Η σκυλίτσα μου

10.2K 443 63
                                    

<Μαμά!!!!> Άκουσα τον μπόμπιρα να ουρλιάζει και έτρεξα έχοντας την μπέμπα στην αγκαλιά μου. <Μαμά!!!> Ξανάκουσα και έτρεξα ποιο γρήγορα.

<Τώρα μωρό μου ήρθα!> Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και είδα όλα τα παιχνίδια κάτω. <Παναγία μου τι είναι όλος αυτός ο χαμός!> Φώναξα και άρχισε να κλαίει και η μικρή στην αγκαλιά μου.

<Μαμά θέλω πιπί> Μου είπε και τράβηξε την φούστα μου ο μικρός.

<Τώρα μωρό μου κάτσε να βάλω την μικρή στο κρεβατάκι της> Του απάντησα και πήγα να φύγω.

<Όχι μαμά! Εμένα πρώτα!> Άρχισε να κλαίει και ο μικρός και κόντεψα να τα χάσω. <Μαμά!!!!> Τσίριξε και άρχισε να κλαίει περισσότερο.

<Τώρα παιδί μου!> Του φώναξα για να σταματήσει και πήγα να βάλω την μικρή στο κρεβατάκι της όμως δεν με άφηνε. <Μωρό μου άσε με να βάλω την μικρή στο κρεβατάκι της και θα πάμε γρήγορα στην τουαλέτα> Του είπα για να με αφήσει, αλλά δεν έκανε τίποτα.

Η μικρή άρχισε να ουρλιάζει στο αφτί μου και να κουνιέται, για να φύγει. Τα ουρλιαχτά και των δυο τους ακούγονταν σε όλο το σπίτι και γω προσπαθούσα από την μία να ηρεμήσω την μπέμπα και από την άλλη τον μικρό. Ένιωθα το κεφάλι μου να πονάει και άρχισα να ζαλίζομαι. Τα κλάματα των μωρών δυνάμωσαν περισσότερο και άρχισα να τα χάνω.

<Όχι!!!> Φώναξα και σηκώθηκα ιδρωμένη από τον φριχτό εφιάλτη. Άρχισα να παίρνω γρήγορα βαθιές ανάσες και μετά από λίγο κατάλαβα τον Τζον που ήταν δίπλα μου και προσπαθούσε να με ηρεμήσει. <Μην με ακουμπάς!> Τσίριξα και έπεσα από το κρεβάτι προσπαθώντας να αποφύγω το άγγιγμα του.

<Λίζα τι έπαθες? Ένας εφιάλτης ήταν ηρέμησε. Τι είδες?> Άρχισαν να με βομβαρδίζουν οι ερωτήσεις του και ήρθε δίπλα μου.

<Μου έκανες παιδιά! Αυτό είδα!>Του φώναξα μπροστά στα μούτρα του και τον έσπρωξα μακριά μου.

<Λίζα πας καλά?> Με ρώτησε και μετά κατάλαβε ότι ακόμα δεν είχα συνέλθει από το σοκ. <Μωρό μου δεν γίνεται να σου έκανα παιδιά. Να κάναμε μαζί παιδιά αυτό γίνεται, αλλά δεν νομίζω να τα έκανα μόνος μου> Μου είπε ήρεμα και χαμογελαστά.

Μόλις τον είδα να μου χαμογελάει ηρέμησα και τον άφησα να έρθει δίπλα μου. Τα χέρια του που ήταν σαν κουπιά με τύλιξαν και με έβαλαν στην αγκαλιά του. Ακόμα ήταν βρεγμένος από το μπάνιο. Δεν είχε προλάβει να στεγνώσει. Μου ψιθύριζε να ηρεμήσω και πως ήταν ένα κακό όνειρο.

Κάνε με δική σου!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora