38. (18+)

4K 185 55
                                    

Figyelem! Aki a címet nem nézi, annak itt is jelzek. A fejezet semmi érdemlegeset nem tartalmaz a történet szempontjából, csak egy bónusz az idősebb korosztálynak, akik olvassák.
A fejezet erősen 18+ elemeket tartalmaz, csak saját felelősségre olvasd tovább. Köszönöm. Akit ez nem tántorít meg, és folytatja, annak jó szórakozást😘

Tessa

       Miután visszajöttünk a Csillagdombról, egyenesen a szobámba vonultunk. Loki kivonult a fürdőbe valamiért, így gondoltam, addig én átöltözöm. Le is dobtam magamról a ruháimat, és csak egy melltartóban, és bugyiban léptem a szekrényem elé.
       - Hova a csudába tettem a Star Wars-os pólóm?- túrtam fel utána kutatva, amíg Loki kint pepecselt, de sehol nem találtam. Egyik kedvenc pólóm volt. Pár éve vettem, mikor unokatestvéreimmel nyaralni voltam. Megláttam az üzletben, és azonnal megtetszett, viszont női méretben nem volt. Utcára sose használtam, mindig pizsama felsőként alkalmaztam. Most se tettem volna másképp, csak hát… eltűnt valahova.
        Pedig eskü, hogy ide tettem. No mindegy.
       Mivel nem találtam meg, be kellett érnem a rajtam levő fehérneművel. Így léptem a teraszajtóhoz, majd kimentem, és  innen figyeltem tovább a hullócsillagokat.
        Fél egy volt, mire hazaértünk, már mindenki mélyen aludt.
        A terasz korlátának támaszkodva vizslattam az eget. Lehunytam a szemem, és visszatekintettem az eddigi hónapok történéseire. Hát... Nem panaszkodhatok, hogy unalmasan telt.
        Váratlanul hátulról két kéz simította végig a derekam és szakított ki a gondolataim közül. Mielőtt megfordulhattam volna, már éreztem is a forró leheletét a nyakamon.
       - Min merengsz ennyire, kicsim?- kérdezte. Meglepett, hogy így szólótott, eddig még soha nem becézett.
       - Csak az első találkozásunk jutott az eszembe. Amikor félhalottként rád találtam az erdőben.
       - Olyan távolinak tűnik, pedig nem is volt olyan régen- lehelt csókot csupasz vállamra.
        - Emlékszel, amikor elbújtattunk Mollyval Narniában? – néztem tovább az eget. Nem akartam még a szemébe nézni. Nem akartam még elolvadni.
        - Hogy is felejthetném el? Életem egyik legbizarrabb, de egyben legviccesebb élménye volt, így visszagondolva- mondta, miközben apró csókokkal hintette be a nyakam, egyre jobban kínozva- Olyan jó így téged a karjaimban tartani- kalandoztak el neki is a gondolatai- A tusfürdőd illatát még mindig a bőrödön érzem. Nem bírom megállni, hogy ne csókoljalak meg- mondta, majd arcomat az övé felé fordította, és vágytól fűtve megcsókolt. Ennek hatására kellemes remegés futott végig az egész testemen. Önkéntelenül is kiszakadt belőlem egy sóhaj, ő ekkor hátralépett, én pedig szembefordultam vele. Meg sem várta, hogy bármit is reagálhassak, átkarolt, és ajkait ismét az enyéimre tapasztotta. Miután elváltunk egymástól, még mindig magához szorítva vizslatott. Általában zöldeskék szeme mélyfeketének hatott a félhomályban, de még így is éreztem, hogy felperzseli a bőrömet, ahogy tekintetét az arcomon legelteti.
       - Megint elkalandoztál- simította meg arcomat- Ezúttal hol jársz, Ábrándkám?
       - Csak egyszerűen elvesztem a tekintetedben- osztottam meg vele, ami a fejemben járt, majd megcsókoltam.
       - Akárcsak én a tiédben- súgta két csók között, vágytól remegő hangon - Mit szólnál, ha bemennénk a szobába?
       - Támogatom. Megint kezdenek sokan lenni a szúnyogok- válaszoltam hasonló hanghordozásban, mint ahogy ő beszélt. Egy picit eltoltam magamtól, mire rosszalló pillantást vetettem rá- Te kis sunyi!- csaptam mellkason finoman, arcomon széles mosollyal- Elloptad a pizsimet!
        - Megtetszett- vont vállat csintalanul. Én eltávolodtam tőle egy kicsit, hogy szemügyre vehessem.
         Fekete pólóm feszült izmos, széles vállán és mellkasán. Ezen kívül még egy- szintén fekete- nadrágot viselt. Akár egy démon, aki azért jött, hogy engem elszédítsen. Visszavonultunk a szobámba, majd becsuktam magunk után a szúnyoghálót, és az ablakot is.
         Loki egy elképesztően sokatmondó mosoly kíséretében ismét odajött hozzám a lehető legközelebb, és összefonta kettőnk pillantását. Elérte azt, hogy pontosan úgy érezzem magam, mint kint a Csillagdombon. Tekintete megbabonázott, elvesztem benne. A forró vágy, a tűz, ami benne égett… Teljesen le voltam fagyva, csak kapkodni tudtam a levegőt, és esküdni mertem volna, hogy hallottam a testemben száguldó vér hangját. Egy pici félsz még mindig motoszkált bennem, de tudtam, benne bízhatok, ő nem fog bántani, és nem fog rámerőltetni semmit, amit nem akarok, hogy megtegyen, így elnyomtam magamban azt az apró kis csótányt, és átengedtem magam a színtiszta érzéseimnek, amit Loki iránt tápláltam.
       Az istenség újból megérintett, amitől bizsergés futott végig rajtam. Átölelt, majd lassan, csak az ujjai hegyével simogatta a hátamat, míg hosszabban meg nem állt a melltartómon és ki nem csatolta, majd finoman le nem húzta a vállamról a pántját. A ruhadarab a lábam előtt landolt a földön, szabaddá téve a melleimet. Bimbóim kajánul meredeztek, tálcán kínálva magukat neki. Ez a látvány lejjebb csábította a tekintetét, de nem sokat időzött rajtuk, inkább átadta a helyet a kezének és tovább nézett a szemembe. Egyik kezével gyengéden simogatta és markolászta, míg másikkal a derekamat karolta át, és volt magához. De már én sem bírtam tovább türtőztetni magamat és végigsimítottam izmos mellkasán. Tartása feszes volt, bőre égetően meleg- ahhoz képest, hogy jégóriás-, még pólón keresztül is. Megkerestem ujjaimmal a felső alját és lassan elkezdtem felhúzni rajta, igyekezve, hogy a lehető legtovább érhessek hozzá.
Mikor a fejét is kibújtattam belőle, láttam, hogy összekócoltam a haját.
        Istenem, lehet még ennél is szexisebb valaki?
        A pillanat töredéke alatt kapta el egyik kezével ismét a derekamat, másikkal pedig a csípőmet és ajkaink újra egymásba fonódtak. De ebben a csókban minden érzése, minden érzelme benne volt. Ajkai forrók, és puhák voltak. Én eközben a csípőjénél matattam, hogy megszabadíthassam végre a nadrágjától, de igyekezetemet meggátolva magához szorított és nekem nyomta ágyékát. Ettől persze megéreztem kőkemény férfiasságát, amibe teljesen beleremegtem, és egy kósza sóhaj hagyta el a számat két csók között. Erre ő is felfigyelt és elhúzódott egy pillanatra, hogy engem megelőzve ránthassa le magáról az útban lévő ruhadarabot.
        Hihetetlen huncut vigyorral kezdett el játszani a bugyim felső részén lévő csipkével és gyötrő lassúsággal húzta lefelé. Hátrahajtottam a fejem, kivillantva a nyakamat. Szenvedtem a kínzásától. Ezelőtt soha nem éreztem ilyet. De most nem vágytam másra, csak arra, hogy érezzem őt, hogy testünk egymásé legyen.
        Ahogy korábbi mozdulatom észrevette, nekiállt csókolgatni a nyakam én pedig a hajába túrtam és azt húzkodtam finoman. Teljesen elvette az eszemet, a kéjtől sóhajtozásokba és nyöszörgésekbe kezdtem. Alig bírtam magammal, ahogy csókjaival egyre lejjebb haladt a testemen, bugyimat is szépen húzva le, mígnem ott álltam előtte anyaszült meztelenül, remegve a vágytól.
        Letérdelt elém, kezeit a fenekemen pihentette, de közben elkezdett puhatolózva simogatni, mígnem az ujjai hozzá nem értek a finom nedvességhez a lábaim között, amire remegéssel és elakadó lélegzettel feleltem. Rám nézett, felkapott, mint egy karon ülő gyermeket, majd az ágyhoz vitt.
        Ahogy lefektetett, végigsimított a karomon az ujjaimig és gyengéden, de határozottan nyomott le a testével. Felegyenesedve, ujjait teljes szélességükben kiterítve húzta át a mellkasomon, alig érve a bőrömhöz.
        - Gyönyörű vagy- suttogta elhalón, csillogó szemekkel.
        Felhúztam a térdeimet, szemeimet lehunytam, halk nyögéseimmel könyörögtem, ne kínozzon tovább.
        Kezei lejjebb vándoroltak a csípőmhöz, majd fenekemen álltak meg, és hosszú perceknek tűnő ideig nem csinált semmit. Mikor már azt hittem, nem tesz semmit, hirtelen megéreztem, ahogy arca súrolta a vékony bőrt a lábam között. Ám mielőtt bárhogy is reagálhattam volna, elkezdett dolgozni rajtam. Én csak vonaglottam és halkan nyögtem nyelve munkája alatt. Éreztem, ha így folytatja nem fogom már sokáig bírni és alighogy ez a gondolat átfutott az agyamon, hirtelen abbahagyta, bár nem kellett hosszú ideig nélkülöznöm magamon a hozzáértését. Nyelve helyét felváltotta férfiassága vége, amit lassan nyomott egyre mélyebbre belém, miközben a csípőmet markolta. Teljesen kitöltött, főleg miután elkezdett bennem mozogni. Szinte megőrjített, ahogy ő maga is halkan nyögött velem együtt. Csak emelt, egyre magasabbra, hogy már fel se fogtam a világot magam körül. Olyan szintjén a felajzottságnak, ahova eljuttatott, már nem bírtam sokáig.
       Ekkor váratlanul megálljt parancsolt magának. Nemtetszésemnek hangot adva nyöszörögtem, mire ő csak elmosolyodott. Csípőmet elengedve fölém magasodott, továbbra is bennem maradva, két kezét a fejem mellé téve támaszkodott és engem fürkészett. Én megfogtam az arcát, simogattam, majd magamhoz húztam, és hevesen megcsókoltam, lábaimat pedig a dereka köré fontam, ezzel próbálva tudatni vele, hogy folytassa, amit elkezdett. Neki több se kellett, lassan, érzékien emelte csípőjét föl-le. A hajába túrtam, tovább csókolva őt, mozgásomat összehangolva az övével.
       A csúcshoz érve ajkait elengedve, kéjtől sóhajtozva szólítottam a nevén. Az ezt követő mélységes gyönyörbe teljesen beleremegtem, körmeimet hátába vájva kapaszkodtam belé, megpróbálkozva azzal, nehogy felüvöltsek az érzések áradatától. Édes barlangom megfeszült merevsége körül és ez neki is megadta a végső löketet. Néhány erősebb döfés után rám borulva adta át magát a gyönyörnek.
       - Szeretlek. Nagyon szeretlek- súgta a fülembe élvezettől reszkető hangon.
       - Én is szeretlek téged- simítottam végig a hátán, belecsókolva a nyakába.
        A következő, amit már tiszta fejjel fel tudtam fogni, hogy betakart a puha takaróval és mellém feküdve körém fonta karjait, én meg a kezét simogattam és békésen lehunytam a szemem.

A bujdosó  (Loki ff.)✔️ ~2018~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora