Tessa
- Meg volt olyan is, amikor megálmodtam azt, hogy az exemet kikosarazzák- tértem át az álmaimra. Loki minden figyelmét nekem szentelte, csak úgy szívta magába a szavaim. Nem tudom, mit tartott ezekben olyan érdekesnek, de az arcára volt írva, és rendes hallottam, ahogy a fogaskerekek kattognak a fejében.
- Elmesélnéd, kérlek? - kérdezte- Persze, csak ha nem érzékeny téma.
- Nem, ő nem. Vele a mai napig jóban vagyok. Volt egy, egy éves mosolyszünet a szakítás után, de aztán beszélgettünk kicsit, és szimpla barátok maradtunk. Bobby nem kényes. Jake a kényes.
- Értem. Akkor Jake-ről nem kérdezek. Szóval?
- Az volt az álmom, hogy Bobby keservesen sírt ott a patak fölötti híd alatt. Meg is tudom mutatni, ha megyünk haza. Először csak a motorját láttam a hídon, majd meghallottam a sírását. Lemásztam hozzá, és megkérdeztem tőle, mi a baj, miért sír, de nem mondott semmit, csak hozzám vágta a motoros kesztyűjét, és a sisakját, majd felült a motorra, és elment.
- Bocsánat, hogy szavadba vágok, de mi az a motor? - tette fel a kezét.
- Várj, megmutatom- nyúltam a zsebembe a telefonomért, és kerestem egy képet a Kawasaki Ninjámról- Ez a motor- tartottam felé az eszközt- Ha szeretnéd, elvihetlek vele egy körre, ugyanis ez a csodajárgány az enyém. Ezzel járok be dolgozni a közeli városba a kórházba. Miután megcsináltam a motoros jogsit, első dolgom volt venni egy ilyet. Gondolkodtam még egy enduroban is, de ahhoz most nincs elég pénzem, használtat meg nem akarok venni- vázoltam fel, teljesen elkanyarodva a témától.
- Ahham- vágott kissé furcsa arcot- Jogsi?
- Egy igazolvány ahhoz, hogy vezethetsz ilyen gépet.
- Enduro?
- Terepmotor. Kifejezetten földutakra. Annak is vannak különféle típusai, de abba most nem mennék bele- vontam meg a vállamat egy mosoly kíséretében.
- Értem. Az álomhoz visszatérve, tudod Asgardban az álmoknak nagy jelentősége van- mondta Loki- Ám neked nem világosan adják a tudtodra a dolgokat.
- Igen, tapasztalom- dörzsöltem meg a homlokomat egy nagyobb sóhajjal- Na mindegy, amikor volt ez az álmom, szegény fiút akkor dobta ki a csaj. Holott rá egy hétre költöztek volna össze. A lány meg közölte a sráccal, hogy amúgy van pasija.
- Szegény- rázta meg a fejét az isten egy kis kárörömmel.
- Nos igen. Mollyt is megálmodtam. Pontosan ugyanúgy nézett ki akkor az álmomban, mint ahogy kinéz most. De rá tényleg nem számítottam. Főleg, hogy az álom végén mindkettőnket lelőttek- vakargattam meg a tarkómat.
- Ez hogy volt?
- Téged komolyan ennyire érdekel? - kérdeztem kissé hitetlen mosollyal.
- Ha nem érdekelne, nem kérdezném.
- Jogos. Úgy volt, hogy épp a kivégzésünkre vártunk. A volt sulim előtt térdeltem, a kishúgomat pedig szorosan átöleltem, és mondtam neki, hogy nem lesz semmi baj. Mögöttünk három pocakos pasas állt, öltönyben, az egyiknek még cilinder is volt a fején. Na ő tartott egy pisztolyt a tarkómnak. Már vártam, mikor húzza meg a ravaszt, amikor lövéseket hallottam, de nem haltam meg. Mikor hátrafordultam, a három férfi holtan volt elfeküdve a földön, és egy katonatiszt jött felénk egy pokróccal és betakart minket, meg átölelt, hogy már biztonságban vagyunk.
- Utalás esetleg Jensenre? - logikázgatott.
- Meglehet- mondtam- Aztán hirtelen képszakadás volt, és egy nagy réten voltunk, a távolban épp egy vonat suhant el. Mondtam a kishúgomnak, hogy nem kell félni, mert nem az ellenség van rajta. Amint ezt kimondtam, eldördült két lövés. Ahogy oldalra néztem, láttam, ahogy a kishúgom holtan esik össze, rá pár másodpercre pedig csak azt látom, hogy homályosodik a kép, és borul velem a világ. És itt felkeltem- fejeztem be a történetet.
- Ez felettébb különös- agyalt Loki megállás nélkül- Asgardban az álmok jó része megtörténik a valóságban. Teszem azt, megálmodod, hogy én egy hét múlva meghalok, akkor az nagy valószínűséggel úgy is lesz. De nálad a kettő váltakozik. Az exednél burkolt volt, és célozgatott arra, hogy mi történt vele, a húgodnál pedig konkrétan kifejezte, hogy hogy fog kinézni. Bár a végét, hogy mindketten meghaltok, nem értem. Még a katonát, mint Jensent igen. Hisz... Azt mondtad, ott volt veled mindig, és mindenben támogatott, megvédett. Ezt az álmod is tudtodra adta. De hogy megöljenek...
- Loki, hagyjuk. Ezek az álmok már lassan hét éve történtek. A Molly-s nyolc- gondolkodtam el kicsit- Inkább folytassuk az oktatásomat, rendben? - mosolyogtam rá vidáman- Amúgy...
- Igen?
- Érdekes szemed van.
- Érdekes szemem? - csodálkozott- És ez miben nyilvánul meg?
- Napfényben egészen kék, akár az ég. De itt az árnyékban a zöld árnyalataiban pompázik. Más szavakkal... Nagyon szép- jöttem kicsit zavarba a kijelentésemen. Felkuncogott, de az ő arcán is zavartságot véltem felfedezni.
- Tudod... - kereste a megfelelő szavakat- Nos... Még senki nem mondott nekem ilyesmit. Ez kedves tőled- legyintettem.
- Nálam ez természetes.
YOU ARE READING
A bujdosó (Loki ff.)✔️ ~2018~
FanfictionTessa Spark egy huszonnégy éves, átlagos, egyetemista lány. Orvostanhallgató. A családjával él egy kis faluban, Kansas államban. Van egy gyönyörű kishúga, Molly. Egy fekete csődöre, Dörgő, és persze imádott kutyája, a dán dog Loki. Egy nap mikor ki...