Jubileumi év a mai dátummal ez a nap. Ma (azaz 2021. 07.04.) van pontosan 3 éve, hogy publikáltam az első fejezetet (2018. 07.04.), és örömmel jelentem be, hogy ezen történetem nézettsége néhány napja túllépte a 100k megtekintést!
Köszönöm nektek, és hatalmas ölelés mindenkinek! ❤️❤️❤️
És ezzel együtt szeretném felhívni a figyelmet egy játékra.😊 No, de nem akármilyen játékra! Szerepjátékra (vagy role play, ki hogy használja a fogalmat. Én a magyart jobban preferálom).
A reklámszlogen:
Szeretnél elmenekülni a világ gondjai elől egy másikba? Szeretnéd megtapasztalni milyen érzés különleges képességekkel rendelkezni? Szeretnél egy jófej társaság tagja lenni?
Ha a fenti kérdések többségére igennel válaszoltál (vagy csak érdekelne a szerepjáték) akkor köztünk a helyed!Néhány barátom és én megalkottunk egy multifandom szerepjáték csoportot, és keressük a lelkes, legalább 17 éves új tagokat.😊 De, hogy ez mit is takar? Röviden annyit, hogy:
Választasz egy általad kedvelt karaktert valamelyik fandomból, akit szívesen hoznál és alakítanál (vagyis a bőrébe bújnál), sőt ha van saját karaktered vele is érkezhetsz! 😉 Érdemes amúgy több karaktert is "megpályázni", mivel ha olyan karakterrel jönnél, aki a játéktérben már van, őt értelemszerűen nem tudod már hozni, szóval kell egy alternatíva. 😄Ha ez megvan (vagy ha nincs is) jelentkezel, megbeszéljük a kellő dolgokat, ha pedig esetleg nem sikerült karaktert választanod egyedül, a társaimmal nagyon szívesen segítünk benne, miután bevettünk a szerverre. Azután pedig nincs más dolgod, mint beszabadulni a karaktereddel Bardo csodálatos világába, ahol a vidékek sokszínűek, és mind a négy évszak megtalálható a különböző vidékein. Északon örök hó, délen a sivatag, a köztes területeken pedig egyszerre fellelhető a tavasz, az enyhe nyár, és a langyos ősz.
Egy pici infó Bardoról, hogy még jobban felkeltsem az érdeklődésedet:
Bardo egy lebegő sziget, amit a Prime-oknak nevezett faj teremtett, miután felhagytak a világok és dimenziók közötti utazásaikkal. Ez a sziget egy feketelyuk belsejében van, ahonnan nincs kiút, tehát a karakterek hazajutása sem lehetséges. De Bardon a lehetőségek tárháza a játékosok számára korlátlan! Vannak nem játékos karakterek (NJK-k), akiket bármikor használhatsz, vannak gonoszok, hogy Hőseinknek ne legyen minden csupa móka és kacagás, és van egy hatalmas világ, ami csak arra vár, hogy együtt felfedezzük!(Tudom, eléggé csupasz, de csak azért mert még rengeteg a felfedezetlen vidék. De ez Bardo. A térkép, meg ahogy fedezzük fel a helyet, úgy bővül.)
Néhány példa, hogy honnan hozhatók karakterek, (de ezek csak példák, bárhonnan lehet hozni):
-Arrowverse
-MCU
-Star Wars
-Harry Potter
- Animék
- Stb.
Az egyetlen megkötés, hogy sitcomból nem lehet. Kicsit kellemetlen lenne a karakterekre nézve, ha befutna egy Sheldon Cooper, és fangörcsöt kapna Barry Allen-től. 😃És akkor jöjjön néhány alapvető elvárás és feltétel, plusz infó:
-A játék szöveges, chat formában, Discordon zajlik.
-Sitcom karakter nem hozható (mint fentebb említettem).
-Legyél legalább 17 éves (mint fentebb írtam).
-Heti pár napon, ha ráérsz játszani az jó lenne.
- A helyesírásod legyen rendben (elgépelések természetesen beleférnek, de tudd, hogy az ajtó nem alytó😃)Ha felkeltettem az érdeklődésedet, és jelentkezni szeretnél, kérlek írj privát üzenetet és a többit ott megbeszéljük! Igyekszem majd minél hamarabb válaszolni, de mivel dolgozom, nem ígérem, hogy azonnal válaszolok, lehetnek 1-2 napos várakozási idők. Kérlek, ezzel számolj, és köszönöm a megértésedet. 😊
Üdv,
Darsha❤️
ESTÁS LEYENDO
A bujdosó (Loki ff.)✔️ ~2018~
FanficTessa Spark egy huszonnégy éves, átlagos, egyetemista lány. Orvostanhallgató. A családjával él egy kis faluban, Kansas államban. Van egy gyönyörű kishúga, Molly. Egy fekete csődöre, Dörgő, és persze imádott kutyája, a dán dog Loki. Egy nap mikor ki...