavrčel Fenrys.

,,Eduarde, běž za ní a zeptej se jí, proč tomuhle čarodějíčkovi dala knihu o našem dvoře."

Stíny se zamihotaly. ,,Kdo je Keara?" zeptala jsem se. Fenrys neodpověděl. 

,,Vidíš, ani nevím odkud ji znáš Rhysi? Co pro tebe znamená?" zeptal se Aego.

,,Hodně. Je pro mne velmi důležitá. A já pro ni. Proto nechápu jak mohla darovat takovouhle knihu tobě. Služebníkovi Jitra." Jako by mě někdo udeřil pěstí do břicha.

Ta žena je pro něj velmi důležitá? A on pro ni? Co to má znamenat... Oni snad...

Ne, proč mě to vůbec zajímá?! Proč mě to tak bolí? Co to má znamenat?!

Aego se na mě podíval a potom si změřil Fenryse. ,,Řekneš mi, jak je možné, že Valerie má tetování Nočního dvora?" zeptal se. Fenrys mě chytl za pravou ruku a zvedl ji.

,,Kam až se táhne?" zeptal se. 

Vlastně ani nevím. Dál než rameno asi ne...

,,Každopádně, teď nemám čas. Večer si o tom promluvíme."  řekl a pustil mou ruku.

,,Ale já večer nemám čas." řekla jsem a založila si ruce na hrudi.

,,Ale jak to?" zasmál se Fenrys. ,,Budu spát."

,,Tak si čas udělej. Dvě hodiny tě nezabijí. Já si musím jít promluvit s Kearou, protože jak ji znám, Eduardovi se zpovídat nebude." zasmál se Fenrys a zmizel ve stínech.

,,Nemám toho parchanta ráda. Co si o sobě myslí?" zavrčela jsem. ,,Je to vladař Noci? Co jsi čekala?" zasmál se a mávnutím ruky uhasil oheň v krbu. 

Ani nevím co jsem čekala. Možná někoho... Jako Ilvio? Ne. Takhle to asi má být.

Takovýhle by asi měli být vladaři Noci - arogantní, tajemní a egoističtí.

Pro sebe jsem se usmála. ,,Můžeme se vrátit k tomu, proč jsem sem přišla?"

,,A to bylo...?"

,,Chci abys mě učil ovládat magii."

,,Ale Valerie... Skoro žádnou nemáš..."

,,No a? Nějakou přeci jen mám."

,,Ale já pracuji s větší magií. Až se staneš vílou, přijď za mnou. Ale na tenhle trošek ti stačí Xaver.

Myslím si, že víc jak přeměnu s tím nezvládneš..." 

Uraženě jsem za sebou bouchla dveřmi, když jsem odcházela. ,,A jestli to bude víc jak sto schodů Aego, tak tě zabiju!" Slyšela jsem pouze jeho smích, který se nesl schodištěm.

Noc nebo JitroKde žijí příběhy. Začni objevovat