Εντελώς μόνοι!

6.4K 281 12
                                    

Μετά από 5 μήνες 

<Τζον σε παρακαλώ έλα να με βοηθήσεις λίγο!> Φώναξα από την κουζίνα βγάζοντας από τα ράφια ποτήρια, μεγάλα και μικρά πίατα όλα σε τριάδες.

Σήμερα ήταν η ημέρα που θα φωνάζαμε τον Φίλιπ και θα του κάναμε το τραπέζι για να κρατήσει τον μικρό το βράδυ και να βγούμε μετά από πολύ πολύ καιρό μια ήσυχη βόλτα με τον Τζον. Ο Τζον εννοείται πως δεν ήθελε να αφήσει τον μικρό με τον Φίλιπ, γιατί δεν τον εμπιστευόταν καθόλου. Τα σεμινάρια που του έκανα εδώ και δύο εβδομάδες για το πως να μπορεί να κρατήσει το μωρό μόνος του, πως να το ταίσει με το μπιμπερό και πως να το ηρεμήσει όταν κλαίει είχαν πάει περίφημα και δεν αγχωνόμουν καθόλου. Αυτό όμως που με ανησυχούσε ήταν ότι εδώ και δύο ημέρες είχαν αρχίσει να του βγαίνουν δοντάκια και τα βράδια ξημερώναμε δίπλα στον απορροφητήρα προσπαθώντας να τον ηρεμήσουμε. 

<Έφτασα> Μπήκε μέσα ο Τζον και έβαλε τα δάχτυλα του μέσα στα ποτήρια, τα σήκωσε και τα έβαλε πάνω στα πιάτα για να τα πάρει και να τα στρώσει έξω στο τραπέζι.

<Περίμενε να πάρεις και τα μαχαιροπήρουνα> Τον σταμάτησα και άνοιξα το συρτάρι με τα μαχαιροπήρουνα. <Ο μικρός που είνα?> Έβαλα τα μαχαιροπήρουνα κι αυτά πάνω στα πιάτα και ο Τζον προσπάθησε να τα μαζέψει με τα χέρια του για να μην του πέσουν.

<Είναι μαζί με τον Φίλιπ κάθεται και παίζουν> Απάντησε γρήγορα και γύρισα να δω τα ribs που ψήνονταν στον φούρνο με την bbq σως που είχα προσθέσει πριν δέκα λεπτά. <Αχχχ μωρό μου δεν ξες πόσο πολύ περιμένω την σημερινή βραδιά που θα είμαστε μόνοι και θα έχουμε την ησυχία μας> Τον ένιωσα από πίσω μου, αλλά τον έδιωξα με τα χέρια μου και άρπαξα γρήγορα τις πετσέτες από τον πάγκο για να βγάλω το ταψί. 

<Φύγε γιατί αλλιώς θα σε κάψω και θα σου πω τι ωραία νύχτα που θα περάσεις!> Κούνησα τα χέρια μου με τις πετσέτες για να απομακρυνθεί και πήγε πάλι στα πιάτα, ενώ εγώ έκλεισα τον φούρνο και άνοιξα την πόρτα του για να δω αν είχε πάρει ωραίο χρώμα το κρέας. <Αφού στρώσεις τα πιάτα να έρθεις να πάρεις και την σαλάτα που θα ετοιμάσω σε δύο λεπτά, το ριζότο με την τρούφα και τις πατάτες φούρνου>

<Να δω ποιος θα τα φάει όλα αυτά κορίτσι μου> Μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο προσεκτικά μην καεί με την ανοιχτή πόρτα του φούρνου και έφυγε με τα πιάτα και όλα τα υπόλοιπα στα χέρια του.

Ετοίμασα το κρέας σε μια ωραία μεγάλη πιατέλα, με όλα τα ζουμία της σως. Έβγαλα τα καρότα, τα κολοκυθάκια και το αγγούρι από το ψυγείο που τα είχα βάλει για να γίνουν πιο τραγανά και ξεκίνησα να ετοιμάζω την σαλάτα που είχα βρει στο διαδίκτυο.  Ο Τζον επέστρεψε γρήγορα πήρε το μεγάλο πιάτο με το ριζότο και στο άλλο του χέρι τις λεμονάτες πατάτες φούρνου. Τέλείωσα την σαλάτα μάζεψα τον πάγκο και φώναξα ότι το φαγητό ήταν έτοιμο και ότι ήρθε η ώρα να φάμε. Ο Τζον ήρθε πάλι στην κουζίνα πήρε την μεγάλη πιατέλα με το κρέας και εγώ πήρα την σαλάτα. 

Κάνε με δική σου!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang